Niet normaal druk..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door OemHudaifa, 12 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Hoi hoi,

Ik heb een aardig druk ventje in mijn buik (begon al met schoppen met 16 weken) en was al sindsdien elke dag te voelen.

Alleen is het nu wel erg extreem. Ik werd maandag wakker met een gespannen, zere buik. Dit bleef aanhouden voor 20 minuten. Sindsdien is het feest hier. Mijn buik lijkt wel 24 uur in beweging. Je ziet het zelfs door mijn kleren heen. Hij ligt echt geen moment stil...

Leuk al dat leven, maar moet ik mij er nu druk om maken?

Het duidt toch op niets ernstigs hoop ik?

Bij voorbaat bedankt.

Groetjes

Oem hudaifa

2. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Hier heb ik de vrouwelijke versie :)
    Elke dag ligt ze met haar poep naar de andere kant.
    Sinds de laatste week is ze zo extreem druk dat mijn buik echt blauw aanvoelt van het bewegen.
    De bewegingen doen bij mij echt wel pijn (ik heb totaal geen vetlaag).
    De dokter zei dat de baby zich blijkbaar heel gelukig voel hierbinnen.
    Geen zorgen dus...

3. camuh

camuh Actief lid

30 dec 2008
    113
    0
    0
    Mijn dame draait en schopt continue, het liefst in mijn ribben, die zijn dan ook helemaal pijnlijk. Af en toe duw ik haar een beetje weg, maar ja.. ze is eigenwijs en superdruk, het wordt alleen maar erger. Het leidt erg af.. soms kan ik niet anders dan even op mijn ademhaling focussen omdat ze zo aan het draaien en schoppen en slaan is..

4. sinada

sinada Niet meer actief

Hier ook zo een draaikont.
    Ze is de hele dag bezig met verbouwen zeg ik steeds. Ook mijn blaas als trampoline gebruiken is een bekende hobby van der

5. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Hier ook een druktemakker...Hij heeft niet genoeg slaapt nodig volgens mij, want hij is meer wakker dan ie slaapt...

Maar beter dan niks voelen, zeg ik dan...Maar soms is het wel lastig..Vooral snachts..En nu is het zo dat ik niet meer op me zij mag/kan slapen want meneertje protesteert enorm..Dus lekker op me rug slapen, wat mij de halve nacht kost, want ik kan moelijk in slaap komen als ik op me rus slaapt..Heeeeeeeeerlijk zeg! Zwanger zijn... :) :)

6. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    Alsof ik mezelf hoor praten! Hier ook totaal geen vetlaag en de schoppen voelen echt pijnlijk. Net alsof er steeds tegen een blauwe plek wordt geschopt!

7. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    Heeeeeel herkenbaar.
    Schijnt allemaal hartstikke goed te zijn.

Hier een filmpje van mijn buik. Moet zeggen dat het intussen veeeeel erger is en ik af en toe bang ben dat hij 'opstaat' ofzo, hahaha

http://www.youtube.com/watch?v=DxrJYa3F9CU

Ik heb trouwens wel een vetlaagje, maar denk een dunne buikwand ofzo..

8. koos

koos Actief lid

28 okt 2008
    232
    0
    0
    zevenaar
    hoi xaar

hoever was je op dat filmpje?

groeten koos

9. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Nou, hier was het even stil, maar meneer is weer bezig.

Het begint er zo uit te zien als bij xaar, : P, belooft wat voor de toekomst : S. En ik hoopte nog zo op een rustige baby hhihi...

Wel fijn dat meerdere dit hebben zeg...Ik dacht echt dat dit uitzonderlijk (druk) was.

Maar blijkbaar heeft hij het naar zn zin,

Gelukkig schopt hij (nog) niet in mijn ribben, camuh. Dat zou ik niet trekken als dat zo frequent gebeurd.

Mei2009mama, ik heb jou nog niet zien posten op de meibevalling lijst, is supergezellig, miss dat je even een kijkje kan nemen...

Groetjes

10. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    Ik geloof dat ik een week of 25/26 was op t filmpje.
    Ik voelde hem ook al bij 15/16 weken. Het word alleen nog maar erger, hahaha.

Af en toe gaat hij overdwars liggen en dan zie ik aan 1 kant voeten en de andere kant een kont uitsteken. Ik heb een vrij lang bovenlijf dus hij heeft mn ribben nog niet geraakt, hij schopt af en toe wel op de rand van mn bekken. Ik vind het wel gezellig, zon druktemaker. Als ie de hik heeft gaat mn hele buik mee.
    Droomde laatst dat ik was bevallen en ik vond het zooo jammer dat mn buik leeg en stil was... Dus geniet er lekker van!

11. camuh

camuh Actief lid

30 dec 2008
    113
    0
    0
    Het is wel fijn om haar vaak te voelen. Maar mijn ribben zijn nu zo pijnlijk dat ik niet meer op mijn zij kan slapen van de beursheid, zeker niet als ze ook nog protesteert door te trappen in die richting, dus ik hoop toch dat ze straks een beetje gaat dalen!

Deel Deze Pagina