hallo allemaal ik had een vraagje ben eigenlijk beetje ongerust over het HCG in mijn bloed laatste maandstonden waren op 15/9 urinetest gedaan op 18/10 postitief bloedtest op 19/10 die wees aan 64 hcg in bloed is dit niet aan de lage kant? ben zo bang dat het mis kan gaan heb klein beetje bruinverlies heb dit ook gehad rond 15/10 toen ik normaal mijn maandstonden moest krijgen wie heeft dit ook voorgehad ik kan pas op 2/11 voor mijn eerste echo ik leef zo onzeker huisarts heeft niet echt gezegd dat het slecht was maar zei wel dat ik echt nog maar pril zwanger was moet woensdag naar arbeidsgeneesheer om te zien of ik nog mag werken in verband met bepaalde virussen waar ik niet immuun voor ben graag snel een antwoord dank je en veel felicitaties voor alle zwangeren hier en degene die nog aan het klussen zijn heel veel succes
Hier een lijstje met HcG waardes mischien heb je daar iets aan: http://blog.seniorennet.be/sandra33/archief.php?ID=5 Volgens dit rijtje zou je ook gewoon zwanger zijn, maar idd nog niet he el lang. Heb je na 15/10 nog bloedverlies gehad ? Probeer verder een beetje vertrouwen te hebben in je lichaam.