Hey hallo, Ik heb even een vraagje.... Ik ben er net achter gekomen dat ik zwanger ben. Nu heb ik al een paar dagen last van steken in mijn onderbuik, meestal rechts. Ik zou niet weten wat dit kan zijn. Hebben jullie enig idee? Zou het mss bandenpijn kunnen zijn. Zou nl. niet weten hoe dat voelt. Veel liefs Daan
Eerst even: WOW meid super dat je weer zwanger bent ! Je hebt toch eerder een MK gehad ? Je was toen toch heel snel zwanger en nu een hele poos moeten wachten ? Vind het echt toppie In het begin van mijn zwangerschap heb ik ook veel buikpijn/krampen gehad. Bij mij waren het mijn darmen, ik begin nu pas sinds een paar dagen bandenpijn te krijgen (ik denk tenminste dat het dat is) en dat klinkt idd wel hetzelfde als wat jij nu hebt. Ik had het er met mijn verloskundige over dat ik in het begin zoveel last van mijn buik had. Zij zei dat buikklachten helemaal horen bij een vroege zwangerschap. Probeer je dus geen zorgen te maken, mocht je echt ongerust zijn zou ik even een verloskundige bellen.