Hallo dames, Ik heb even jullie advies nodig. In Januari dit jaar ben ik gestopt met de pil en zijn we dus bezig om een wondertje te krijgen. Helaas heb ik een erg onregelmatige cyclus namelijk: 35,40,37,32,28,40,10,19,11 en de laatste was 25 dagen. Afgelopen maandag zat ik op dag 25 en zou ik dus ongesteld moeten worden, dit is niet het geval. Dinsdag en woensdag heb ik wel een beetje het ongesteldheidsgevoel gehad en donderdag had ik een heel licht klein streepje bloed. Deze is weer als sneeuw (haha) voor de zon verdwenen en ik heb nergens meer last van! Zou het nu dan eindelijk naar een jaar toch zo zijn dat ik zwanger ben of toch niet? Wanneer zou ik kunnen testen en zijn er dingen waar ik nu al? last van zou 'moeten' hebben? HELP!
Als je op donderdag, dag 28 een lichte bloeding hebt gehad, kan dat een innesteling zijn geweest. Sowieso 2 weken daarna, ik denk zelfs misschien nog wel een halve week eerder kun je gaan testen. Ik zou wachten tot 16 of 17 dec.
Dat streepje zou een innestelbloeding kunnen zijn. Had ik ook, 4 dagen daarna had ik een posititieve test. Ik was toen al een tijdje misselijk en had krampen, maar achteraf gezien denk ik dat die krampen al niet helemaal goed waren. Je hoeft in ieder geval niet perse ergens last van te. Hebben, want dit is voor iedereen anders.
WanneBeMommy en ilo14 is dat niet erg laat voor een innesteling? Ik heb werkelijk geen idee wanneer ik me ei zou hebben gehad maar me vriend vrijen vrijwel dagelijks en anders zoiezo om de dag. Donderdag zat ik dus op dag 28 terwijl ik de maand ervoor op dag 25 ongesteld was? Vind het erg lastig allemaal vandaar dat ik graag wat advies kan gebruiken haha. Ik wil het gewoon zo graag weten.
Ja, maar ik zie in je lijstje ook cyclussen van 40 dagen staan. Dus het zou makkelijk kunnen. Het feit dat je één keer een cyclus van 25 dagen had betekend niet dat je die vanaf nu aan gaat houden. Vooral niet als je zo onregelmatig bent als jij.
Nee daar heb je ook weer gelijk in. Wauw nou maar hopen op een innesteling dan! Kan nu al niet meer wachten om te gaan testen.
Ik temperatuur dus wist wanneer ik mijn eisprong had gehad. De maand ervoor was dit op dag 16, maar vorige maand ineens op dag 22. Normaal was mijn cyclus dan ook tussen de 28 en 32 dagen afgelopen maand zou die 36 dagen zijn geweest. Dus kan best weer een wat langere cyclus zijn bij jou. Ik zou zondag of maandag een testje wagen. Ik duim voor je!
@xanoniempje, valt zo eigenlijk niks over te zeggen zonder dat je ovutesten gebruikt of tempt, helemaal met het oog op je onregelmstige cyclussen. Ik vind het hoopvol klinken, maar probeer er niet op te rekenen, je hebt namelijk ook zoiets als een eisprongbloeding, en bij een eisprong kun je natuurlijk ook flink krampen krijgen (Ik had normaal altijd 1 dag, dit werd later 3 dagen lang...) Maar in principe kan je een week na innesteling positief testen hoor Mocht het dit keer nou toch niet zo zijn raad ik je wel heel erg aan om ovutesten te gaan gebruiken en/of te gaan tempen, daar ben je zelf alleen maar meer mee geholpen ook Succes!