Hallo meiden, ik kan het nog steeds niet geloven, maar de clear blue test van net zei pregnant 1-2!!! Nou maak ik me alleen wel zorgen omdat ik toch weer redelijk wat spotting heb (had ik de vorige zwangerschap ook en toen werd het een miskraam). Zijn er hier meiden die dat ook hadden en toch goed zwanger bleken? Hoop zo dat jullie me gerust kunnen stellen, ben zo bang! Groetjes Susanne
Had al gereageerd op je andere topic, maar ik doe het hier gewoon nog een keer. Van harte gefeliciteerd. Wat is spotting? Ik had voordat ik zwanger was een paar dagen echt het gevoel dat ik ongie ging worden. Steeds ook witte afscheiding, maar geen ongie te bekennen. Blijf maar fijn plakken baby, je mama en papa wachten op je. Geniet ervan meis. Xoxo
Spotting is bruin/roze bloedverlies. Was niet veel, maar heb het al sinds zondag en het is genoeg om bang te zijn dat het weer niet goed zit... Lees dat jij al 4 miskramen hebt gehad, wil je dat graag een heel dikke knuffel voor geven en ga heel hard voor je duimen dat het toch een keer goed komt!
Ja ik ken het, tot ongeveer 8 a 9 weken af en toe roze/bruin/rood verlies gehad. Ook krampen gehad en dus behoorlijk paniek maar zie banner. Ik ben ook zwanger van een cryo.
Ik heb bij al mijn miskramen geen druppel bloed verloren. Bij mijn laatste zwangerschap in het begin een beetje daarna tot week 30 niks meer toen weer hele stolsels. Gefeliciteerd
@Jane: wat goed dat je toch goed zwanger bent, hopelijk loopt het bij net zo goed af!@minimuis: jeetje, jij hebt ook genoeg meegemaakt! Het is je gegund, fijn dat het nu wel goed zit! Bedoel je die stolsels bij je laatste miskraam? Was die bij 30 weken dan? Dat is wel heel erg!
Suus, meid van harte gefeliciteerd! Ik heb ook al sinds NOD spotting en ben nu 8 weken zwanger! Vandaag intake gehad bij de gyn en een mooi kindje met hartje gezien. Bij mij komt de spotting door een overgevoelige baarmoedermond. Vooral met persen heb ik meer bloedverlies. Misschien is dit bij jou ook het geval? Ik duim voor je dat het goed blijft gaan!
@paniekertje: ik heb al sinds zondag spotting en gister was het ook best veel, alleen niet rood... Vandaag nog niks gezien, maar komt misschien nog. Wat fijn dat jij al een goede echo hebt gehad, onwijs gefeliciteerd! Hopelijk gaan wij over 2 weken ook een mooi kloppend hartje zien, vind het echt super spannend!
Had net weer een klein beetje bloedverlies en dit was toch wel rood... Kan me nu echt niet meer rustig houden, het mag gewoon niet fout gaan!
Ik heb trouwens bijna geen klachten, alleen een heel klein beetje gevoelige borsten, een beetje last van mn buik en ben erg moe (heb net nog liggen slapen), verder bijna niks... Moet ik me zorgen maken?
Die kwaaltjes zeggen niks hoor en die kunnen nog komen de meeste krijgen rond de 6weken er last van en ook al heb je nergens last van wil dit nog niet zeggen dat het niet goed ga. Ik kan je maar 1 tip geven probeer rustig te blijven je heb het niet in de hand ik weet hoe moeilijk het is maar tijdens deze zwangerschap heb ik mezelf vaak toe moeten spreken. Wanneer heb je je eerste echo
De 21ste, over 2 weken dus. Zal proberen rustig te blijven, maar is erg moeilijk tot de eerste echo. Ben zo bang dat het weer niet goed is, de vorige keer had ik namelijk ook bloedverlies... Weet alleen niet meer precies hoeveel, hoe vaak en wat voor kleur.
Mijn buik is nu wel heel gevoelig en erg opgezet, hij zit echt goed in de weg, hopelijk is het een goed teken!
@DotjePK: dankje! @all: vanmorgen een kruitvat test gedaan en daar verscheen gelukkig ook een licht streepje. Wel was het net alsof de utrogestan bolletjes er weer uit kwamen, er zat witte drap in het potje urine en in de wc pot. Maak me daar dan toch weer zorgen over, ondanks dat ik ruim 2 keer zo lang als nodig is in het gelegen heb na het inbrengen. Ook moest ik een klein stukje rennen om de tram te halen en hier maak ik me dan ook weer zorgen over. Ik weet echt wel dat ik meer moet ontspannen, maar dat is zo moeilijk na 4 jaar proberen en slechts 1 miskraam als resultaat...Moet vandaag ook werken, maar ga proberen zo weinig mogelijk te tillen (ben nanny van 3 jonge kinderen).