6 dpo

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by juultje26, Jan 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. juultje26

juultje26 Actief lid

Jun 12, 2009
    145
    0
    0
    Noord- Holland
    Hoi meiden,

Wat ik nu aan mijn klomp heb hangen.
    Ik heb afgelopen zaterdag mijn eisprong gehad. Deze is gevolgd door midden van echo en ovulatietesten. Ik heb geen medicatie gebruikt.
    Ik ben al mama van 3 kindjes. Bij alle drie wist ik een paar dagen na eisprong dat het raak was. Een gevoel.
    Vannacht bekroop mij hetzelfde gevoel. Ik denk dat ik zwanger ben. Normaal ben ik geen vroeg tester. Zeker niet op 6dpo. Net ingenesteld of nog niet eens.

Nou lang verhaal kort te maken. Vanmorgen een zwanger en kids dipstick ultra gevoelig gedaan. Mezelf 1000 x gezegd dat ik het niet moest doen.
    Echter is hij positief. Binnen 2 minuten stond er een 2e lijntje. Even breed, rose/paars van kleur alleen heel erg ver weg. Beetje alsof het een watermerk is. Wel met het blote oog te zien. Zelfs mijn man zag ze staan.

Op de foto krijgen lukt niet. Krijg het niet scherp.
    Heb even mer de gyn gebeld, die zegt dat er altijd uitzonderingen op de regel zijn. Echter vind ik 6dpo zo absurd vroeg dat ik het niet geloof.
    Heb een nieuw setje testen besteld.

Wat zouden jullie doen?
    Heb er nu een beetje de kriebels van gekregen.

Liefs Juultje

2. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Ik zou als de wiedeweerga na de eerste de beste drogist rennen voor nieuwe testen! Mijn God, wat spannend!

3. Joolzz

Joolzz Bekend lid

Nov 14, 2010
    716
    20
    18
    Wat ik zou doen? Gewoon over twee dagen nog eens testen (of morgen, als je niet kunt wachten) Ik hoop voor je dat je gevoel klopt!

Maar verder iets doen.. ik zou niet weten wat...

4. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

Aug 2, 2013
    796
    0
    16
    Female
    België
    Wat spannend zeg!
    Nog extra testen halen en over een paar dagen een bloedtest laten doen?

5. Joolzz

Joolzz Bekend lid

Nov 14, 2010
    716
    20
    18
    Hoe is het nu?

6. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Wat bedoel je met "heel erg ver weg". Is de afstand tussen de controle en test streep groot? Want dan is ie denk ik niet geldig. Of bedoel je erg vaag?

Ik had bij mijn bbz op 10dpo een test, waarvan de teststreep donkerder was dan de controle steep. Op 12 dpo gaf de digi 3+ weken aan (wellicht ook al eerder, maar ik deed pas 12 dpo een digi). Ik weet vrijwel zeker dat ik op 6dpo ook al een streep zou hebben gezien als ik had getest. Maar omdat het een bbz was kan die innesteling véél sneller hebben plaatsgenomen, het eitje hoefde immers niet af te reizen naar mn bm. Ik denk dat het in heel zeldzame gevallen bij een gewone zwangerschap ook wel zou kunnen, als het een meerling of een extreem veel hcg producerende vruchtje is ofzo. Succes!

7. juultje26

juultje26 Actief lid

Jun 12, 2009
    145
    0
    0
    Noord- Holland
    Het lijntje staat op de juiste plek, is alleen heel erg vaag.
    Zojuist op 7dpo met middag urine. Wederom de zelfde lijn. Misschien iets duidelijker.
    Ik heb nu nog 5 testen. Ik doe er elke ochtend een

Mijn man is blij, ik ben nog lang niet zeker. Eerst zien, dan gelo ven gevoel.

Share This Page