19w6d.. ZO TROTS <3

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Pytta911, 11 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pytta911

Pytta911 Lid

2 mrt 2015
    45
    0
    0
    Baexem
    Hoi dames!

Even een kleine update vanuit limburg :) Vandaag heb ik weer een echo gehad, na een meeeeega (voor mijn gevoel) lange vier weken.. En alles was goed! Turbo (onze nickname, makkelijker als hij/zij) lag lekker te bewegen en is erg lenig schijnbaar, lag met z'n neus op z'n knie! Heerlijk om m'n kindje weer gezien te hebben <3

Nu is het afwachten op maandag, 20w echo en geslachtsbepaling.. ben stiekem toch wel zenuwachtig.. :D

Bijgevoegde bestanden:

2. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Wat fijn!
    Heerlijk trots zijn en veel plezier bij de 20 weken echo!

3. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Mooie echo's ! Heel veel succes en plezier met de 20 weken echo! :)

4. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wat een plaatje!

5. Pytta911

Pytta911 Lid

2 mrt 2015
    45
    0
    0
    Baexem

Dankjewel, ik hoop zo erg dat alles goed is.. Maar ik ga er natuurlijk vanuit van wel :) Zodra ik thuis ben zal ik meteen wat posten :D

6. Sophiaatje

Je gevoel is te begrijpen hoor het is ook een hele serieuze echo :)
    Konden ze trouwens op de vorige echo niets van het geslacht zien of wou je gewoon nog even wachten ? :p

7. Sophiaatje

Hoe is het gegaan? :)

8. mariska3010

mariska3010 Bekend lid

28 apr 2011
    509
    1
    16
    utrecht
    En hoe is het gegaan?

9. Pytta911

Pytta911 Lid

2 mrt 2015
    45
    0
    0
    Baexem
    Ohh dames het is zó goed gegaan ik ben zo vreselijk blij dat ik helemaal vergeten was om iets te posten. Ik wilde het geslacht al heel lang weten, maar mijn verloskundige kijkt daar niet naar (zal ze wel niet kunnen ofzo, 't is ook een norse trut haha..). Ik moest helaas wachten tot gister. En daar was het dan; het supergoede nieuws dat alles goed is met ons kleine... PRINSESJE! Ja, een meisje :D :D :D
    Het enige wat niet helemaal 'normaal' was, is dat er een kleine verdikking in de hartspier zit, dit kan volgens de echoscopiste helemaal geen kwaad en komt schijnbaar vaker voor.

:D :D :D :D :D

Ik ga even verder zweven op mijn roze wolk <3

10. Sophiaatje

Aaaaah leuk een prinsesje geniet er van ik heb er zelf 2 en dat is echt leeeeeeeuk!!
    Fijn dat alles goed ging ik hoop wel dat het goed komt met die verdikking hoor!! Maar als het vaker voorkomt dan zal t vast ! :)

Deel Deze Pagina