Hoi Ik heb net een controle echo gehad waarbij alles er goed uit zag. 1 klein plekje kon nog bloed zijn dacht ze. Ook zag ze al eicellen die 1.4 waren en deze bij 2.2 springen. Verwachte eisprong binnen 1 week of 2. 2 weken lijkt mij erg lang als ze als zo groot zijn? Hcg was eergisteren 178. Kan het zo zijn dat je eicellen al groeien terwijl je hcg nog in je bloed hebt? Kan zo'n plekje nog kwaad als je gelijk door wilt. Ik heb geen bloedverlies meer dat is gelijk gestopt.
Ik kan je geen antwoord geven op die specifieke vragen, wel mijn eigen ervaring. Eind augustus 2021 een miskraam gehad bij 6.2, spontane miskraam. Ruim 1,5 week gebloed. Zwangerschapstesten bleven daarna dik 12 (!!) Weken positief en pas half november werd ik voor het eerst ook ongesteld. Echobeeld was drie weken na de Echo schoon, eitjes te zien, 'nee hoor mevrouw, met een week of twee wordt u wel ongesteld...' NOT. Daarna geen echo meer gekregen en nooit Hcg geprikt. Slechte zaak maar dat is een ander verhaal.
Oh dat is wel lang zeg. Bij mij zeiden ze ook over 2 weken wordt je ongesteld zo niet moest ik terug komen. Ben jij niet terug geweest toen het zo lang duurde? Maar ze zagen bij jouw ook eitjes? Enig idee hoe dat kan eigenlijk. Weet je de oorzaak van niet ongesteld worden zo lang?