Wat een vreselijk nieuws. Kan me goed voorstellen dat je het niet los kan laten. Ik weet helaas van dichtbij hoe onwezenlijk en hartverscheurend het is als je kind op deze manier uit het leven gerukt wordt. Heel veel sterkte voor alle betrokkenen en nabestaanden.
Kippenvel over mn hele lijf.. wat een fantastisch mooi kindje wat op zo'n verschrikkelijke manier op zo'n jonge leeftijd om het leven is gekomen Heel veel sterkte aan de nabestaanden!
Afschuwelijk....heb het filmpje ook niet afgekeken....wat verschrikkelijk voor de ouders Geen woorden voor..
Ik had het inderdaad ook gehoord echt zoooooo verschrikkelijk! Wil het filmpje eigenlijk niet zien... Arm mannetje !! Arme ouders
Wat verschrikkelijk. Moet ook gelijk aan me eigen kids denken. Pff. Had eerlijk gezegt ook niet willen lezen hoe of wat verder het is al verschrikkelijk genoeg. Snap dat je er helemaal onderste boven van bent. Ga het filmpje ook niet kijken. Sterkte.
BAH.............heb het al wel vaker gezegd......... God heeft zich weer vergist............. ........................................... waar een nachtmerrie
Echt heel naar voor een ieder die hier bij betrokken is (in eerste plaats de nabestaanden) De 19 jarige bijrijder is een jongen die ik vrij goed ken, is helemaal van slag..
wat een drama. Ik blijf Luc denk ik tot zn 18e naar school brengen dit wens je toch helemaal niemand toe, wat vreselijk, verschrikkelijk. Wordt er kotsmisselijk van.
Bah wat verschrikkelijk zeg. Ik wil dat filmpje niet eens kijken, ik ga daar dan de hele nacht over piekeren. Ik wens de nabestaanden echt heel veel sterkte toe.