Was bij de dok geweest voor mn aanhoudende buikpijn en pijn bij plassen (en ook als ik dus niet moest plassen.) Moest ik ahum.. liggen, mn benen in de steunen gooien en de boel laten zien daartussen.. Nou ja... weet in ieder geval dat ik dus nu geen urinebuisinfectie had (wat ik dus weer dacht) maar een schimmelinfectie. Ik heb geen jeuk ofzo, maar hij zei dat t rood zag en veel afscheiding (en ik maar denken dat die afscheiding zo erg hoorde omdat dit bij de zwangerschap hoorde?!) Nu zei hij ook nog dat dit waarschijnlijk niet de laatste keer in de zwangerschap is.. Pffff. BAH
Ik heb een beginnende,nog uitwendig gelukkig. Je krijgt het doordat de zuurtegraad van je vagina plotseling veranderd tijdens zwangerschap,Lilly. Het komt dus niet omdat je niet schoon genoeg bent. Ik ben meteen naar de apotheek gegaan voor de créme.Ik ben niet eerst langs de dokter geweest,ik ga niet met een 'schimmeldoos' voor zijn neus liggen Ik ben gister begonnen met smeren en vandaag is het al niet rood meer en het jeukt niet meer. Normaal gesproken krijg je zo'n tube voor ín je vagina,maar die mag niet als je zwanger bent zij mijn apotheker.(dan komt de tube te dicht bij de baarmoedermond,de schimmel kun je dan onbewust te dicht bij het kindje brengen.) In ieder geval,waarschuw je vriend/man ook even,hij kan eht smeersel ook gewoon gebruiken als hij ergens last van krijgt.Wel na het aanbrengen goed je handen wassen,anders kun je jezelf keer op keer infecteren.
Ik heb geen zalf gekregen maar tabletten die ik daaronderin moet 'stoppen'. Kon absoluut geen kwaad zei hij. Ik vroeg ook hoe ik er aan kwam. De dok zei dat zwangere vrouwen gewoon 'te lekker' zijn voor schimmels omdat de bloedvaten ed opzetten en je lichaamstemp veranderd/verhoogd. Dus..
Hoi Patroeschka, Ook ik heb een behoorlijke schimmelinfectie gehad bij onze 2e. Dit was echt het allerergste van de hele zwangerschap en achteraf nog erger dan de bevalling. Het was zelfs zo erg dat ik om de dag een tablet in moest brengen. Deze tabletten konden inderdaad geen kwaad voor de kleine, maar de apotheker keek wel vreemd op toen ik een voorraadje van 10 kuren kwam ophalen en vertelde toch dat het eigenlijk kuren waren waar je toch langer mee kon doen. Maar het was het enige wat hielp. Heb vanalles geprobeerd, van Molkosan, tot alle soorten yoghurt, inwendige douches etc. etc. Alleen die pillen hielpen me. Gelukkig kreeg ik pas rond de 7e of 8e maand deze klachten, of in ieder geval begon het rond die tijd erg lastig te worden. Hopelijk zet het bij jouw niet zo erg door, blijft het bij eenmalig een tabletje en krijg je er geen jeuk bij!
ik heb toen ik net zwanger was ook een schimmelinfectie gehad, zalfje gehad en heb het tot op heden nog niet terug gehad. hopelijk blijft dat zo.
Gewoon naar binnenlopen,en voilá...van 'het apothekersmerk'. Je kunt het zelfs bij de meeste drogisten halen,alleen vindt ik de apotheek net een iets veiliger idee.
moet je dan gewoon zeggen ik wil zalf voor een schimmelinfectie en ik ben zwanger? ofzo? ik twijfel of ik het misschien ook heb.. Ik heb al 2 dagen onwijze jeuk daar en het is ook beetje rood.. :red: maar ik ga dus echt niet naar de dokter..
Waarom ga je niet naar de dokter dan Bar? Die ziet heus genoeg dozen op een dag hoor Ik zou er in geen geval mee blijven doorlopen want het gaat ECHT niet vanzelf over, en is zeer vervelend. Gelukkig heb ik er nog geen last van tijdens de zwangerschap *afkloppen* maar het is voor mij wel heel herkenbaar omdat ik er sowieso vaak last van heb. Ik krijg dan ook altijd van die pillen mee die je van onderen in moet brengen voor het slapen gaan. Succes ermee Patroeschka, en niet teveel wassen en boenen he! Werkt averrechts.
oow bah.. haha pillen inbrengen.. alleen daarom al zou ik niet eens gaan.. haha. nee ik ga echt niet naar de dokter.. ga daar echt niet met me bene wijd liggen. En ik weet niet eens of het dit wel is. Ik heb gewoon 2 dagen al jeuk daar.. komt toch wel is vaker voor..
Gekke meid, over een paar maanden lig je toch ook met je benen wijd Zelf weten hoor, maar mocht het erger worden of niet overgaan.... zou er toch echt ff serieus over nadenken want het klinkt zo wel als een beginnende infectie!
Bij mij was t over na een paar x zo'n tablet daaronder in te duwen. Deed wél vreselijk pijn, maar ja... dan denk ik, bevallen is erger hihi. Ik heb er tot nu toe nog geen last meer van. Maar ik gebruikte ook lactacyt en dit schijnt helemaal niet goed te zijn. Nu moet t maar met water dan. Word t ook schoon hoor!
ja maar het is een oude vent en ik ben al zo preuts... dan moet ik daar gaan liggen benen wijd.. mij niet gezien.. ik heb met 8 weken een inwendige echo gehad en dat vond ik al vreselijk Benen wijd op van die steunen enzo.. haha ik merk wel of het over gaat en anders zal ik er is over nadenken..
Maakt niet uit. Bar was iig geinteresseerd en heeft er ook last van (misschien) Bij mij was t ook een oude man. Hij hoefde niet eens inwendig te onderzoeken en zei.. ik zie t zo ook al. ik dacht dus dat t normaal was om meer afscheiding te hebben, maar dit was idd wel errug extreem.
ja ik heb ook meer afscheiding dan aners. maar dat heb ik de hele zwangerschap al.. mijn urine staat nu op kweek voor een blaasontsteking die niet weg wil na 2 kuren.. Misschien komt het daar wel door?
Bij mij zagen ze t ook al aan mn urine want ik dacht dus dat ik een blaas ontsteking had.. moest ontzettend veel en vaak plassen. Door de witte dingetjes die in de urine te zien waren, zagen ze t al. Dus...