Na 5 jaar MMM...vleesboom in baarmoederholte ontdekt.

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door kloontje78, 13 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Na 5 jaar proberen om zwanger te worden (7x IUI en 1x IVF en 3x ICSI) naar Belgie gegaan voor een second opinion. Daar myoom ontdekt in de baarmoederholte die de innesteling mogelijk tegenhoudt. (verder niet heel goed gevoel over die arts in Belgie dus met dit verhaal terug gegaan naar Tilburg) Aanstaande 30 november wordt deze in Tilburg verwijderd. Iemand enig idee of dit meer kans geeft op zwangerschap als deze verwijderd is??

2. Geen idee, maar wat heftig! Veel sterkte!

3. ThePiet

ThePiet Nieuw lid

8 nov 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Bij mij hebben ze tijdens de echo ook een vleesboom gezien. Hiervoor een kijkoperatie gehad en daarbij is er niets gevonden, zag er allemaal keurig uit en nu op dag 10 van de cyclus weer een echo gehad...... en ja hoor weer die vleesboom in beeld. Gyn. heeft besloten toch te starten met iui.
    Ze zou nog overleggen met een andere gyn. Ben benieuwd wat daar uit komt.

4. lindsay83

lindsay83 Niet meer actief

Beste Kloontje,

Bij mij is vorig jaar een myoom ontdekt deels intracavitair (gedeeltelijk in de baarmoederholte) deze zou de innesteling van een zwangerschap in de weg kunnen staan, omdat ik een kinderwens had is hij weggehaald.
    Ik was toen echter nog niet aan het proberen zwanger te worden, ik had aanhoudende klachten en wist dat ik er kans op had doordat mijn moeder dit vroeger ook had. Door middel van een inwendige (gel) echo hebben ze het geconstateerd.

Voor meer informatie kun je ook naar deze site gaan.
    Home - www.obgyn.net dan naar myomen, vleesbomen

5. @Lindsay83:Bedankt voor je tip..ik zal eens kijken!
    @ThePiet: succes met je IUI!!

Deel Deze Pagina