haalloooo nou ik baal, mijn vriend heeft zaterdag een etentje met allemaal oude klasgenootjes (reünie) en ik mag niet mee, dus ik denk ik regel lekker oppas en ga zelf ook wat leuks doen. maar niemand kan.. en heb zooo veel zin om even lekker hapje te eten ergens, met een wijntje, lekker kletsen, filmpje daarna.... nou ik baal dus. zit ik weer op de bank straks, en vrijdag avond is mn vriend werken en pas 10 uur thuis, en zondag moet hij inventariseren in zijn winkel. LEKKER weekend dus voor mij mocht iemand zich hier geroepen voelen om mij een avondje te entertainen, graag haha Liefs Muis
Zou je zoontje wel zo bij vreemden thuis zitten dan ? Bedoel, wel gewend buitenshuis oppas? Ik woon niet ver van je, maar geen idee of ik kan.. zo ja zou hij geen heimwee hebben of om mama huilen?
Snoopy ik zoek iemand die wat leuks wil doen zaterdagavond ik heb een oppas thuis ... Snap niet goed wat jij bedoeld haha Ik woon in t gooi !!! als je de exacte plek wilt weten kun je pb- en tuti In Laren zit loetje , en daar hebben ze zulke lekkere biefstukken Hihi die roepen me !!!!
haha dit ken ik. mijn man ging met werk uiteten en ik wilde ook weg of iets doen maar niks/niemand gevonden. zat dus thuis voor de buis en om half 9 al op bed... woon niet in t gooi anders had ik je wel willen entertainen (kom uit flevo)
Helaas kan ik niet, en de biefstukken bij loetje moet ik op dit moment ook aan me voorbij laten gaan.... die smaken niet lekker als ze erg doorbakken zijn haha.... maar er zijn nog veel meer lekkere dingen daar haha!
Ik snap je helemaal. Helaas hebben we dit weekend al plannen. Anders toch maar de optie van grote reep bonbonbloc en een dvd of serie marathon?
jah wordt denk ik bankhangen of studeren , snoepen doe ik nooit als ik alleen ben , heb ik nooit zin in raar hè ? Mocht nog iemand zich vervelen in de buurt van Laren / blaricum .. Geef een gil :d
Als je zin hebt in een avondje in Bourgondië ben je van harte welkom Er is hier in ons dorp niet al te veel te beleven (geen winkels en slechts 105 inwoners), maar desondanks hebben we wél een bioscoop (60 zitplaatsen) : Dus als je de 8 uur autorit voor over hebt...
Whaha ja biefstuk van loetje! Hier geen oppas en een werkende vriend deze zaterdagavond. Anders had ik me zeker over gegeven aan de lokroep van die biefstuk ...
jaaaa joh, wrijf het er maar in!!!!!!! hahahaha ik maak zelf wel een biefstuk...... zit er niemand in de buurt ook zaterdag avond alleen? die er even uit wil? ben ik echt ZOOOOO n uitzondering? vreselijke gedachte, snif snif