oké.. mijn handtekening klopt niet helemaal.. ik heb het even goed nagekeken (hier klinkt de hoop he, ik kan cursussen gaan geven.. gek maken in een paar dagen) maar ik heb mijn vs gehad op de 31e.. dus uiterlijk de 1e mijn eitje.. dan zit ik nu op 15 dpo.. Maar vind het streepje vanmorgen beslist niet duidelijker dan gisteren.. misschien wel minder zelfs.. Weet je.. als ik maandag niet ongi ben geworden haal ik gewoon een andere test.. en dan zien we wel.. Ik ga er voor nu vanuit dat mijn testen gewoon negatief zijn.. Dat is het beste!
ik heb degene gevonden die die foto plaatste van de testen ten opzichte van elkaar En nu ben ik weer wat hoopvoller gestemd.. Ga vanmiddag de echt kv testen halen en dan ga ik er van uit dat als die ook onduidelijk is ik niet zwanger ben en als die duidelijk is ik wel zwanger ben... Ben in ieder geval niet ongesteld.. en dat had ik (uitgaande van mijn eisprong) al wel moeten zijn.. Dusssss word het onverwacht toch spannend
'k heb zelf ook geduimd.. maar het heeft niet geholpen.. Net een tussendoor testje gedaan en met wat hocuspocus en draaien en verbeelding kan ik nog steeds wel wat zien.. Maar ja.. daar kunnen we effectief helemaal niks, noppes, nada mee.. Dus nu is het wachten op de ongesteldheid. Vervelende is dat je tot die tijd toch hoop blijft houden.. Zucht..
Heel herkenbaar meid.. succes met wachten.. hoop dat je snel duidelijkheid hebt.. en met een beetje geluk in de positieve zin...knuffie..
en dat je hoopt blijft houden is normaal hoor.. zelfs ik heb dat nog een beetje af en toe.. en hier is t gewoon niet meer mogelijk...das ook frustrerend.. Gelukkig kan ik om mezelf lachen nu.. maar een paar maanden geleden vond ik het niet grappig!!...
Ohh voor jou is het ook spannend zeg..!! Ga je morgen ook weer testen? En doe je dan de k2v5?? Ben heel benieuwd.. Zal voor je duimen
ik weet het niet friesland.. hoewel ik hoop geloof ik er niet meer in hoor... reeël gesproken had hij echt al wel goed positief moeten zijn
Oh meid wat balen zeg, die onzekerheid. Ik hoop echt dat je binnenkort een knaltest zult hebben. Ik blijf voor je duimen!
't is rood geworden ipv meer roze zat er natuurlijk al dik in... Nu eerst een verkleving weg laten halen en dan weer verder
Ahh wat jammer zeg..!! Hoop dat je in de volgende ronde meer geluk heb, en dat het voor jou snel zo mag wezen.. *knuf*