he dit kan toch niet !!!!!!?????????

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door happymama, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Was 6 weken na de bevalling al ongesteld, werd bevestigd door VK die nacontrole deed. En ik gaf (en geef nog steeds) bv. Ben nu ook (gepland) zwanger tijdens bv ;).

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik ben dus ook weer ongesteld geworden. 6 weken en een dag na de bevalling. Gelukkig droeg ik nog verbandjes, dus het werd geen bende, maar ik had ook niet verwacht dat de vage, gele afscheiding (het laatste van na de bevalling) ineens weer om zou slaan naar helderrood bloed. Overigens is het alweer bijna over, dus dan heeft het misschien net een dag geduurd. Nou ja, ik ga over 2 weken toch een spiraaltje laten inbrengen, dus misschien is dit ook nog de laatste keer (voorlopig).
    Hadden ze haar niet verteld dat je gewoon meteen weer zwanger kunt raken als je bevallen bent? BV is géén anticonceptie en het uitblijven van de menstruatie wil niets zeggen. Ik wist het zelf al, maar de kraamverzorgende én verloskundige hebben het allebei nog benadrukt.

3. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ook ik 5 weken na de bevalling ongesteld met volledig BV, ook ik keek er enorm van op!

Deel Deze Pagina