hoi hoi kreeg net een telefoontje van mijn wederhelft. hij werkt voor selecktvracht en moest een pakketje bezorgen bij een wat oudere dame. hij was daar al wel vaker geweest en wist dus dat mevrouw slecht te been was. dus hij belt netjes aan geen reactie. kijkt door het raam en ziet mevrouw zitten, tv aan kopje koffie naast zich. dus hij klopt op het raam nog geen reactie. hij naar de buuf toe en vragen of de mevrouw een beetje doof is. nee hoor zegt buuf dacht het niet. dus met hun tweeen naar de over buuf want die heeft een sleutel. en hoppa zij naar binnen. en je raad het als zit mevrouw in haar stoel alleen is ze overleden brrrrrrrrrrrrrrr moet er toch niet aan denken dat ik daar had gestaan. maar nu moest mijn man wel wachten op de politie en de huisarts dus het zal wel een latertje worden dat hij thuis komt. groetjes sandra
Dat is schrikken voor je man! dat verwacht je natuurlijk nooit! hij zal zich wel naar geschrokken zijn! Sterkte..
hoi hoi heb hem net nog even aan de telefoon gehad. hij is nu op zijn depot. was de schrik alweer een beetje te boven,maar hij zei als ik mijn ogen dicht doe zie ik haar nog zitten. er is hem ook gelijk gevraagd of hij ook slachtoffer hulp nodig had door de politie. maar dit heeft hij afgewezen. hij zou rond kwart voor acht thuis zijn dacht hij. groetjes sandra
dat is inderdaad schrikken zo is er vrijdag iemand hier langs geweest van het werk van me vriend om ons te felicteren met onze dochter en gaf een kraamkado af via het werk. ik heb een leuk gesprek gehad met de man en hij vertelde vrolijk over zijn kinderen en had een druk weekend voor de boeg en dat na een rustige vakantie enz. echt een vlotte en lieve man. wat denk je maandag is die man dood gevonden in de wc, bezweken aan een hardaanval. nou ik schat de man 45 jaar oud en schrok er erg van. brr je zult iemand zo maar vinden
hoi hoi ik heb vanacht aan hem kunnen merken dat hij er toch nog wel wat last van had. want hij lag steeds te draaien in bed. op een gegeven moment praatte hij ook in zijn slaap wat hij anders nooit doet. maar hij is nu gewoon weer naar zijn werk. groetjes sandra
zeker verschrikkelijk maar hou het in d egaten en anders toch slachtofferhulp inschakkelen hoor...niet denken gaat wel over.....sterkte