Eerst maar eens even voorstellen dacht ik zo. Alles is voor mij en ook nog voor mijn vriend nog nieuw. We zitten allebei nog in de beginnende fase. Ja we willen heel graag kinderen, maar het is en blijft altijd spannend of het allemaal mag en kan en wil lukken. Dus we zijn aan het oefenen, gymnastieken er wat van af. Ondertussen veel over het zwanger worden gelezen. Ik ben gestopt met de pil op 23 september. Helaas op de 23e oktober opnieuw ongesteld geworden. Ik had ook eerlijk niet gezegd de hoop dat het meteen zou gaan lukken. Maar ik was al lang blij dat ik op dit moment nog regelmaat in mijn menstruatie zit want voor de pil was dit wel anders. Ik hoop dat ik met al mijn vragen, onzekerheden etc over zwanger worden kan stellen.......alvast bedankt! Verder nog wat over mijzelf, is misschien ook wel leuk, want er is meer natuurlijk. Ik ben 28 jaar en werk op een kinderdagverblijf op een babgroep. Daarnaast ben ik ook nog bezig met af studeren aan de SPH en ik hoop dat ik eind van dit jaar afgestudeerd mag zijn. Ik woon samen met mijn vriend ook met onze twee honden, (golden retrievers) Isis en Nyssa en onze stoere kater Barney. Nou wie weet komt er de volgende keer meer in me op of als jullie iets willen weten, vraag maar raak! groetjes thecla
Hoi Tecla. Welkom. Ik zit hier ook net op maar het is echt een leuke site. Veel succes met zwanger worden. liefs Jolie
Dank jullie wel allemaal voor leuke en lieve reacties. Worden nog wel afkortingen gebruikt die ik nog niet helemaal ken. Zoals 'vk'? Hoop dat het allemaal goed is met jullie lieve kleine wondertjes. Want het is zeker weten een wonder vind ik. lieve groetjes thecla
hoi welkom en succes en ja die afkortingen moet je ff door krijgen maar zal je ff helpen vk = verloskundige gyn = gyneacoloog nod = niet ongesteldheids dag ongi = ongesteld dit zijn wel de meest gebruikte dacht ik zo groetjes baby blues
Er zijn echt best veel fabels over het zwanger worden, best lachwekkend. Ieder heeft zo zijn eigen manier en die ben ik dan nog aan het ontdekken. Ik hoop dat het gaat lukken voor iedereen en voor mijzelf hoop ik dat ook. Vind het echt leuk hoe snel je al een reactie krijgt op een vraag! groetjes thecla