Hallo Mama's en wanna-be mama's, Ik ben Chantal, 26 jaar en woon in Meteren. (kom oorspronkelijk uit Gouda) Sinds juli, mijn spiraal laten verwijderen en natuurlijk zijn mijn manneke en ik heel erg benieuwd of het klussen een positieve uitwerking heeft gehad. Jeetje wat duren die dagen dan toch lang... Tik tak, tik tak... Niet teveel mee bezig zijn zeggen ze dan... dat is nog moeilijker dan chocolade laten liggen. hihi Continu die vragen, voel ik me anders? Zijn er lichamelijk dingen anders? En dan kom je bij je tante en die zegt doodleuk met een big smile: you look different... euuuhhh echt? hoppa voor je het weet sta je voor de spiegel...mmm ik ben gewoon chantal. Om mezelf dan maar niet te veel hoop te geven. Kortom ik vind het reuze spannend! Aangenaam! Liefs farfalla (italiaans voor vlinder)
Hii Chantal, Wat leuk, ik kom zelf uit Gouda. Wij zijn ook bezig met ons eerste kindje, en het is echt heel erg spannend. Ik ben pas net gestopt met de pil, dus nu is het maar afwachten, afwachten en nog eens afwachten. Heeeel veel succes. Liefs!!