Hallo ladies, Ik zit echt met een brandende vraag. Als het goed is heb ik de 19e of 20e mijn eisprong gehad. Heb in die dagen vruchtbaar slijm gehad. Ik temp dagelijks en ken me lichaam redelijk goed, maar ik kan nu geen wijs uit me tempkaart. Na een dip op de 20e stijgt hij wel van 36.5 naar 36.7 en nu al 2 dagen 36.8... Wat mijn vraag eigenlijk is, mijn afscheiding is nu nog steeds waterig dun en een piepklein beetje wit, die krijg ik niet in mijn broekje maar voel het onder de douche (sorry voor de details). Toen ik in mei zwanger was, was ik na mijn ei echt kurkdroog en had ik een beetje witte brokkelige afscheiding een aantal dagen. Dit zou me tweede menstruatie worden na mijn miskraam van eind mei. Wat denken jullie, zou het toch raak kunnen zijn? Heb verder geen klachten terwijl ik voor mijn mk altijd na mijn ei last kreeg van (zware)pms, behalve de maand dat ik zwanger was. Ben door die mk wat onzeker geworden merk ik terwijl ik dat normaal echt niet had... Wordt gewoon afwachten, maar ben benieuwd naar jullie ervaringen.
die onzekerheid heb ik ook , maar die afscheiding ken ik wel, bij mij word de afscheiding alsmaar meer is mijn ervaring
Ok, en je bent nu 5 weken zwanger zie ik. Gefeliciteerd! ... dus het zou eventueel raak kunnen zijn (wat altijd het geval is natuurlijk )... ik probeer er zooooo niet aan te denken en bij stil te staan , maar dat is zoooo ongelooflijk moeilijk en moet toch echt nog 11 dagen tot aan mijn nod... oeffff
Hoi! Al het een en ander gelezen maar nog niets wat overeenkomt met mijn situatie, dus stel mn vraag hier maar even en hoop dat iemand me uit mijn onzekerheid kan helpen Ben aan de pil (desondanks kindje zou zeer gewenst zijn) maar deze afgelopen zondag 21-7 vergeten voor het eerst. Nou sinds gisteren 23-7 behoorlijke buikkrampen en alleen gister paar druppels licht rose bloedverlies. Vandaag hielden de krampen aan, rond mijn baarmoeder/eierstokken. Als ik niet aan de pil was geweest zou ik rond 19e mijn ovulatie kunnen hebben gehad en gister de eventuele innesteling (zou mooi zijn!), maar dat lijkt me sterk aangezien ik de pil tijdens die 'eisprong' wel gewoon slikte, en dan heb je geen eisprong toch? Zouden de krampen en het bloedverlies alsnog een eisprong geweest kunnen zijn omdat ik de pil in de 3e week vergeten ben? Of zou het dan misschien toch raak kunnen zijn? Ik heb maandag wel gewoon mijn pil weer genomen net als normaal, dus heb 1 dagje 'overgeslagen'. Niet onbelangrijk; vlak voor de 'eisprong' (als dat het was) flink geklust en mijn NOD is volgens mijn pil cyclus vrijdag 2 augustus... test vanochtend was negatief. Zou ook wel erg vroeg zijn maarja, ongeduldig en nieuwsgierig he Ben wel erg moe en af en toe goed misselijk, maar wil niet teveel hopen. Hoop dat iemand me kan helpen.... Liefs
Hai fizzy.. Ik zou het niet weten. Ik denk dat je straks toch ongesteld zal worden, aan de andere kant zou het bij 1 keer vergeten ook raak kunnen zijn. Ik denk dat je echt nog even geduld zal moeten hebben.... maar ik snap je onzekerheid wel...
Hallo Dames.. Mijn temp gaat vanaf de eisprong gewoon omhoog, vandaag 36.9. Maar ik heb gewoon nog doorzichtig slijm... heb denk ik alles al gehad in de voorgaande maanden/jaar, maar dit is weer wat nieuws... heeft iemand dit ook? En was/ben je wel of niet zwanger.
Bij mij had ik ineens één dag wat gelig slijm, dat was de ronde waarin het raak was ( deze zwangerschap)
Hoi Roxy thanks voor je reactie. Heb zelf ook geen idee wat het is, had dit nooit eerder gehad. Denk je dat het mn ei geweest is? Spannend allemaal he... ik heb geen ervaring met temperaturen meten, dus daar kan ik jou helaas niets over zeggen... succes!
Hallo allemaal, Wat lastig allemaal het die onzekerheid? over dat slijm dat blijft bij mij de ene maand ook langer als de andere maand aanwezig.. ( en twijfel dan ook) Ik zou nog even geduld hebben en wachten tot na je NOD met testen om teleurstelling te voorkomen.. Ik heb ook even een vraagje.. mijn eisprong was rond de 19e.. Flink geklust.. Nu heb ik sinds eergisteren een zeurderig gevoel in mijn buik... Iemand daar ervaring mee? Heb ik nog nooit zo gehad... ( lijkt op een beginnende menstruatie..)
Hi veratjuhh, idd allemaal spannend al die rare dingen die je lichaam kan veroorzaken en in onzekerheid kan brengen... Wanneer is je NOD? Als dat nog even duurt zou het ook een innesteling kunnen zijn wat ik zo her en der lees.. maar heb er zelf geen ervaring mee! Hoop het voor je
Hoi ik zit nu een week na ei en heb sinds dien steeds lage rugpijn en sinds gisteren ook misselijk en hongerrrrrrr gisteravond voor naar bed gaan twee boterhammen gehad en vanmorgen weer hongerrrrrrr niet gewoon. Eergisteren na orgasme hele felle pijn onderin mijn buik, ik moest krom lopen naar toilet...zwakte na half uur af..ook sinds vanmorgen een soort spierpijn helemaal onderin... Herkent iemand zich hierin? Oja we hadden sex op avond van eisprong ( deed zeer maar goed toch doorgezet) was dit niet te laat? Liefs
Hai fizzy het zou kunnen. Ik heb ook wel eens bloedverlies gehad tijdens de eisprong. Dat zat dan in het vruchtbaar slijm. Maar omdat je wel de pil slikt zou ik het niet met zekerheid durven zeggen. @lady.. in de maand dat ik zwanger was (mei) had ik ook zo'n pijn onder in me rug En ook de hele dag honger, knorrende maag..toen was het wel raak maar draaide helaas uit op een mk. Ik wacht zowiezo met testen..eerst maar afwachten of ik wel overtijd ga zijn. En daarna zien we verder... een mk maakt toch meer indruk dan ik dacht...ik doe het rustig aan alleen me gedachten gaan zooo hun eigen weg. Ik slik trouwens etos zwanger worden...Misschien heeft dat te maken met die glibberige afscheiding. .
Dat geloof ik best Roxy, bah wat verschrikkelijk voor jullie. Hoever was je al onderweg? Vandaar dat je er waarschijnlijk wat nuchterder instaat...
Ja dat zou kunnen... ik was 6weekjes. Volgens de assistent van de gynaecoloog stelde het nog niks voor... nouuu..harder kan je niet vallen van een roze wolk. Maar goed... ben je al eerder zwanger geweest Fizzy?
Nouja zeg wat een stomme reactie!! Dat is een enorme klap! Of nouja, dat lijkt me dan. Hoe vroeg het ook is! Nee nog niet. Ben nog aan de pil maar wil na deze maand stoppen. Dan even paar maanden ontpillen en dan voor t echie. Maar deze ene keer pil vergeten zorgt al voor zoveel hoop, echt stom... ben benieuwd hoe dat straks wel niet gaat haha!
Eisprong was bij mij op 22 en heb sinds vanmorgen echt precies dat dus. Zeurderige buik, de hele dag krampjes. Geen idee of t wat is, misschien is t alleen maar de spanning.
Spannend he Faiye... ik ben benieuwd... wie weet hebben we straks wel een positieve test in handen... ik durf me niet meer vast te prikken op de symptomen. Wanneer zou je nod zijn faiye?
Mijn NOD valt op 7 augustus. We gaan flink duimen met z'n allen! k lees zoveel verschillende verhalen dat t ook best "gewone" buikkramp kan zijn (nou zit t wel lager, maargoed).. En heb al wel eens eerder dit jaar grotere borsten en overtijd en toch niet zwanger... Dus symptomen? Ach, eerst maar eens geen rode duivels en zo'n positieve test. Maar t duurt nog wel lang voor we mogen testen
Dit is ook wat ik heb vanaf ei..(de 18e) heel de tijd op de achtergrond aanwezig....mmmm..anders heb ik dat nooit! Spannend...
Hallo Allemaal, ben moeder van 2 kinderen (10) en (9) ik ben nieuw hier en eigenlijk nooit ged8 dat ik hier iets zou plaatsen omdat ik me helemaal niet heb bezig gehouden met zwanger worden, maar ik had mijn ei veel te vroeg gehad vorige maand, heb een onregelmatige cyclus, de langste is 33 dagen en de kortste 29. Ik ben al 7 jaar niet aan de pil dus aan het ontpillen ben ik niet maar ik voel me wel heel anders sinds jaren, mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben, vorige maand 13 juni me eisprong gehad die normaal op de 17e of 18e van de maand valt (die voel ik namelijk al jaren) 3dagen daarna 17 juni t/m 29 juni steekjes en veel witte afscheiding/vocht (normaal na me ei korrelig en plakkerig) de laatste steekjes deden echt veel pijn op 29 juni en de volgende dag op 30 juni had ik bloedverlies maar geen menstruatie, dit was bloed wat niet muffig rook, het rook helemaal niet en het was helderrood en duurde 3dagen en was opvallend minder en er zaten 2 kleine stolsels (had me nichtje ook veel stolsels en gewoon zwanger) (normaal ben ik 5 dagen ongesteld met stolsels) na de bloeding was mijn afscheiding wit en waterig net melk (normaal dik en plakkerig) steekjes in me tepels, pijnscheuten, gezwollen borsten en verkleurde tepels, de test was negatief en had inmiddels al begrepen dat als je bruin/bloed verlies hebt je pas na 14 dagen kan testen verder heb ik pijn aan de 8erkant van me hoofd, steekjes in me schede en ik ben verschrikkelijk moe, en vanaf gister (24 juli) zichtbare aders op mijn borsten en tepels, verder heb ik deze maand geen eisprong gehad en is mijn afscheiding roomwit creme/nat nou dit zijn mijn kwaaltjes volgende week ga ik bloedprikken en ben dus heel erg benieuwd, nog heel even w8en dus (advies van me huisarts was 3weken geleden, w8 maar rustig af tot je nod)