Vriend opgenomen in ziekenhuis net in vrichtbare periode

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anoniem1987, 25 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniem1987

26 sep 2007
    31
    0
    0
    Moet even mijn verhaaltje kwijt hier.
    Gisteravond is mijn vriend opgenomen in het ziekenhuis.
    Het is niet heel ernstig, maar hoelang hij daar moet blijven is nog onduidelijk want ze weten nog niet precies wat hij heeft. Dus ben vandaag en 2e kerstdag alleen :cry: Snik. Nouja overleef het wel ;)
    Maar zondagavond hebben we nog geklust.
    Gisteravond had ik erge pijn links onder in mijn buik. Nu trekt het pas een beetje weg. Ik denk dat het ovulatiepijn is geweest, want ergens deze week ben ik het meest vruchtbaar.
    Nu is eigenlijk mijn vraag...
    Bestaat de kans dat is zwanger ben geworden als we zondagavond sex hebben gehad en ik vandaag of morgen pas mijn ovulatie heb?
    Want zoals de titel ook al zegt is het een vervelende tijd dat hij net opgenomen is. Met 1e en 2e kerstdag en dan ook nog in mijn vruchtbare periode.
    *Hoop zo dat hij met oud en nieuw weer thuis is, het is zo stil in huis, en koud in bed*

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Joh, wat vervelend! De kerst alleen, je vriend in het ziekenhuis en allemaal onduidelijkheid. Hopelijk weten ze snel wat er is en hopelijk is het niets ernstigs!

Maar ook vervelend voor jou! De planning loopt wel in de soep zo. Ik denk dat er wel een kleine kans is dat het toch raak is, en misschien heb je je eisprong wel eerder gehad dan vandaag of morgen?

Ik hoop voor je dat hij snel weer thuis is, nu heb je wel even iets anders aan je hoofd he?

Heel veel sterkte!

Yule

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Tja vervelend zou ik zeggen..
    Maar.. ik vind het erger dat je vriend in het ziekenhuis ligt, eerst maar eens kijken wat er met hem aan de hand is toch.

Zou me eerlijk niet druk maken over mijn eisprong. ;)

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Getsie! Da's bakluh zeg! Ik hoop dat er niks ernstigs aan de hand is met je vriend!

Denk dat de zaadjes best die paar daagjes wel kunnen overleven hoor. Maak je daar maar geen zorgen over.

Veel sterkte de komende tijd en beterschap voor je vriend!

Liefs Tezzz

5. ja er is voor jou deze maand nog een kans om zwanger te raken.
    zaadjes blijven ongeveer 72 uur in leven.

heel veel sterkte met je vriend, ik hoop dat het niks ernstigs is!

6. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    zeker vervelend, als zoiets gebeurt ,sterkte, en evengoed fijne feestdagen dat ie maar gauw opknapt !
    ik meot ook zeggen dat ik het met natas eens ben. ik zou me op dit moment me geen zorgen maken,je vriend is belangrijker op het moment. en ja zondag is wel een goeie dag geweest zijn denk ik. nu dan ook hopen dat het gelukt is ;)

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Volledig mee eens! ;)

8. Niet meer actief

Hopenlijk weet je snel wat er is met je vriend en is ie snel weer thuis...op jou vraag kan ik helaas geen antwoord geven

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou meis, ik hoop echt dat je vriend zo gezond als een vis het ziekenhuis uit komt.
    DAN komen die andere visjes wel meis....richt je je nou eerst maar op een gezonde partner!
    Heel apart dat je op zo'n moment aan je cyclus denkt zeg...sorry.
    Elmo

10. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    ik ook hoor! ga nu eerst maar eens lekker met je mannetje bezig.. is eerst veel belangrijker.. die vruchtbare periode komt volgende maand ook wel weer...
    sterkte met je vriend!

11. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Nou ik vind het erg raar dat je meer met je cyclus, en dus kans bezig bent dan met je partner. Heel vervelend dat je bed koud is, maar het lijkt me voor je partner nog veel vervelender.

12. anoniem1987

26 sep 2007
    31
    0
    0
    Sommige reacties vind ik toch een beetje raar.
    Tuurlijk maakte ik me in de 1e plaats zorgen om mijn vriend. Maar de artsen weten zeker dat het niks ergs is. Ze zijn alleen nog aan het onderzoeken. Alleen het vervelende is dat hij daardoor in het ziekenhuis moet blijven. En daarna ben ik gaan denken aan mijn vruchtbare periode.
    Het zou toch juist mooi zijn om deze nare periode af te kunnen sluiten met het goede nieuws dat ik in verwachting zou zijn.
    Maar als die kans er niet in zou zitten, zouden hij en ik erg teleurgesteld zijn. Het vervelende is ook dat hij zich gewoon goed voelt, totaal niet ziek. Dus hij heeft zelf aan mij gevraagd of de kans verkeken is deze maand of dat er toch nog een kleine kans is.
    Maar zoals ik sommige reacties lees is het niet geheel onmogelijk.
    Bedankt.

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

De reacties liggen hoogst waarschijnlijk aan je eigen manier van formuleren hoor.....
    Fijn dat met hem in elk geval alles goed is.
    Zwanger het jaar uit gaan zou inderdaad mooi zijn.
    Succes met wachten.
    Elmo

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Zo schrijf je je eerste berichtje niet, dus kwam het raar over op de meeste van ons.
    Zo zie je maar het geschreven woord maakt het soms niet makkelijk.

15. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Waarom ligt hij dan met kerst in het ziekenhuis? Ze kunnen toch ook erna onderzoeken doen als het niet ernstig is en hij voelt zich ook niet ziek. Ik zou dat toch eerst eens met de artsen overleggen. Dit is nou niet de tijd van het jaar om in het ziekenhuis te liggen als het niet per se hoeft. Dat vind ik heel vreemd van het ziekenhuis. Ik hoop voor je dat hij snel weer thuis is.

Liefs, Pechvogel

Deel Deze Pagina