He, Ho, let's go!! Met T25!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Boef12, 10 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boef12

Boef12 Bekend lid

6 jan 2012
    830
    702
    93
    Ok ik ben het zat, flubberbuik, dikke armen, kalkoenenkin en blubberbillen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!
    Dus ik ga ervoor!!
    In augustus heb ik Ripped gedaan van Jillian Michels maar daar heb ik nu geen zin in, elke keer hetzelfde bleh.
    En op de bruiloftfoto's (waar ik voor had getraint) vond ik mezelf nog steeds een dikke pad, G*dverd*mme :x.
    Dus op zoek naar iets anders en waar tellsell al niet goed voor is hihihi, daar kwam hij voorbij "my main man" voor de komende weken.
    Een heeerlijke choco man genaamd Shaun T, jaaaaaaammie :D.
    <-- hey dat rijmde!
    En hij kwam voorbij samen met een flinke workout die precies was wat ik zocht.
    Namelijk T25, 5 dagen in de week elke dag een andere workout, 25 minuten per workout en een bonus uitzicht ;).
    Dit weekend alle programma's gedownload en de bijbehorende weekkalender van welke dag welke workout.
    En gister afscheid genomen van al dat lekkers wat ik de komende 10 weken ga missen :(, dus nog lekker ff associaal gebunkert en de rest ritueel verbrand (grapje).
    Oh en de crosstrainer van vrienden geleent voor de extra cardio, wel door vl en kameraad naar boven laten sjouwen want ja ik was nog niet officieel begonnen ;).
    Vanmorgen de eerste workout met goede zin gestart, juiste kleertjes aan, goede schoenen, stevige bh (zeer belangrijk met cup 85g) en kleine meid in bed.
    .
    .
    .
    F*CKING HELL wat een tempo, ik dacht echt ff dat ik dood ging, lang leve het kleine vrouwke rechtsvoor die alles wat rustiger aan doet.
    Dus daar regelmatig maar met mee gedaan.
    Maar al met al een flinke workout en flink gezweet.
    Nou 10 weekjes volhouden en hopelijk dan ook flink wat resultaat.

Oh even de feitjes, 27 jaar, 74 kilo, 1.58 lang en gaan 16 mei weekend weg met vrienden en dan wil ik in bikini naar het zwembad (ieks krijg nou al de bibbers als ik eraan denk :))

Dus mijn vraag aan jullie:
    Wie doet er mee en/of wie is er al begonnen en wat vind je ervan?

2. Boef12

Boef12 Bekend lid

6 jan 2012
    830
    702
    93
    :( all by myself, don't wanna be, all by myself!

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Ik ga zo eens op youtube kijken.. wil wel wat afvallen.. vooral op mijn buik! ;)

4. Delta

Delta Niet meer actief

Leuk! Waar heb je dat programma vandaan? Of waar heb je het gekocht? Doe nu aan insanity van Shaun T. Maar wil T25 ook wel eens proberen!

5. Boef12

Boef12 Bekend lid

6 jan 2012
    830
    702
    93
    Ik vond insanity net wat te heftig aangezien ik een conditie van lik me vestje heb :cool:.
    Hoever ben je met insanity?
    Oh en de buik is bij mij ook zon heerlijk probleemgebied (rampgebied zeg maar gerust ;)

6. Boef12

Boef12 Bekend lid

6 jan 2012
    830
    702
    93
    Oh en ik heb het heel stout gedownload via een bekende website daarvoor die hier niet genoemd mag noemen.

7. Delta

Delta Niet meer actief

Ik ben nu heel erg verkouden, maar waarschijnlijk volgende week, als ik weer beter ben, begin ik met maand 2!

Ah op die fiets :D

8. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Ik ben nu aan het shredden. Ben op dag 25. Na level 1 paar cm kwijt maar na level 2 niks. Bah motivatie gelijk in mijn schoenen.
    Mijn flubberbuik moet er ook echt aan geloven. Maar dit wat jij doet duurt dus 10 weken?! Pffffff ik vond 30 dagen al mega lang

9. Boef12

Boef12 Bekend lid

6 jan 2012
    830
    702
    93
    Jep 10 weken maar wel alleen doordeweeks en gun mezelf de zaterdag om lekker niks te doen en om iets lekkers te eten.
    Anders houd ik het echt amme Never nooit nie 10 weken vol.
    Had jillian wel fulltime gedaan +lijnen maar toen had ik binnen no time na de 30 dagen alle kilootjes en centimeters er weer aan

Oh en ik heb ook gewacht tot mn neusverkoudheid over was, sportte toch net iets makkelijker.
    Vandaag trouwens lekker stijf van de spierpijn maar dan weet je tenminste dat je iets hebt gedaan :D

10. Cjb

Cjb Actief lid

26 nov 2011
    209
    0
    0
    Hee Hoi,

Ben je nog bezig? Ik ben vorig jaar maart begonnen met Insanity die heb ik helemaal afgerond en was in november 25 kilo kwijt.. De feestdagen alles even gelaten voor wat het is en ben nu 3 weken bezig met t25.. Wij gaan in april verhuizen dus begin aankomende week al met de beta versie.. Ik ben afgelopen 3 weken 2 kilo afgevallen.. Maar verder zie ik nog niet veel verandering en heb echt het gevoel dat ik wat met mijn eetschema moet doen. Dus vroeg me af wat jou eetschema is? En of je echt specifiek dingen laat liggen of juist eet.. Eiwitshakes neem ik na elke workout.. En verder let ik er wel op dat ik niet teveel snoep..

Liefs Cjb..

Deel Deze Pagina