meiden uit Lelystad

Discussion in 'Algemene clubs' started by Natja, Jan 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Natja

Natja VIP lid

Jan 24, 2008
    6,065
    30
    48
    Lelystad
    ik ben moeder van 4 kids en ik zou graag leuke contacten op doen!
    ik ben jong moeder geworden en ben thuisblijfmama en hierdoor zit ik eigenlijk best wel in een sociaal isolement:(
    ik wil me zo af en toe ook eens een keertje geen mama voelen en gewoon lol hebben, lekker kletsen, shoppen, hapje eten of uitgaan met leuke meiden.
    zijn er hier nog meer meiden uit lelystad die op zoek zijn naar gezelligheid?

2. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

Nov 21, 2010
    3,051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Jammer dat je in Lelystad woont, ik zoek hetzelfde.

3. Natja

Natja VIP lid

Jan 24, 2008
    6,065
    30
    48
    Lelystad
    Zeker jammer!

4. mel

mel Actief lid

Oct 23, 2005
    284
    0
    0
    snap het gewoon niet...

5. Natja

Natja VIP lid

Jan 24, 2008
    6,065
    30
    48
    Lelystad
    Wat snap je niet Mel?

6. mel

mel Actief lid

Oct 23, 2005
    284
    0
    0
    Ik dacht dat jij dat wel zou begrijpen...
    ;)

7. mel

mel Actief lid

Oct 23, 2005
    284
    0
    0
    Je wil zo graag leuke contacten op doen
    Je zit in een sociaal isolement...

Blijkbaar heb je wel je "eisen" waaraan mensen moeten voldoen ?
    Ik blijf er gewoon bij dat ik het niet snap....

En ik neem aan dat je mij nu wel snapt ?

8. Natja

Natja VIP lid

Jan 24, 2008
    6,065
    30
    48
    Lelystad
    Ja hoor Mel ik begrijp je nu volkomen!

Ik heb wel een beetje een "eigen schuld dikke buld gevoel" bij je post:(

Niet iedereen met geen of weinig vriendinnen is daar zelf "schuldig" aan.
    Het is gewoon zo gelopen in mijn leven.
    Voordat ik mijn man leerde kennen had ik wel vriendinnen, maar helaas "verdwenen" deze allemaal toen ik op mijn 19e zwanger raakte;)
    Hierna kwamen kind nummer 2, 3 en 4 en was ik jarenlang thuismama.

In al die jaren heb ik zeker wel moeite gedaan om in contact te komem met andere meiden.
    Via internet zijn hier wat contacten uit voort gekomen waarvan er nog 1 in de picture is, dat wil zeggen, wanneer ik haar bel of app spreken we af en toe af voor een bakje thee en that's it;)
    Van de andere contacten hoorde ik helaas al snel niets meer:(

Ik heb het idee dat heel veel vrouwen heel erg op zichzelf zijn en niet echt de behoefte hebben aan nieuwe contacten, erg jammer.....

En nee ik heb geen lijst liggen met punten waaraan iemand moet voldoen.

Ik ben druk bezig met het zoeken naar een baan en hoop hiermee ook wat meer bij de "buitenwereld" te horen.

9. mel

mel Actief lid

Oct 23, 2005
    284
    0
    0
    Weet je nu ook wie ik ben dan ?
    En dat ik gewoon niet begrijp dat je "hunkert" naar en vriendschap, ik dat voor je wilde zijn, er in mijn ogen een beginnende vriendschap kwam en jij dat om voor mij onverklaarbare redenen inene afhield ?
    En dan zie ik hier een bericht van jou dat je "vriendinnen zoekt". Dat snap ik dan gewoon niet. Denk ik goh ik was zeker niet goed genoeg ?
    Ben erg blij dat ik oa via dit forum en ook via andere wegen wél nieuwe leuke mensen heb leren kennen waar het nog steeds mee klikt

10. Natja

Natja VIP lid

Jan 24, 2008
    6,065
    30
    48
    Lelystad
    Jammer dat je niet meteen vertelde wie je bent...;)

Ik heb jou netjes uitgelegd waarom ik verder contact tussen ons niet zag zitten. Omdat we elkaar nog helemaal niet zo lang kende wilde ik over de exacte reden ook niet helemaal uitwijden.
    Er waren ook wel dingen en voorvalletjes waardoor ik de klik ook niet zo voelde, maar dat het tussen ons niet uitgelopen is op een vriendschap betekend toch niet dat ik niet meer op zoek zou mogen gaan:(

Jammer dat je het zo opvat!

11. mel

mel Actief lid

Oct 23, 2005
    284
    0
    0
    Jammer, het klopt nl. gewoon niet, daarom vatte ik die nieuwe zoektocht denk ik anders op dan jij nu bedoelt met je laatste zin.

Je hebt mij nooit verteld dat je de klik niet voelde, alleen dat je niet lekker in je vel zat en het niets met mij te maken had. Maar blijkbaar had het ergens dus wél met mij te maken want ik moet nu hier ineens lezen dat je de klik niet voelde.

Daarom vind ik dit gewoon erg jammer en snap ik gewoon niet dat het gaat zoals het nu gaat.

12. Natja

Natja VIP lid

Jan 24, 2008
    6,065
    30
    48
    Lelystad
    De hoofdreden voor het stopzetten van ons contact was wel degelijk mijn persoonlijke problemen!
    En ja er waren wel een paar dingetjes die ik raar vond, maar nogmaals dat was uiteindelijk niet de reden voor het stopzetten van het contact.
    Bijv. die middag dat jullie tussen de middag bij mij kwamen eten, ik had mijn best gedaan door bolletjes en dergelijke in huis te halen en vervolgens zeg jij dat jullie liever gewoon brood eten, later geef ik de kids een zakje snoep waarop jij meteen vermeld dat jouw kinderen niet zoveel snoep mogen, je zei dit op zo'n manier alsof ik een slechte moeder ben omdat ik ze meer snoep geef dan jij. Ook gaf je wel even een steek onder water over dat mijn kids veel tv kijken:$
    Zo waren er nog wel meer dingetjes, maar ik laat het hier maar bij.

Het lijkt mij niet de bedoeling dat wij het forum hiermee blijven "vervuilen"

Snap overigens ook niet waar je je zo druk om maakt, we kenden elkaar tenslotte nog maar heel kort;)

13. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Natja ik heb je een pb gestuurd :)

Share This Page