New kid on the block

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door irisvrdw, 24 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. irisvrdw

irisvrdw Nieuw lid

24 jul 2018
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hallo,

Na lang meegelezen te hebben vind ik het vandaag een mooi moment om me aan te melden en voor te stellen (meer doen dan typen is ook veel te heet vandaag).
    Ik ben Iris ;) Aangenaam. Gisteren lag ik op bed en bedacht ik me dat nagenoeg precies een jaar geleden is dat ik ben gestopt met anticonceptie. Vol enthousiasme zijn mijn vriend en ik toen het avontuur van 'zwanger worden' aangegaan. Maand na maand werd ik ongesteld, waar ik helemaal niet zo vrolijk van werd (maar ja, wie wel). Nadat we een afgelopen april een prachtige reis door Japan hebben gemaakt en ik maar niet ongesteld werd, kwam ik er op Koningsdag achter dat ik zwanger was! Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo in de wolken ben geweest. Tijdens de eerste echo hebben we het hartje horen kloppen en potverdorie, wat vond ik het gezellig, zo'n klein frummeltje dat in mijn buik aan het groeien was. Helaas kreeg ik enkele dagen na de echo buikpijn en bloedverlies en bleek het hartje niet meer te kloppen. Van dolgelukkig naar intens verdrietig in een vrij korte periode. Dit heeft wel wat schade aangericht in mijn hoofd.
    Onze kinderwens is er niet minder op geworden, dus ik probeer vol goede moed vooruit te kijken.

Groetjes!

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Welkom!
    Wat ontzettend verdrietig van je miskraam.
    Hopelijk mag het snel blijvend raak zijn.

3. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Welkom,
    Spijtig van je miskraam:( hopelijk gauw blijvend zwanger!

Deel Deze Pagina