op 4 december heb ik een miskraam gehad met 6 weken. hierna ben ik niet meer ongesteld geworden ik dacht ach ja dat kan het is allemaal een beetje ontregeld. maar nu begon ik wat vage klachtjes te krijgen en dach ach ben eens gek doe een testje en die was vet positief. een test 3, 4 weken terug was negatief. maar ben nu ook weer aan het twijfelen kan het wel zo snel alweer raak zijn. En ik heb zo weinig klachten en zo anders dan bij mijn dochtertje en bij de miskraam. mijn borsten doen niet echt pijn dat deden ze eerst wel altijd en ben lichtelijk misselijk en dat heb ik ook nog nooit gehad. Maar nu wil ik nog een keer testen maar wil nu effe wachten op mijn man. Hij vindt het namelijk niet leuk als ik zonder hem test. En laat hij nu net vandaag wat langer willen werken.
stomme mannen ook Allereerst.. als jij een positieve test hebt terwijl je eerder al een negatieve had ben je hardstikke zwanger! Per zwangerschap verschillen de kwaaltjes die je hebt gewoon.. GEFELICITEERD!! (en nou niet je man vertellen dat ik het eerder wist)
haha nee ga dat ook echt niet vertellen aan hem hoor maar ik moet altijd eerst testen voor ik samen met hem test. Heb ik bij mijn dochter toen ook gedaan. vindt het zo sneu voor hem als ik denk dat het zo is en het is niet zo. Ja laat de tijd maar snel opschieten zodat we samen straks kunnen testen
Zou super zijn! Ik heb op 1 januari een miskraam gehad en had de 20e januari weer een eisprong, dus het kan inderdaad makkelijk. Hopelijk straks het betere acteerwerk als je samen verbaasd bent over die knal positieve test
Ja ook de tweede test was super positief. En heb goed geacteerd mijn man weet niet dat ik al eerder vandaag heb getest. Zijn nu wel wat voorzichtiger met blij zijn. Eerst maar eens een goede echo voor we het de rest vertellen.
ahh je angst kan ik mij voorstellen.. De test is stap 1 stap 2 is de echo.. En dan blijft het nagelbijten.. vreselijk he