Hoi dames, Toch maar even een topic voor het tempkaartje van deze maand voor mij. Dit is de derde officiële tempmaand voor mij (nog eentje ervoor maar toen was ik aan het ontdekken) eerste maand eisprong op dag 20, tweede maand op dag 18 en nu omstreeks die tijd eipijn, een enorme dip in mijn temp (zo laag nog nooit gehad) maar er gebeurd nu niets meer dus volgens FF heb ik geen eisprong gehad. Kan dit, een losse Flodder en dat ik dus over 10 dagen ongi wordt zonder een eisprong te hebben gehad? (de officieuze cyclus had ook eisprong op dag 20). Ik had het trouwens erg koud dus van dag 18 op 19 met extra deken geslapen, dat kan mijn "uitschieter" van 36.6 verklaren. Ik wordt hier een beetje moedeloos van. Goed geklust en nu dit....
Losse flodders kunnen inderdaad voorkomen. Maar misschien is die 36,6 inderdaad niet juist en moet je eisprong nog gewoon komen. Moeilijk te zeggen, je zult af moeten wachten.
Het kan gebeuren dat je een keer geen eisprong hebt. Maar buiten dat, kan het ook gebeuren dat je ei wel gesprongen is, maar je progesteron nog niet snel genoeg stijgt en daarom je temperatuur nog iets langer laag bleef. FF is heel gevoelig wat betreft het invullen van je afscheiding. Misschien als je de W weghaalt op cd 20, en bij morgen een hogere temperatuur invult (en wellicht de dag erna ook) dat hij toch ergens je eisprong neerplant.
Oke dank je, het lijkt erop dat mijn eisprong later is. Als ik inderdaad de W op dag 20 weghaal (en de E en het + van mijn ovu test) dan zet FF mn ei op dinsdag. Grappig. Nou "helaas" moet ik hem weer terugzetten want volgens mij was mij ei gisteren, ook een posi ovu test gehad. Dit zou wel beter uitkomen aangezien onze klusmomentjes voor een ei op dinsdag wat minder optimaal zouden zijn dan voor een ei gisteren. Bedankt in ieder geval voor het meekijken! Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap.