Samen met de kids speel ik de sims 4. We hebben een tweeling gekregen toen zijn ze zelf peuter geworden maar ik krijg ze niet groter ze zijn al een tijdje “klaar om te evolueren”. Nog nul dagen tot hun verjaardag staat er. Ik heb een taart gemaakt maar we kunnen er geen kaarsjes op zetten en lopen we vast. Heeft iemand een idee wat we eraan kunnen doen?
En via de telefoon een feestje organiseren? Er komt dus niet 'blow candles for...' te staan? Misschien moet je twee taarten kopen?
Ik weet dat er bij de Sims 3 cheats voor zijn. Dan voer je eerst de cheat testingcheatsenabled true in. Als je dan shift inhoudt en op je sim klikt, krijg je de optie volgende levensfase. Dan kan je ten allen tijde je sim verjaardag laten vieren. Misschien bestaat er ook een dergelijke cheat voor de Sims 4?
Ja die is er wel ja. Maar dat is voor op de pc. Geen idee wat werkt op de xbox.. Ik weet het antwoord dan ook niet. Xbox ken ik niet.
Ok: Je moet een taart bakken...daar kaarsjes op doen. Deze door de peuter laten uitblazen. Dan worden ze ouder.
en toen ging hij al weg voordat ik was uitgetypt ha ha Maar als dat niet lukt: blijven bakken tot een taart lukt om kaarsjes op te plaatsen
Kan je bij xbox cheats gebruiken? Misschien anders een andere soort taart bakken? Ik speel het op pc, geen ervaring met xbox helaas, succes
Ze zijn zelf ouder geworden ze waren alleen wel boos omdat we hun verjaardag waren “vergeten”. Cheats zijn er wel voor de Xbox maar dat vind ik niet leuk . Scheelt wel een hoop werk nou ze groter zijn hahaha. Weten jullie toevallig of ik mijn sims ook nieuwe kapsels kan geven?