he wat gaat er fout? Berichten plaatsen op zp

Discussie in 'De lounge' gestart door Cupcake, 24 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik probeer net een bericht te plaatsen maar ik zie ze niet verschijnen. Dus heb het nog een keer gedaan. En daar staat dat er goedkeuring gegeven moet worden door het beheer.

Heb ik iets gemist?:D:)

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dan staat er iets in je bericht wat door het Beheer goed gekeurd moet worden ( nieuwe regels.. )

3. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh.. Hmm ok..

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ligt volgens mij aan de sites/bedrijven die hier adverteren/sponsoren o.i.d., dat ZP daar een bepaald imago niet aan wil afgeven. Dus je mag niet schelden, niet over erotische dingen praten, enz.

Ik dacht tenminste zoiets te hebben gelezen, weet het niet helemaal zeker.

5. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aha o die manier. Oke weer een heleboel duidelijk. Ging inderdaad over groot merk. Schelden doe ik niet aan ( soms dan ) Nou da begrijp ik ook wel als het niet geplaatst gaat worden!

Nou ja dan is het pech hebben :p Missen jullie misschien wel iets leuks hahaha..:D

Dank je wel voor de opheldering! ;)

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ohh maar het kan zijn dat hij alsnog geplaatst word hoor.
    Beheer moet alleen het bericht goedkeuren en haalt er dan misschien wat uit wat niet zou mogen.

7. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wacht het even geduldig af. Maar dan weet ik in ieder geval dat het niet aan mijn lapto ligt. Hahah Het is maar goed dat ik even opheldering vroeg want ik had net zo goed nog 100 x dat berichtje verstuurd hoor hahaha..

8. Hé wat apart had dat nog nooit gehoord! Nieuwe regels dus? Moet ik zo maar eens lezen

9. glimworm

glimworm Niet meer actief

Dat mag op geen enkel forum!

Deel Deze Pagina