Snap dat het nog even spannend is of het op de goede plek zit en of het goed blijft gaan, maar WOW!!!! Van harte geveliciteerd hoor, wat een cadeautje
Wat een heerlijk nieuws om de maandag mee te beginnen. Van harte gefeliciteerd!! Wat een schitterende testen Ik word er helemaal blij van! En een beetje emotioneel.
Gefelcitieerd! Wat een bijzonder verhaal! Denk idd dat je lichaam misschien ontvankelijker was doordat je het even los gelaten had en aan het wachten was op de mmm. Lekker dat je daar nu niet meer in hoeft!
whaauw seg super toch en duidelijker kan bijna niet hoor das duidelijk zwanger!!!! Kzou het nog even verzwijgen en proberen zo snel mogelijk zo rond de 6 wkn afspraak te maken voor een vroege echo zodat je kan zien waar je beebje ergens ligt!! Succes
Wouw wat super dat het nog nét voor de mmm gelukt is gefeliciteerd met jullie kleine wondertje. Ik zou het in dit geval nog niet te veel vertellen en regelen of je zo gauw mogelijk een vroeg echo kan krijgen om de locatie te controleren. Hopelijk een goede plek en een plakbaby
Bedankt voor de super lieve en overweldigende reacties!! Ik kan het nog steeds niet geloven. Vandaag echt als een kip zonder kop rond gelopen, er komt echt niets uit mijn handen. Ik heb wel de gyn/ivf arts gesproken. Ze kon nog geen uitsluitsel geven over welke behandeling voor ons het beste was. (ik heb een chronische (long) ziekte waardoor mijn trilharen niet functioneren in mijn hele lichaam, en die zitten ook in de eileiders, dus vandaar dat het zo ontzettend lastig is, het is nog niet echt onderzocht of dit problemen kan geven bij zwanger worden, in theorie wel, maar erg zeldzamen ziekte, dus geen onderzoek. Daarnaast heb ik er ook veel last van en gebruik ik veel medicijnen, maar goed dat ter zijde) Ik vertelde haar dus van de testen en ze was zeer verbaasd en erg blij voor ons! Iemand van de research kwam net binnen lopen, dus daar vertelde ze het gelijk aan en die was ook helemaal blij voor ons. Er is gelijk een echo gepland voor 18 november. Dus nu is het wederom afwachten en hopen dat het allemaal goed zit. Ik heb nog even met mijn vriend overleg gehad, en hij wil het heel graag nog even onder ons houden. Heel lastig, ik ben zo slecht in (leuke) geheimen bewaren, maar goed, het is des te leuker om het dan te vertellen als we weten dat het goed zit. nogmaals heel erg bedankt voor het medeleven, dat doet me heel erg goed!!! En voor alle andere die al zo lang wachten, het kan, dus geeft de moed niet op (pff, nooit gedacht dat ik dat zou zeggen)