Prepaid creditcard

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 3 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik lees hier vaker meiden die via bijvoorbeeld alixpres dingen uit het buitenland kopen. Stuk goedkoper.
    Nu ben ik zelf ook dingen tegengekomen alleen 1 probleem: ik heb geen creditcard.
    Nu heb ik gelezen over Prepaid creditcards.
    Wie heeft deze? Ben benieuwd of dit makkelijk werkt en ook geaccepteerd wordt bij aankopen waar een 'normale' creditcard bij nodig is.

2. Ja, werkt prima! Je koopt er eentje op 3vCash (of ergens anders, tegenwoordig zijn er vast meer sites waarop het kan :p )en je krijgt, net als bij een gewone creditcard, een creditcardnummer, beveiligingscode en dergelijke. Meer hoef je niet in te vullen en sites als AliExpress herkennen het gewoon als 'echte' creditcard!

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Volgens mij kan je bij AliExpress ook met Paypal betalen, heb je ook dezelfde kopersbescherming als met Creditcard, maar je bankgegevens etc worden niet bekend gemaakt aan de verkoper.

4. Heb je enig idee waar ik dat kan vinden? Ik vind de kopersbescherming van AliExpress echt waardeloos, waar die van Paypal juist wel heel goed is! Mij is het nog nooit gelukt om bij AE met Paypal te betalen :(

5. Ellen291982

Ik vond een site met prepaid kaarten waarvoor je moest betalen, maar ook 1 gratis was.

Je hebt bij geen enkele een verzekering op de spullen bij paypal wel?

6. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Daar zou ik mee opletten... in deze maatschappij is helaas niks 'voor niks'

7. Ellen291982

8. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    ik heb deze card al een tijdje

hij is gewoon gratis.. kunt er via ideal geld opzetten vanaf je bank rekening... geen rente, geen kosten helemaal niets

ik koop ook altijd veel op aliexpress
    paypall heb ik ook, maar vind deze kaart fijner

https://www.skrill.com/nl

9. Ellen291982

Ze zijn met de site bezig, ik kijk later er dus even naar. Maar deze zijn betrouwbaar dus.

10. Ellen291982

Dank je dit is ook te doen. Voor die andere die ik vond betaalde je sowieso 10 euro. (Volgens mij zelfs per jaar?)

11. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    hnm..

had net een stuk getypt over dat het helemaal gratis was..

maar heb net op de site gekeken... hij kost dus wel 10 euro per jaar.. en een procent per aankoop bedrag word eraf gehouden...

kan ik me niet herinneren toen ik hem aanvroeg...

ik ga dus weer opzoek naar een andere ;)

12. Ellen291982

Misschien is dat nieuw. Wel balen. Helemaal als hij goed bevalt.

Dan is wat shadixxx als tip gaf goedkoper.

13. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Bij creditcards van banken kan je soms ook geld storten op de kaart om hem als prepaid te gebruiken. Dit kan in elk geval bij de rabo.
    Mocht je dan een keer toch iets willen kopen zonder het geld vooraf te storten dan kan dat ook. Let dan alleen wel op dat je dus anders altijd voldoende geld erop hebt staan en bedenk je dat ze bij in elk geval de rabo de kaart standaard op gespreid terugbetalen zetten.

14. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hmm Sorry ik heb net nog even gekeken maar vind inderdaad geen Paypal-logo. Maar ik meen dat ik wel shops via AliExpress heb gezien die Paypal gebruiken :)

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Je kan via ebay.com en dhgate.com bijna altijd met Paypal en met DHgate soms ook met Ideal betalen.
    De producten komen vaak overeen.

16. Ellen291982

Kwa prijs ook?

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja vaak wel, het zijn vaak dezelfde aanbieders die op verschillende sites zitten.
    Soms is het even zoeken, en even goed opletten op de reviews, maar ik bestel eigenlijk altijd via Ebay.

18. Ellen291982

Dank je ga ik hier ook neuzen :)

Deel Deze Pagina