'Bloed in auto toch van Madeleine'

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Kalush, 8 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    AMSTERDAM - De bloedsporen in de huurauto van Gerry en Kate McCann blijken na nader forensisch onderzoek toch van het vermiste dochtertje Madeleine te zijn. Dat meldt de Daily Mail dinsdag.

Het vermoeden dat het meisje dood is en de ouders verantwoordelijk zijn voor het dumpen van het lichaam wordt daarmee volgens de Portugese politie groter.

Beschadigd

Eerder DNA-onderzoek kon niet bevestigen dat het bloed in zowel de auto als de flat van Madeleine afkomstig is doordat het genetisch materiaal was beschadigd. Met een nieuwe techniek kon het beschadigde DNA wel goed worden onderzocht.

Zelfs kleine, beschadigde monsters kunnen met de zogenaamde 'low copy number analysis' onderzocht worden. De uitslag van de test spreekt in het voordeel van politie en justitie.

Verklaringen

De ouders hebben altijd volgehouden dat er onschuldige verklaringen zijn voor de bloedsporen. Het bloed zou afkomstig zijn van hun twee jaar oude tweeling.

De Britse krant meldt ook dat er binnenkort Portugese inspecteurs richting Engeland vertrekken om het echtpaar opnieuw te verhoren.

2. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Vind het toch een erg vreemd verhaal worden..
    Zouden ze ooit achter de waarheid komen?

3. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Volgens mij komt de waarheid nooit boven water,helaas....

4. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    In de kofferbak? :confused:

5. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Misschien een stomme vraag...
    Als die ouders pas 25 dagen na de "moord" de auto gehuurd hebben is Madeleine ook al 25 dagen dood.
    Hoe kan een 25 dagen oud lijkje bloeden?
    25 dagen oude lijken bloeden niet...

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    vaag verhaal weer hoor.... :rolleyes:

7. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    maud, wie zegt dat ze meteen vermoord is?

etc etc

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik ben bang dat de waarheid nooit boven water kkomt... net zoals dat verhaal van die nathalie holoway of hoe je het ook schrijft :) vind allemaal maar raar... wat zal er toch waar zijn?

9. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ja, blijft toch vreemd allemaal.. Het zijn wel dingen die ik graag zou willen weten maar daar zal ik niet de enige in zijn ;)

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Denk idd dat we er nooit achter zullen komen, dit speelt al zo lang en die ouders blijven alles ontkennen, toch verdenk ik ze wel van iets, weet alleen niet wat ze met haar gedaan hebben.... Bah, moet er niet aan denken zeg dat ik die mensen persoonlijk zou kennen, ik weet niet of ik daar mee om zou kunnen gaan als ze daadwerkelijk iets hebben gedaan...

11. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Een verfilming?Mmmm ik zou denk ik toch met andere zaken bezig zijn denk ik.....

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    *walgt*

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

Je zou bijna denken dat het om het geld gaat.....:(

14. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Vind het maar een vreemd verhaal.

15. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    O, wat kan ik me kwaad maken om de reacties hier! Moet echt moeite doen me in te houden!

Natuurlijk wil iedereen graag weten wat er is gebeurd. En hoe, en waarom, en wanneer. Er zijn veel vragen waar we antwoord op willen. En misschien nooit zullen krijgen.

Als de McCann's hun steun nou vinden in het verfilmen van de verdwijning van hun dochtertje? Als zij daar nou kracht uit putten om verder te zoeken, niet op te geven? Wie zijn wij dan in godsnaam om dat bij voorbaat "ziek" en "gestoord" te noemen?!
    Oké, ik zou het ook niet op die manier doen, maar zij duidelijk wel. Laat ze in godsnaam in hun waarde!

Ik steun de McCann's voor 100%. Ik vertrouw erop dat zij evenveel van de zaak Madeleine af weet als wij. Ik hoop echt dat zij de kracht vinden om NIET op te geven! En ik hoop, elke dag opnieuw, dat Madeleine gezond en wel word teruggevonden.

16. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik vind het misselijkmakend dat ze een slaatje proberen te slaan uit de verdwijning van hun dochtertje..dit heeft niets met verwerken te maken, dit heeft met geldzucht te maken, ik zou al mijn tijd stoppen in het zoeken naar mijn dochter als deze weg is en niet in "wie zou er een film kunnen maken over de verdwijning van mijn kind" bah bah
    Ik denk wel dat ze meer weten over de verdwijning van hun kind...

17. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja ik sluit niets uit, maar ik denk gewoon dat ze er niets van weten! Het kán natuurlijk...

En krijgen ze geld voor die film dan? Ik denk eerder dat het ze alleen geld gaat kosten. En misschien is het voor hen wel een stukje verwerking. Nogmaals, ik zou het niet doen, maar kennelijk zij wel.

18. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik denk dat ze wel degelijk meer weten..
    Als zoiets je gebeurd stort je ooit wel eens in.. Vooral met zoveel aandacht..
    Heb ik tot nu toe nog niet gezien bij die mensen.. Ook weinig emoties

19. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

vaag vaag en nog eens vaag

Deel Deze Pagina