Heaven needed you more

Discussie in 'Vlindertjes vanaf 25 weken' gestart door KellD, 4 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KatiRogo

    KatiRogo Lid

    11 okt 2017
    55
    5
    8
    Vrouw
    Wat een prachtig mooie foto als avatar!
     
  2. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Dankjewel! Dat zijn haar prachtige vingertjes, met mijn vinger en verlovingsring. Ze hoort voor altijd bij ons, Zij heeft ons Papa en Mama gemaakt.

    Nogmaals bedankt voor je lieve reactie!
     
  3. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Ik zie deze reactie nu pas, zag eerst de ander. sorry.

    Dankjewel, ik weet eigenlijk stiekem niet hoe ik hier goed op terug kan reageren, wordt er altijd nog steeds stil van dat dit vaker gebeurd. Zou eigenlijk niet mogen, maar helaas hebben we wel te maken met de natuur, en dat is ook niet altijd even eerlijk.

    Jeetje, heftig zeg meid! ik geef je die digitale knuffel zo weer aan je terug. Wat verschrikkelijk is het toch om dit te moeten meemaken. Ruben zal altijd het mooiste sterretje aan de hemel voor jullie zijn, en voor altijd in jullie harten. Hij hoort er bij.
    Mag ik vragen waardoor zijn hartje is eigenlijk gaan stil staan? Is dat toch omdat jullie kleine mannetje een groeiachterstand had, of is de reden nooit bekend geweest? Zo te lezen is het in ieder geval geen Medische misser?! Mijn man zegt altijd, '' als het een Medische misser zou zijn geweest, zou ik nu achter tralies zitten '' Gelukkig zijn we er wel sterker uit gekomen, hopelijk jullie ook!

    p.s. September dit jaar ? Dat zou ook nog eens heel recent zijn, Dikke knuffel! en het gaat jullie goed. Hopelijk mag de toekomst weer gaan stralen.
     

Deel Deze Pagina