Heb advies nodig

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door yasmine1974, 19 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasmine1974

yasmine1974 Actief lid

19 jul 2009
    377
    0
    0
    Ik heb mijn eigen kleine bedrijfje
    far far away land
    Beste dames, ik heb een vraag. Ik woon in Dubai en ben hier bezig met een IUI behandeling. De eerste keer IUI ovuleerde ik te snel dus mijn 2de poging nu is dus eigenlijk effectief de eerste keer.
    Na de IUI procedure vroeg ik of ik gewoon mag verder sporten en de arts zei geen probleem. De laatste 3 maanden tennis ik 1 keer per week maar dus deze week ben ik 2 keer geweest. De tennisleraar liet me enorm rennen en daarbovenop is de buitentemperatuur 42 graden. Volgens mijn dokter is dit okay, maar ik begin me zo zwaar zorgen te maken, ik denk dat ik misschien beter stop tot ik de zwangerschapstest heb gedaan? Wat denken jullie? Heb ik nu een fout gemaakt door te tennissen deze week? Ik begin vanalle pijntjes te voelen in mijn buik en voel me superschuldig.

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.212
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ze zeggen inderdaad dat je gewoon alles mag doen. Maar als je het zelf niet meer prettig vindt stop je toch gewoon? Suc6 in ieder geval!

3. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ze zeggen inderdaad dat je alles mag doen, maar na 2 mislukte IUI's heb ik zelf zoiets van straks na de 3e IUI doe ik het lekker rustig aan, wie weet helpt het...
    Maar je hebt geen fout gemaakt door te gaan tennissen, vrouwen die op de normale manier zwanger worden gaan ook niet elke maand na hun eisprong 2 weken op de bank zitten te niksen (bij wijze van spreken) maar die doen ook gewoon alles..

Deel Deze Pagina