Als jij het mooie namen vindt moet je het gewoon doen. Je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat hij/zij in de klas zit bij een kindje met dezelfde naam.... Weet je, als je een naam bedenkt en je vindt die zelf helemaal geweldig, dan heb je zoiets van, die móet iedereen wel supergaaf vinden. Dat dacht ik met de namen van mijn kinderen ook. Maar ik weet nu dat nooit iedereen jou naam mooi kan vinden, dus waarom zou je daar naar kijken. Het is natuurlijk leuk als mensen je een compliment geven met de naam, maar niet het belangrijkste. Als jij hem cool vindt, DOEN! xxx Linda
Sorrie... ik vind het ook geen mooie namen... Je kinderen moeten er wel de wereld mee in... En inderdaad... bij een sollicitatiegesprek bijvoorbeeld... of de sollicitatiebrief... Hij zou er op afgewezen kunnen worden.. En dan kunnen ze honderd keer zeggen dat dat niet mag... Maar he... we kennen de praktijk...toch... En dan krijg je ook nog dat kinderen onderling heel erg hard zijn... Ze worden er vast en zeker mee gepest.. En dan met name de associatie met de worst inderdaad... Of iemand de je vraagt hoe je heet...`U Nox?` Ik zou kiezen voor een naam waar het kind ook blij mee kan zijn... Genoeg andere aparte mooie namen lijkt mij...