Heb al een half jaar geen menstruatie, iemand ervaring met provera en clomid?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nijn86, 7 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    Ha meiden,

@Nijn, als ik weer Clomid mee krijg, wordt ik niet meer gecontroleerd door het ziekenhuis. Pas na 5 maanden weer een keer. De medicijnen hebben hun werk goed gedaan dus er is geen reden waarom ik onder controle zou moeten blijven. Inderdaad ik kan ook temperaturen maar dat lijkt mij zo'n gedoe of niet?

@Kitty, wat een goed nieuws. Succes met prikken.

@Vpkaatje, jammer dat ze nog niet echt groeien. Gelukkig kan je medicatie nog opgehoogd worden.

Nou ik dacht een paar dagen geleden echt dat ik ongesteldging worden, maar tot op heden nog steeds niks.
    Ik voel wel "gerommel" in mijn buik maar of dat nou menstruatie is??? Ik weet het allemaal nit meer. Ga vaak naar de wc om te kijken of ik het nog steeds niet geworden ben. Durf nog niks te hopen. Donderdag zou ik mogen testen dus ik heb nog een dag.
    Misschien dat de bloeding van een week geleden toch menstruatie was. Deze duurde alleen maar 2 dagen en kon ik makkelijk af met een inlegkruisje om het zo maar te zeggen!
    We shall see.... wat duurt wachten lang.....

Succes allemaal!

2. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Hallo meiden
    Hier ik even
    Vandaag de laatste Primolut
    Weet iemand hoelang het dan duurt dat ik een bloeding mag krijgen ?

3. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    Hallo dames,

Voor mij vandaag een rotdag met weer veel vraagtekens.. Ik was vanochtend bij de gyn. en natuurlijk weer niets te zien, mijn bms was maar met 1 mm gegroeid en is nu 6mm.. Ik had helaas niet mijn eigen gyn. maar stelde toch aan deze man de vraag of ophogen van de clomid wel zin heeft. Hier kreeg ik een vaag antwoord op maar hij zij dus dat dat een optie is maar ik dit met mijn eigen gyn. moet bespreken. Toen begon hij over PCO te praten, dus ik zei dat mijn bloedwaardes goed waren en ik dus niet echt PCO heb, dit vond hij heel raar omdat de echo duidelijk een PCO kenmerk laat zien. Vervolgens vroeg hij mij naar de uitslag van mijn baarmoederfoto????? Deze heb ik nooit gehad, jullie wel? Hij zij dat het is aan te raden eerst een foto te laten maken voordat ze een hoop hormonen naar mijn baarmoeder sturen en daar dadelijk iets mis mee is.. Dus ik zat vandaag helemaal in de stress.. Hoe opgelucht ik vorige week was hoeveel vraagtekens ik vandaag heb. Ik heb net gebeld en kan volgende week vrijdag bij mijn eigen gyn. terecht...
    Nu begin ik me weer af te vragen of het niet stom is dat ik daar weer een afspraak voor gepland heb.. Ik ben ergens gewoon nog steeds bang dat er los van mijn eisprong een ander probleem is. Er is ook helemaal geen uitstrijkje gemaakt ofzo en bij jullie??
    Ik zit er wel een beetje doorheen vandaag..

@vpkaatje; voor jou dus ook niet zo een geweldige dag.. Heb jij daar ook zoveel last van? Ik moet net als jou ook vrijdag weer terug voor een echo.. Maar goed, ik weet voor mezelf toch al dat ik wederom niet op clomid heb gereageerd, hopelijk heeft ophogen voor jou beter effect!!

@kimsel; wat spannend zeg.. Hopelijk voor jou is het innestelingsbloed geweest en heb je morgen een positieve test in handen.. Pff spannend en fijn dat je anders gewoon door kan gaan en dat je iedere ronde een kans hebt!! Temp. is idd. niet zo fijn om dat iedere ochtend te doen maar het kan je wel aangeven wanneer je eisprong is en als je temp. hoog blijft is de kans groot dat je zwanger bent.

@whitesaber; het is voor iedereen anders wanneer de ongi begint, ik heb het van provera 2 dagen erna al, dus dat is wel fijn! Hopelijk zet het bij jou ook snel door!

@kitty & pinkpearl; zouden jullie mijn vraag rondom de injecties nog willen beantwoorden hihi, ik wil nl graag weten of je de naald zelf in je huid moet prikken of dat dit zo een pen is waar dat vanzelf bij gaat, en doet het zeer?? Ik zal me denk ik ook moeten gaan voorbereiden op injecties..

@kitty; heel erg veel succes morgen!!!! Ik ga voor je duimen!

4. PinkPearl

PinkPearl Actief lid

16 jan 2011
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nijn: Sorry helemaal vergeten te antwoorden op je vraag. Ik heb een puragonpen. Dit lijkt op een pen waarmee je insuline spuit als je suikerziekte hebt.
    Ik heb heb nog niet gebruikt want moet eerst de menstruatie afwachten. Ik kreeg in het ziekenhuis wel een uitgebreide uitleg.
    Je stelt hem helemaal goed in en pakt dan een 'rolletje' vel. Hier steek je de naald in (voel je niet!) en dan druk je op de knop. Valt echt wel mee (denk ik ;)). Ik heb bij de uitleg wel de naald in mn buik geprikt maar natuurlijk nog geen puragon ingespoten.

Balen zeg dat er zoveel onduidelijkheid is. ik hoop dat je bij je eigen gyn wat meer duidelijkheid krijgt! Succes!

5. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Nijn, wat een vervelende dag voor je zeg. Vervelend dat je weer een andere gynaecoloog had. Bij mij hebben ze nooit een baarmoederfoto gemaakt. Op de inwendige echo keken ze wel altijd naar de baarmoeder om te kijken of het BMS zich goed opbouwde. Ik heb mijn gyn er ook nog nooit over gehoord. Bij mij hebben ze geen uitstrijkje gemaakt omdat dat pas gedaan was omdat ik 30 was geworden en toen was alles goed.
    Donderdag moet ik de test doen. Toch heb ik wel wat buikpijn dus ik ben bang dat de menstruatie er vandaag of morgen toch aan zit te komen.
    Ik heb ovulatietesten besteld dus dan kan ik goed berekenen wanneer mijn 2 meest vruchtbare dagen zijn. En daarna weer afwachten.
    Maar eerst mijn menstruatie afwachten en nog een afspraak maken met de gynaecoloog voor de Clomid.

@Whitesaber; bij mij kwam het de 3e dag.

6. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kimsel, hoe is het vandaag met je?

Whitesaber, dat kan je tussen 3 en 10 dgn na laatste verwachten. Ik had de zesde dag na stoppen Provera mn menstruatie.

Nijn wat shit man! Ik snap het verhaal van de baarmoederfoto wel. Want dan gaan ze kijken of je eileiders wel open zijn. Stel je krijgt hogere dosering en er springen twee eitjes en ze kunnen niet in je baarmoeder komen, dan is alles voor niets. Maar zo'n foto dan krijg je vloeistoffen ingespoten waarbij je die maand niet mag proberen zwanger te raken geloof ik. Dus zou 'm zelf liever eerst niet willen. Maar ja, als zij dat willen.... hangt dus van je eigen gyn af en dan is het toch weer balen dat je telkens een ander hebt zeg!
    Uitstrijkje had ik net gehad toen ik 30 werd, dus hoefde nu niet meer... daar was niks bijzonders te zien.
    Je zit nu op cd16? Is bij mij ook nog niks te zien op cd16. Ze geven het nog de kans tot cd21 om te kijken of er iets groeit. Meestal gaat er pas een eitje groeien wanneer je bms 8 a 9 mm is. Die is nu 6 bij jou. Is nog niet verontrusterd hoor lijkt me. Sommigen worden met minder nog wel zwanger. Maar misschien heb je over een paar dagen toch nog ineens een groeiend eitje en een dikkere bms. Ik hoop het voor je!!
    Al snap ik heel goed dat je je vertrouwen daarin kwijt bent hoor. Want zo voel ik het ook. Vrijdag is cd21 en is de laatste echo, laatste kans. Ga er 100% vanuit dat ik Provera ga meekrijgen.
    Voor jou wordt het dus de laatste dosering 150 Clomid. En daarna over op injecties zeker. Volgens mij gaan ze voor de injecties pas een baarmoederfoto doen. Want die injectiedingen zijn megaduur en dat willen ze niet doen als het geen kans maakt.
    Hoe ik er op gereageerd heb. Nou eerst wel oke... ben wat leuks gaan doen om het te verdringen zeg maar ;) Maar toch kwamen er 's avonds ineens tranen. Het is toch gewoon heel erg balen. En zeker de angst of de hogere doseringen wel aan zullen slaan, of het uberhaubt wel zal gaan lukken. En we zijn er zo aan toe en duurt allemaal zo lang pff. Sterkte!! En stuur wat geluk en kracht naar je toe voor vrijdag!

Kitty, heeeeeeeeeel veel succes morgen!

7. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Nijn!

Och meid, wat een rotervaring. Heb je na de foto telkens overleg met de gyn? Dat had ik nl niet. Pas toen er te weinig vooruitgang was, werd er met de gyn overlegd. En ik heb altijd dezelfde gehad. Ik had ook alleen maar rotnieuws. Geen ongi na slikken provera, dan maar starten met hormonen en amper groei van follikels en bms. Na tussentijdse ophogingen eindelijk een eitje. En dat op dag 23!
    Het kan dus nog goed komen. Wanneer moet je weer terug? Ik heb ook geen uitstrijkje gehad en ook ik heb geen HSG gehad. Dat doen ze pas als je maar niet zwanger raakt, maar wel een eisprong en goed zaad hebt. Het is niet prettig heb ik gehoord, dus als het uitgesteld kan worden, dan zeker doen. Is je bloed trouwens nog regelmatig gecontroleerd? Hoe hoog zijn de oestrogenen in je bloed? Bij mij was de waarde heel laag. Eerst 61, afgelopen vrijdag 105 en afgelopen maandag was deze al over de 500. Dus er kan veel gebeuren in korte tijd.

Ik ben erg benieuwd wat ze gaan doen. Hebben ze al iets aangegeven zoals bij vpkaatje dat je poging wordt afgebroken en je Provera moet gaan slikken? Volgende ronde 150 mg clomid?

Ik dacht dat ik al had geantwoord hoe de hormoonspuiten werkten. Maar zoals Pinkpearl zegt, is het een prikpen waarbij je zelf mbv een draaiknop kunt aangeven wat de dosis is. Elke keer moet je zelf een naaldje erop zetten. Het is een erg dun naaldje en bij het prikken in je buik (pak idd een vetrolletje vast) druk je achterop de pen en na een paar seconden is het FSH hormoon geinjecteerd. Als je googled op Gonal-F pen, dan vind je genoeg afbeeldingen van een dergelijke pen.

Zo, en dan nog iets over mijn ervaringen vanmiddag :). Vanochtend de zaadjes ingeleverd en vanmiddag zijn deze geinsemineerd. Uitslag van het zaad was erg goed. Deze was vorige keer nog geen mln en nu ruim 4,8 mln goede zaadjes! Oestrogeenwaarde was ook enorm gestegen! En de inseminatie viel mee. Eerst de eendebek en daarna nog een klemmetje, omdat mijn baarmoedermond er niet helemaal goed voor lag en je het zaad echt bovenin de baarmoeder wilt inbrengen. Dat deed best (veel) zeer zeg! Ik had er zelfs bloedverlies van. Daarna nog 15 min in de stoel gelegen, iets gekanteld. Ze denken ook overal aan ;). En nu.......afwachten! Over 2 weken testen. Als ik ongesteld wordt, dan is dat fijn, want dat is dan al bijna 6 mnd geleden. Als ik zwanger ben, is dat natuurlijk helemaal mooi :). Vorige week had ik dit echt nooit bedacht en zat ik ook in een dipje. Dus meiden, hou vol! Jullie moment komt nog!

8. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    Hallo meiden,

Nijn, wanneer moet je weer terug?

Kitty, wat een spannende 2 weken komen er voor je aan zeg! Ik hoop dat het jullie gegund is!

Bij mij vandaag nog steeds helemaal niks. Verre van zelfs. Ik voel me wel een beetje raar maar heb verder nergens last van; geen gespannen borsten, misselijkheid etc. Morgenvroeg mag ik testen. Ik durf nog niks te hopen omdat ik vorige week die bloeding heb gehad van 2 dagen. Ben nog steeds "bang" dat dat mijn menstruatie is of dat mijn cyclus gewoon heel lang duurt en dus mijn menstruatie nog moet komen.
    Nou ja, nog 1 nachtje slapen en dan zullen we het zien.

9. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knap hoor dat je nog een dag kan wachten. Heel veel succes morgen! Ik duim voor je!

10. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    Bedankt voor jullie lieve reacties! Het is zo fijn om hier met jullie te kletsen!!

@vpkaatje; bedankt meid, jij ook heel veel kracht voor vrijdag, ik zal aan je denken.. Voor mij is het vandaag CD16 dus vrijdag CD18, dan zal ik daarna nog wel een keer terug moeten vrees ik. Volgende week vrijdag heb ik een afspraak met mijn eigen gyn. dan zal ik bezig zijn met provera, ik ga dan met haar overleggen of ophogen naar 150mg wel zin heeft omdat die andere gyn. dat heeft gezegd.. Dus nog even afwachten wat we aankomende ronde gaan doen. Hopelijk heeft 100mg bij jou wel effect meid!!

@kitty; ik denk dat je bedoeld na de echo, toch? Er is niet echt tijd voor een gesprekje dan maar als ik vragen heb stel ik ze wel gewoon. Ze nemen niet echt de tijd maar krijg wel antwoorden, ook al is dat in deze erg verwarrend allemaal.. Als ik die foto kan uitstellen dan wil ik dat ook! Misschien kan ik wel vragen voor een uitstrijkje, gewoon voor mijn eigen geruststelling heb het idee dat ik best waterige afscheiding heb, de gyn. zei dat dat juist een goed teken is maar ik word er heel onzeker van. Bij mij is 1x bloed geprikt, op de derde dag van mijn cyclus in ronde 1, daarna niet meer. Wat precies de waardes zijn weet ik niet, mijn gyn. zei alleen maar je hormoonwaardes zijn goed...
    Je had mij idd. al gezegd dat het zo een pen is maar ik vroeg me af of je dan zelf die naald in je huid moet doen of dat die eruit schiet, vandaar die vraag. Heb al op youtube een filmpje gezien hoe het in zijn werking gaat, wel eng lijkt me..
    Fijn dat de uitslag van het zaad goed is :) en nu duimen op een positieve afloop, is de pijn niet voor niets geweest ;)

@kimsel; wat spannend zeg!! Ik ben heel erg benieuwd na morgenvroeg.. Laat het ons wel meteen weten he, ik ga morgenvroeg meteen kijken hier haha. Succes!

11. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    Negatief....

Vanochtend een test gedaan en deze was negatief.
    Toch een kleine teleurstelling al voelde ik verder niks.
    Mijn tweede gedachte was gelijk.... wat nu? Want ik ben nog steeds niet ongesteld en vraag me af of de bloeding van vorige week toch mijn menstruatie is geweest. Zit dan dalijk daar weer het probleem dat het te snel na mijn eisprong komt.
    Vanochtend dus gelijk naar het spreekuur gebeld. Eindelijk zat daar iemand die er wat verstand van had. Ze vertelde me dat het verschillende dingen konden zijn; of vorige week is mijn menstruatie geweest (dit kan ook eenmalig zo snel zijn omdat mijn lichaam gewoon even door de war is om het zo maar te zeggen), mijn menstruatie moet nog komen, de test was nog te vroeg.
    Eigenlijk kon ik vandaag of morgen niet terecht maar gelukkig heeft ze een plaatsje voor me weten te regelen morgen. Ik krijg dan een echo om te kijken of mijn menstruatie is geweest. Dat kunnen ze zien aan het BMS (of dat het nog zit).
    Mijn gevoel zegt dat het dat vorige week was. Ik denk dat ze me nu weer Provera zullen geven en weer Clomid want in principe is dat goed aangeslagen de vorige keer. Ik ben benieuwd. Ik ben er toch onrustig van en heb al 3 nachten erg slecht geslapen.

Bij jullie nog nieuws?

12. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @kimsel; wat vervelend meid!! Ik snap precies hoe je je voelt. Wel fijn dat je morgen terecht kunt dan weet je in ieder geval weer waar je aan toe bent!! Dan moeten we morgen met z'n 3e weer na het ziekenhuis, jij, vpkaatje en ik.. Al is het voor mij niet meer zo spannend want ik weet bijna zeker dat er niets te zien is.

@pinkpearl; hoe is het nu met jou? ben je al klaar met je kuur en heb je al een ongi? Zo niet, hopelijk zet het snel door zodat jij ook eindelijk kunt starten!!

13. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kitty, wat vervelend dat het zo pijnlijk was. Alleen daarom
    is het extra hopen dat het in 1x raak is. Spannende tijd he.
    Nou ik ben heel blij voor je met deze positieve berichten in
    ieder geval en hoop ontzettend voor je dat je over twee
    weken een positieve test in handen hebt! Wanneer moet je
    nou weer heen?
    -
    Kimsel, blijft spannend! Gelukkig kunnen ze morgen even kijken.
    Toch meer duidelijkheid dan. Succes!
    -
    Nijn, ja wel fijn om er met mekaar zo over te kunnen praten he.
    Nou je zal idd volgende week nog wel een keer terugmoeten denk
    ik. Want ze geven het de kans tot cd21. Tenminste dat zegt
    mijn arts. Ben best wel wat zenuwachtig voor morgen. Ook al
    ga ik er van uit dat er nog steeds geen eitje zit. Mn eetlust
    wordt er zelfs minder van. Jij ook succes morgen he!
    -
    Heb alweer een paar dagen last van mn onderbuik. Mn arts zegt dat
    dat een goed teken is, maar ja, vorige keer was er toch echt
    niks te zien. Dus daar geloof ik niet meer zo in. Buikpijn zal
    bij ophoging nog wel hoger zijn.
    Ik weet niet of ik jullie morgen meteen kan vertellen hoe en wat.
    Heb nog andere afspraken. Maar probeer het wel!

14. PinkPearl

PinkPearl Actief lid

16 jan 2011
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha Meiden,
    Lees nog steeds mee hoor!
    Heb de laastste tjd druk op mn werk dus niet veel tijd om mee te schrijven. Ook wel lekker.. want druk= afleiding!
    Heb gister de laaste duphaston genomen en nu maar wachen op mn ongi! Ik hoop zo dat het komt.
    De puragonspullen liggen klaar voor gebruik....
    Succes allemaal!

15. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    vpkaatje, kimsel en nijn, veel succes vandaag! Ik zal duimen voor goed nieuws! Ik moet over 2 weken testen. Dus als ik zwanger ben, of als ik ongesteld wordt, dan moet ik terugkomen. Dan begint het allemaal weer van voor af aan. Ik heb nog steeds last van mijn onderbuik. Echt irritant. Ik weet nou niet zo goed of het door de behandeling komt, of dat het allemaal op gang komt daar beneden?
    Pinkpearl, fijn wat van je te horen. Bij mij is het ook erg druk op het werk en ik sport ook nog veel, dus de rest van mijn vrije tijd gaat in het forum :p. Oke, beetje overdreven...

16. Mayrha

Mayrha Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik heb even een vraagje.
    Is er hier iemand die een kuur Primolut heeft gehad om menstruatie "op te wekken"?
    Moest je die primolut in combinatie met iets slikken? (of alleen die 3 per dag)
    Ik heb namelijk begrepen dat er in primolut progestageen of zoiets zit en dat dit hormoon in combinatie met oestrogeen de cyclus regelt.
    Zit er dat ook al in?
    Iemand ervaring?

17. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    Net terug van de echo, niet echt een verassing maar geen rijpende eitjes, mijn BMS is nu 9mm dus ze willen me maandag op CD21 nog 1x terug zien, wanneer er dan niets te zien is krijg ik waarschijnlijk weer provera. De assistente bij de balie die kon zich herinneren dat mijn man gebeld had en die zei nogmaals dat ik tijdens de volgende afspraak alles goed moet aangeven, want onduidelijkheden moet eigenlijk niet kunnen als je hieraan bezig bent. Beetje dubbel, na het laatste gesprek met mijn eigen gyn. leek alles super duidelijk maar dan ontstaat er onduidelijkheden door andere meningen en uitspraken... Pff, dus volgende week maar weer afwachten wat ze zeggen. Maar mijn eigen gyn. zal nog wel 1x willen ophogen met de clomid.

@vpkaatje & kimsel; ben benieuwd hoe jullie ziekenhuisbezoek gegaan is!!

@kitty; spannende 2 weken meid!! Was je BMS nog iets gegroeid of kan dat nu niet meer? Hopen op een snelle positieve test :)

@pinkpearl; spannend!! Hopelijk krijg je snel een ongi. :)

18. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @mayrha; ik heb provera gehad om de menstruatie op te wekken dus ik weet niet hoe dat met primolut zit.. Kun je het niet vinden via google? Succes!

19. Mayrha

Mayrha Niet meer actief

@nijn86, nee ik kan alleen vinden dat primolut in combi met oestrogeen genomen wordt om ongi op te wekken, maar nergens of alles al in de primolut zit.
    Als iemand hier een kuurtje primolut heeft gehad en die hoeft alleen het primolut pilletje te nemen, dan zal het wel alleen de primolut zijn.

Mijn huisarts wil het bij mij een half jaar tot een jaar "met de handen op de rug" afkijken.
    Ik ben het daar niet mee eens, ik ben al 30 en lees hier dat meiden al na een cyclus van 50 of 60 dagen geholpen worden met bijv primolut. En aangezien alle risico's vanaf je 30e toenemen....
    Het schijnt een vrij onschuldig middeltje te zijn en ik denk erover om het zelf te bestellen online. Dat is gewoon verkrijgbaar zonder recept namelijk.

20. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Pinkpearl! Jij ook succes!
    -
    Kitty, jij kan nu even niks anders dan rustig aan afwachten.
    Hoop voor je op 't beste! Hou je je temp ook in de gaten?
    -
    Mayrha, sorry, geen ervaring mee. Heb ook Provera gehad.
    De huisarts is idd van mening om een half jaar tot een
    jaar te wachten. Ik heb ook eerst een half jaar gewacht.
    Hoefde het jaar niet uit te zingen omdat ik ook nog
    schildklierproblemen heb. Denk dat die Primulut geen
    kwaad kan, maar zou het zelf toch niet gaan gebruiken
    zonder arts.
    -
    Jeetje nijn, wel weer balen hoor voor je. En dan cd21 weer
    afwachten en er maar van uit gaan dat er niks veranderd is.
    Ik verwacht wel dat bij jou de clomid nog een keer opgehoogd
    wordt.
    -
    Hier zoals verwacht geen goed nieuws. Kwam niet aan als
    een schok vandaag, want ging er al 100% van uit. Er is niks
    aan het rijpen. Allemaal kleine blaasjes. Omdat ik binnenkort
    op vakantie ga; kan de clomid nu niet opgehoogd worden,
    omdat ik dan niet voor echo's kan komen en er bij 100 mg
    grotere kans bestaat op overstimulatie en een zesling zit
    niemand op te wachten. Moet nu paar weken wachten en vlak
    voor de vakantie moet ik dan nog 1x terugkomen voor een
    echo en dan kijken we voor de zekerheid of er echt niks zit
    (waar we wel van uit gaan, maar ja, je weet maar nooit) en
    dan krijg ik provera mee in mijn vakantie. Kan ik na de
    vakantie met Clomid100 beginnen. Voor mij is nu dus een
    nutteloze periode aangebroken, zonder kansen, zonder echo's,
    zonder medicijnen. Maar misschien ook wel even goed.
    Ik probeer het positieve er maar uit te halen en even
    te genieten van deze rust. Wel balen dat door de vakantie
    dit proces vertraagd wordt, maar aan de andere kant, heb
    echt geen spijt van de vakantie en er even uit is ook
    echt even goed voor ons. Die ene maand doet 't 'm ook
    niet meer he.

Deel Deze Pagina