Heb al een half jaar geen menstruatie, iemand ervaring met provera en clomid?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nijn86, 7 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Nijn, vorige keer was ik er op CD9 en toen was er wel al iets te zien maar toen gaf ze inderdaad wel aandat het nog vroeg was. Ik denk dat ik na het weekend terug moet komen en hopelijk zal er dan meer te zien zijn.
    Vandaag geen last meer van buikpijnen.

2. PinkPearl

PinkPearl Actief lid

16 jan 2011
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb net de eerste spuit puregon gezet!!

Dat ging prima. Ik voelde er niets van... :)
    Ik moet maandag naar het ziekenhuis.
    Ben super benieuwd.
    Ben nog steeds niet zeker of ik het nou wel op tijd ben begonnen met de puregon. Achteraf was zaterdag misschien al dag 1?
    Was vandaag ook weer minimaal ongesteld. Na het opstaan (uurtje erna) een beetje (wel echt vloeibaar en helderrood) maar vanaf s middags niets meer. Kimsel, ik begreep dat het bij jou ook zo weinig was na provera?
    Ach ik kan er nu toch niets meer aan veranderen...we wachten af ;)

3. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @pinkpearl; nou spannend hoor. Je kan er nu inderdaad toch niks meer aan doen.
    Ik heb mijn kuur clomid er opzitten sinds vandaag. Nou heb ik sinds gister last van een beetje bruine afscheiding. Zou dat kwaad kunnen? Hadden jullie dat ook? Of morgen even naar het spreekuur bellen?

4. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @pinkpearl; maak je geen zorgen, je kan beter te laat starten dan te vroeg! En ik moet beginnen op CD3 dus dat is zowiezo al een dag later dan jou. Gelukkig valt het prikken mee :) Ik heb helemaal geen prikinstructie gehad maar in het boekje staat het duidelijk uitgelegd, echt spannend! Succes en ben erg benieuwd naar jou eerste echo!!

@kimsel: als je twijfels hebt zou ik gewoon even bellen anders duurd het nog lang tot vrijdag.. Wel spannend, hoop dat je vrijdag al goed nieuws krijgt!! Succes!

5. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pinkpearl, gelukkig is het meegevallen. Irritant he, wil je ongesteld worden, heb je maar een paar druppels.
    Jij, Nijn en ik hebben alledrie last van een dun bms. Bij mij hielp Puregon uiteindelijk goed, dus ik weet zeker dat jullie ook een of twee hele mooie grote eitjes krijgen :).
    Kimsel, ik zou bij twijfel gewoon bellen. Beter een keer te veel, dan te weinig.
    Hier nu ook hele gevoelige tepels. Dat heb ik echt nog nooit gehad! Volgens mij komt dit echt door de Pregnyl, is immers een zwangersschapshormoon.... Buikpijn en rugpijn nog steeds niet over.....

6. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Kitty, hoe is het met de buikkrampen?

@Nijn, hoe is het met jou?

Ik heb vandaag niet meer gebeld. Ik had er vanochtend geen tijd voor. Ik wacht maar af tot vrijdag en dan vraag ik het wel gelijk.
    Vrijdag dus de eerste FM. Ben zo bang dat het dit keer niet aanslaat.

7. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Op welke cyclus dag moet ik naar het z-huis voor mijn follikelmeting?
    Morgen laatste Clomid pil

8. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @whitesaber; ik heb gister mijn laatste clomid pil gehad en ik moet aankomende vrijdag voor de eerste keer (1e FM)

9. whitesaber

Dus met andere woorden op cd 10?

:D

10. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik was op CD 9. Ligt er net aan hoe het uitkomt.

En hier zijn de krampen onder controle, maar dat komt ook omdat ik nog steeds paracetamol slik. Ik ga vandaag nog even door. Ik heb de hele dag cursus en dan kan ik echt geen pijn gebruiken.

Morgen FM meeting. Verwacht er niet te veel van op CD 10. Dan valt het ook niet tegen. Klinkt raar, maar dan kan het alleen maar meevallen! Succes morgen! We horen wel hoe groot je ei is ;).

11. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @kitty; goh wel heftig als je elke dag paracetamol moet slikken voor de pijn.. Ik zou dit wel goed bespreken met je arts!! Succces met je cursus vandaag.

@kimsel; met mij gaat het wel goed, ben nu op dag 4 van de provera, dus voor mij even een rustige periode. Ik verwacht volgende week vrijdag mijn ongi dus dan moet ik volgende week zondag voor een echo en starten met de prikken. Spannend voor jou morgen! Duim op een mooi eitje in ontwikkeling.. :)

@whitesaber; ik moest met clomid altijd starten op dag 10 met echo's en dan om de 3 dagen, en jij?

12. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    De vorige keer was ik op CD9. Dus ergens tussen CD 8 en CD 10 is het normaal gesprken denk ik.

Ik verwacht er inderdaad niet te veel van. Ik zal na het weekend wel terug moeten komen en dan is er misschien wat meer te zien.

13. whitesaber

@nijntje geen flauw idee...
    Ga morgen naar de gyn bellen wanneer ik moet :D

14. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @kimsel; hoe was je echo vandaag? Hopelijk met al goed nieuws!!

Gister had ik het proefpakketje open gemaakt voor mijn puregon prikken en heb het naaldje in mijn buik gestoken.. Pff wat was dat eng haha maar het is me erg mee gevallen. Ben blij dat ik het toch een keer geoefend heb bij mezelf zodat de drempel iets lager is als ik het volgende week voor de echt moet doen. Voel je de vloeistof in je huid gaan en doet dit zeer??

Fijn weekend!!

15. PinkPearl

PinkPearl Actief lid

16 jan 2011
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kimsel: succes vandaag.. ben benieuwd!

@Nijn: Prikken valt best me toch? Je voelt de vloeistof ook niet hoor. Je moet het wel even vantevoren uit de koelkast halen anders schijn je het wel te voelen. Wanneer ik de naald uit mn buik haal heb ik wel steeds een branderig gevoel op mn buik. Niet echt pijnlijk en het trekt snel weg.
    Wanneer moet je beginnen?

@Kitty: nog zo'n last van je buik?

Ik ga dit weekend lekker een weekendje weg dus volop alfleiding voor mij! En dan maandag voor de eerste FM! Ik verwacht er maar niet te vel van maar ben stiekem wel heel benieuwd.
    Heb steeds het idee dat ik links van mn buik iets voel... een groeiend eitje?? (haha als je maar hard genoeg denkt voelt je van alles.. ik weet het ;))

Succes dit wekeend meiden en ik schrijf maandag weer hoe het was bij de gyn!

16. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @pinkpearl; prikken viel ook wel mee, pikte alleen een beetje.. Maar het duurde wel even voordat ik ook daadwerkelijk prikte haha. Ik verwacht volgende week zaterdag of zondag te kunnen gaan beginnen, afhankelijk van wanneer mijn menstruatie komt maar de vorige keren was dit al na 2 dgn. Spannend voor jou maandag! Ben zo benieuwd!! Hoeveelste dag is het voor jou maandag? Succes alvast en een heel fijn weekendje weg, zal je goed doen :)

17. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn Puregon gewoon in mijn nachtkastje liggen.....Nu ligt het er al bijna twee weken, dus ik moet even navragen dat als ik straks weer moet spuiten, of ik het dan nog kan gebruiken.
    @Nijn, Let er wel goed op dat je bij het spuiten je duim al achterop de pen hebt, zodat je met je duim de vloeistof in je buik kunt spuiten. Anders moet je zo moeilijk doen met je hand en dan kan het wel pijnlijk worden als je naald te veel beweegt.
    @PinkPearl, geniet van je weekend! Even nergens aan denken (niet je Puregon vergeten ;)) en maandag voor de 1e meeting! Succes!
    @Kimsel, ik ben ook erg benieuwd! We horen/lezen het straks wel.

En hier gaat de buikpijn een stuk beter, al heb ik vanaochtend nog wel een paracetamol geslikt. Ik wil nu even niets meer slikken en kijken of ik vanmiddag of vanavond weer pijn krijg.

Het is hier grauw weer. Ik hoop geen voorbode voor ons op slecht nieuws?

18. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    Hallo dames!

Nou de Climd slaat zeker weer aan. Ik heb in het totaal 3 eitjes nu; 2x 12mm en ik heb er al 1 van 16mm.
    Het is nu te hopen dat er 1 mooi doorgroeit en de andere kleiner blijven. Mijn BMS was nog niet zo dik 5,3 mm maar ook dat kan nog dikker worden. Morgen moet ik weer terug.
    Wel fijn dat het dus weer aanslaat maar bij mij zat het de vorige keer ook in het 2e gedeelte van de cyclus. Van de andere kant kan het nu best zijn dat mijn eisprong eerder komt. Vorige keer was dit op CD16.
    Ze kunnen alleen niet zo goed zeggen op welke cyclusdag ik nu zit aangezien ik niet met de Clomid begonnen ben toen in mijn menstruatie had. Op zich maakt het niet uit. Als ik straks weet wanneer mijn eisprong is geweest, moet het nog 14 dagen duren.

@Nijn, wel spannend zo als je voor de eerste keer moet spuiten. Toch weer een hele ervaring. Wel fijn dat het in ieder geval geen pijn doet.

@Pinkpearl; geniet lekker van je weekendje weg. Het wordt zaterdag heel mooi weer!

@Kitty; nee joh, dat is vast geen voorbode! Morgen wordt het 24 graden dus misschien is dat een voorbode ;)?!
    Veel succes de aankomende 5 dagen met wachten. Echt spannend joh!

19. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @kitty; bedankt voor de tip. Dit had ik me ook al bedacht want met je duim kun je de meeste kracht zetten. Wanneer zou jij kunnen testen? Wel spannend zeg. Ik moet de puregon in de koelkast bewaren... In de bijsluiter staat dat je een gebruikte ampul geloof iets van 28 dagen kan bewaren maar zou het even goed nachecken!

@kimsel; wow, wat een goed nieuws zeg!! Ben wel jaloers op jou eitjes haha. Je BMS wordt nog wel wat dikker, voor dag 10 is 5,3 al heel goed!! Succes en nu duimen dat je LF langer duurd :)

Morgen idd genieten van het heerlijke zonnetje, hoop zo dat de weermannen gelijk hebben..

20. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kimsel, wauw, we zijn jaloers op je ;). Waarom moet je morgen eigenlijk terug? Om te kijken of je ei verder is gegroeid? Hoe weet je dan of je een eisprong krijgt? Mbv Pregnyl weet je zeker dat je binnen 36 uur na het prikken je eisprong hebt, maar na het slikken van Clomid kan je dus niet van te voren zeggen wanneer je ei gaat springen? Ik ben ook begonnen, terwijl ik geen cyclus had. Ik ben dus vanuit het niets naar dag 3 gegaan :). De komende tijd dus ovutesten doen, en om de dag klussen. Spannend hoor meid!

@Nijn, ik hoop ook zo dat het weer morgen is zoals voorspeld. Hier kwam net heel voorzichtig het zonnetje door. Kom nou terug zonnetje, we hebben je nodig :).

Deel Deze Pagina