Over de klachten met Puregon, ik heb er niet zo op gelet, maar ik merk wel dat mijn buik steeds meer opgeblazen is, vooral vorige week was het extreem. Het zijn denk ik de hormonen die je hele lichaam in de war brengen .
@kitty; spannend morgen, succes!! Hopelijk kun je meteen met een hogere dosis starten, ben ook zeer benieuwd hoe het bij jou gaat vorderen deze ronde.. Spannend!! @kimsel; ik heb nog 2 provera's te gaan.. Ergens ben ik zo ongeduldig dat ik er morgenvroeg en morgenavond eentje wil nemen dan zijn ze op maar dat zal ik toch maar niet doen... Woensdagochtend neem ik de laatste en als het net zo als voorgaande keren gaat wordt ik donderdag al een beetje ongesteld en kan ik vrijdag als dag 1 tellen, afhankelijk van donderdag. Op dag 3 krijg ik een echo en dan moet ik gaan spuiten, vind het wel eng maar durf het wel aan! Hopen dat voor jou de tijd nu snel gaat maar wel dat je LF wat langer gaat duren!! @pinkpearl; hebben jullie wel een beetje kunnen bijtanken aan zee? Zijn jullie lekker met z'n tweetjes geweest? Pff, ik kan ook wel een weekendje weg gebruiken met m'n mannetje.. Eind mei heb ik een paar daagjes weg in de planning staan, hopelijk valt dat niet in een periode met echo's anders zal ik even moeten stoppen want ga 5dgn weg.. Hopelijk heb je donderdag goed nieuws! En waarschijnlijk is het gewoon dag 8 en het ei reageert natuurlijk op de keren dat je al gespoten hebt en niet op de dagen vanaf je menstruatie omdat je eigen lichaam niks zal doen. Fijn om te weten dat ik gewoon iedere keer een druppeltje eruit kan laten komen, toch voor de zekerheid om er zeker van te zijn dat er geen lucht in zit. Fijn dat ik aan jullie mijn vragen kan stellen en jullie kan volgen, kan ik mezelf ook beter voorbereiden op eventuele tegenvallers tijdens de echo's.. Moeten jullie trouwens vaker bloedprikken? Ik heb nl pas 1x bloed laten prikken tijdens mijn eerste cyclys op dag 3, daarna nooit meer... Heb ook nog steeds geen eisprong gehad maar weet eigenlijk helemaal niet waar ze precies voor geprikt hebben qua hormonen, hoorde alleen maar dat het goed was..
@Nijn, ik hoop ook dat mijn lf nu langer duurt. Van de andere kant maakt het toch niet uit want ik krijg de volgende ronde toch geen Clomid 75 meer dus moeten ze iets anders geven. Ik moet bloedprikken een week na mijn eisprong. Ze checken dan of je ook daadwerkelijk een eisprong hebt gehad. Dat zal jij dus ook nog wel krijgen. En dat spuiten... tja, je weet waar je het voor doet he!
@pluusje; fijn he!! Voor mij is vandaag dag 9 Ik heb ook nog eens de mazzel dat ik heel snel mijn ongi krijg na provera. Ik verwacht het donderdag of vrijdag al Hou jullie op de hoogte!!
Ik heb vaker bloed moeten prikken op verzoek van de gynaecoloog. Als alles goed is, dan is een keer voldoende. Nou meiden, hou je vast, ik ga met slecht nieuws komen....Vanochtend dus de echo. Ik zag al gelijk dat het mis was. Er zitten links en recht een cyste van 51 mm en 36 mm. Deze eitjes zijn dus niet gesprongen en zo enorm groot geworden. Zo balen, want dat betekent dat ik niet mag beginnen met spuiten en ik dus kan fluiten naar deze ronde. Geen IUI in april dus... Morgen word ik gebeld door de gyn. Hij was er helaas niet. Dus even afwachten wat hij gaat zeggen. Nou meiden, bij mij zit ook echt alles tegen. Ik hoop dat het bij jullie wel allemaal meezit en dat jullie netjes ongesteld worden na de Provera.
@Kitty, tjee zeg, wat een verhaal. Wat balen zeg. Het zijn dus wel eitjes? Hoe kan dat dat ze niet gesprongen zijn? Wat gaan ze daar nu mee doen? Ik ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen. Ik wens je veel sterkte meid. Ik leef met je mee. Hopelijk krijg je morgen wat meer duidelijkheid.
@kitty; goh wat k*t zeg!! Ben idd heel benieuwd wat de gyn gaat zeggen want je hebt wel een ongi gekregen dus dat zou moeten betekenen dat je toch een ei hebt gehad.. Pff, heftig meid!! Hebben ze helemaal niets gezegd over die cystes? Verdwijnen die vanzelf of hoe gaat dat normaal? Nou hopen dat de gyn je morgen op tijd belt en je niet langer in spanning zit! Succes ermee en ik kijk regelmatig hier voor jou reacties.
Thanks meiden! Je lichaam zou de cystes zelf moeten afbreken. Maar hoe het verder precies zit, weet ik niet. Dus morgen even afwachten....Grrrr...
Nee hoor een ongi betekend echt niet dat je perse een eisprong hebt gehad Jammer genoeg... @kitty Ik heb ook een cyste gehad en het ging vanzelf weer weg Had extreme pijn met bukken enz Wat nu zo "leuk" is heb nu een buikwandbreuk... Maar mocht wel van de chirurg klussen voor een beebke
Ik denk niet dat het vanzelf over gaat,vrijdag ga ik naar de chirurg Ja voel het ook (weer) als ik buk Misschien is de oplossing : NIET BUKKEN
Hoe zijn ze erachter gekomen? Kan het geen invloed hebben op je vruchtbaarheid zeg maar? Inderdaad, misschien niet bukken
Nou als ik "druk" zeg maar dan puilt er iets uit mijn buik En ik kan het ook terug drukken Daarom zegt ha een buikwand breuk Ik denk niet dat het van invloed is op mijn vruchtbaarheid Kan wel erge pijn veroorzaken en is gevaarlijk wanneer mijn darmen enz door die breuk komen zetten... Lees ik net op google
@whitesaber; als ik dat zo lees lijkt het ook wel op een liesbreuk. Mijn man heeft ook een liesbreuk maar heeft er op moment geen last van en kan de breuk ook voelen, maar hij heeft ooit een beklemde liesbreuk gehad en toen werd het een spoedoperatie, hij had echt heel veel pijn toen!! En toen was er ook een stukje darm beklemd komen te zitten.. Ik kan me niet voorstellen dat het schadelijk is voor je vruchtbaarheid maar ik zou je wel laten helpen aan de breuk. Je beschreef dat je ook een ongi kan krijgen zonder ei, dan is het een ontrekkingsbloeding.. Maar Kitty heeft geen provera gekregen om een ontrekkingsbloeding op te wekken, vandaar mijn reactie.
En ik heb trouwens ook een positieve ovulatietest gehad. Dus misschien is er wel een ei gesprongen, maar is een andere ei doorgegroeid tot cyste? Geen idee. Ik zal het straks eens vragen aan de gyn. Hoe is de cyste bij jou verdwenen kimsel?
Kitty he bah wat een rotnieuws zeg! Weer wachten dus.. Ik heb nu 5 dgn Provera gehad en nu had ik gisteravond voor ik naar bed ging en vanmorgen bloedverlies met afvegen.. Moet ik nu wel gewoon mn kuur afmaken of er mee stoppen?? En zou ik dan vandaag als cd 1 moeten rekenen? Want ik moet bloedprikken op dag 3..
@Kitty, ik heb geen cyste gehad maar Whitesaber wel dus kan je beter aan haar vragen. @Sasjuh, nee ik zou het niet als CD 1 rekenen. Dat is in principe pas echt als je de kuur hebt afgemaakt. Ik zou sowieso doorgaan met de kuur maar het even in de gaten houden en anders even een belletje plegen.