Oke dank je Kimsel! Wel weer vaag hoor, had zondag een knalpositieve ovutest en nu dus alweer bloedverlies, zo irritant!
nijn, mag ik jou even wat vragen?? ik zie in jou onderschrift dat jij ook clomid gebruikt en dat het bij jou ook niet echt werkt... bij mij heeft 50mg ook niet gewerkt en de 100 mg ook niet... zit nu inmiddels aan de 150mg... had zondag een ei van 9 mm, moet vrijdag terug, dus misschien dat het nu wel werkt... maar nu vroeg ik me ff af krijg jij niet eerst nog de 150mg voordat je gaat spuiten?? is daar een reden voor?? succes in ieder geval, hopelijk gaat dit wel voor jou werken!
Weet je dokter van je posi ovu? Want lijkt me vreemd als je een eisprong hebt en waarschijnlijk geklust om dan een bloeding op te wekken...
Whistesaber ik had zondag die posi ovutest en idd geklust. Heb maandag de gyn gebeld wat ik moest doen maar die zei dat ik wel de kuur Provera af moest maken en dat dit geen kwaad kon bij een evt zwangerschap.. Hier vertrouw ik dan maar op!
@Sasjuh; wat raar dat je een positieve ovutest had zondag. Inderdaad maar vertrouwen op wat de dokter heeft gezegd.
Nou meiden, ik ben nog steeds niet gebeld....Ik wacht nog even en anders bel ik zelf even. Dat is toch niet zo raar?
Ik zou gewoon nu bellen Kitty. Vaak zijn ze er maar tot 16.30 uur en anders zit je weer een dag in onzekerheid.
Ik heb net gebeld en de gynaecoloog heeft nog spreekuur. Daarna zal hij (waarschijnlijk) bellen. Nog even (in spanning) afwachten!
Nou, ik mag mooi een maand aan de pil. Was ik er eindelijk van af, krijg je dit. Omdat ik geen cyclus van mezelf heb, raadde de gyn me aan om de pil te slikken. Provera wordt ook nog wel eens voorgeschreven, maar daar ben ik vorige keer ook niet ongesteld van geworden. In mei heb ik hopelijk meer geluk!
O Kitty..echt super rot voor je. Het zit je echt niet mee! Sterkte ermee!! Ik ga morgen weer naar het ziekenhuis om te kijken of een van mn eitjes gegroeid is zo niet dan krijg ik een hogere dosis puregon.... spannend!
@Kitty ik zou dus echt niet de pil gaan slikken als ik jou was En zou vragen om Primolut daarnaast Clomid De pil weer slikken... Wat stom advies zeg!
Pil slikken zou ik ook liever niet willen.. Maar als de gyn dat voor schrijft zal het wel een rede hebben. Zou je niet een kuur provera/primolut kunnen proberen? En als je dan niet ongi wordt alsnog de pil?
@sasjuh; ik zou de kuur idd. gewoon afmaken want in de bijsluiter staat beschreven dat je doorbraakbloedingen kan krijgen.. Dus is nog niet echt je ongi. @riniti; ik heb idd niet gereageerd op 50 en 100 en ik had ook met mijn eigen gyn. afgesproken eerst nog een keer op te hogen naar 150. Tijdens de laatste echo afgelopen ronde had ik een andere gyn. en die zei tegen mij dat hij er weinig vertrouwen in zou hebben dat ophogen naar 150 wel een gewenst effect zou geven. Want ik heb echt heel veel eiblaasjes in mijn eierstokken alleen reageren die helemaal niet op de vorige clomid rondes. Toen heeft hij mij alles voorgeschreven voor injecties en ga ik daar verwacht aankomend weekend op CD3 mee starten. Hopelijk heeft 150 bij jou wel effect!! Ik moet zeggen dat ik na 2 rondes er ook helemaal geen vertrouwen meer in had. @kitty; wat vervelend meid.. Pff weer een nutteloze maand.. Ik voel echt met je mee want ik zou hier echt goed de balen in hebben!! @pinkpearl; zo spannend morgen, wel meteen iets laten weten he!! Toch wel spannend om jou extra goed in de gaten te houden nu omdat ik zelf bijna ga starten met het spuiten, hoop zo dat je morgen goed nieuws krijgt. Misschien raar maar dan krijg ik zelf ook iets meer hoop op een positieve afloop.. @whitesaber, kitty en sasjuh; toen ik in mijn eerste ronde clomid zat kreeg ik ook provera, de gyn. zei toen tegen mij dat wanneer ik geen ongi zou krijgen ik een strip van de pil zou moeten slikken, omdat ik hier wel altijd een ontrekkingsbloeding van kreeg. De pil bouwt je BMS op en dan krijg je een bloeding, provera en die overige middeltjes werken dan niet omdat je BMS waarschijnlijk te dun is.. Dus hoe vervelend het ook is zo een stom advies is het niet!
@Kitty, wat vervelend voor je meid. Heeft hij nog iets gezegd over de cystes? En wat mag je na die maand doen?
Thanks Nijn! Klopt, als ik nl over een of twee weken begin met Provera, dan is de kans dat ik hiervan ongesteld wordt heel erg klein (ivm dun bms). Vorige keer werd ik immers ook niet ongesteld na een kuur Provera. Door drie weken de pil te slikken, zal ik zeer waarschijnlijk wel 'ongesteld' worden. En qua tijd maakt het weinig verschil. Op dag 3 moet ik dan weer terugkomen en hopelijk heeft mijn lichaam de cystes dan verwijderd en kan ik eindelijk beginnen met ronde 2. De kans dat ik dit jaar een kindje krijg, is dus gezakt naar 0,0...Dan ga ik maar voor een voorjaarsbaby . Meiden, ik hoop dat jullie meer geluk hebben!
@ Kitty, klinkt wel logisch zoals Nijn het verteld. Enne.... een voorjaarsbaby is toch extra leuk. Voor de meeste voor ons geldt dat waarschijnlijk. @ Pinkpearl; succes morgen, ik ben benieuwd. Ik hoop dat er meer te zien is! @Nijn, laatste pilletje Provera genomen? Nou even afwachten he. Ik wacht ook nog steeds "geduldig" af. Van de andere kant vind ik dat ik niet mag klagen; dit is "pas" mijn 2e ronde en ik weet dat Clomid goed zijn werk doet (deze ronde te goed ) maar ben toch best ongeduldig@!
@kimsel; jep, mijn provera kuur is klaar.. Heel slecht maar had het laatste pilletje iets eerder genomen, voor het slapen gaan ipv 's ochtends, net alsof die halve dag iets uit maakt.. Hoop dat het vandaag begint en ik morgen als dag 1 kan tellen, zo ging het de vorige keren nl ook.. hou jullie op de hoogte!! @kitty; een voorjaarsbaby lijkt mij ook super en nu kan ik teminste mijn zorgverzekering nog aanpassen, heb nl nog steeds de jongerenverzekering van CZ en die dekt niet alles voor de kraamzorg geloof ik. De enige troost als het dadelijk niet lukt is dat we steeds verder het voorjaar in gaan en verlof hebben met mooi weer! Hoop voor jou dat de dagen snel voorbij gaan!! @pinkpearl; succes vandaag!! Ben echt heel benieuwd!
@riniti; ik heb idd niet gereageerd op 50 en 100 en ik had ook met mijn eigen gyn. afgesproken eerst nog een keer op te hogen naar 150. Tijdens de laatste echo afgelopen ronde had ik een andere gyn. en die zei tegen mij dat hij er weinig vertrouwen in zou hebben dat ophogen naar 150 wel een gewenst effect zou geven. Want ik heb echt heel veel eiblaasjes in mijn eierstokken alleen reageren die helemaal niet op de vorige clomid rondes. Toen heeft hij mij alles voorgeschreven voor injecties en ga ik daar verwacht aankomend weekend op CD3 mee starten. Hopelijk heeft 150 bij jou wel effect!! Ik moet zeggen dat ik na 2 rondes er ook helemaal geen vertrouwen meer in had. jeetje meid, da's super! ik kan me jou helemaal voorstellen, ik heb ook niet zoveel met die clomid, hoop idd nou maar dat het wel aanslaat, anders heb je uiteindelijk al die rommel voor niks uitgeprobeerd! maar wel beter hoor dat het zo bij jou gelopen is, wie weet hoe snel het zo werkt nu! heel veel succes in ieder geval! hopelijk ben je snel zwanger
@riniti; wanneer heb je weer een echo? Voor mij vandaag een super dag! Mijn ongi heeft meteen doorgezet!! Het begon na het plassen en was meteen echt bloed. Dus heb net het ziekenhuis gebeld en zaterdag heb ik een echo en als het dan allemaal goed is ga ik die dag ook beginnen met injecties.. Spannend weekendje dus.. Hoop zo dat de injecties effect gaan hebben op mij..