Maakt verder ook niet uit maar als je het een beetje gevolgd had, had je beter geweten, vandaar. @nijn, ik duim voor een paasei voor je
Kimsel wat gaaf, gefeliciteerd! Ik hoop dat wij je allemaal snel mogen volgen Een hele mooie goede vrijdag dus voor jullie! Nijn voor jou ook goed nieuws, hopelijk groeit je eitje mooi door!
@nijn: Succes morgen. Ik hoop dat je ei mooi gegroeid is!! @Kimsel: Hoe voel je je.. heb je last van 'kwaaltjes' ? @Kitty: Nog een weekje meid.. dan kan je de volgende ronde in! Ik tel de dagen af... Heb nog steeds allemaal 'kwaaltjes' maar of dat echt is of dat ik me dat gewoon inbeeld??? Ik weet het niet hoor...
@pinkpearl; ik voel me goed hoor. Geen kwaaltjes. Durf ook nog niet heel blij te zijn maar geniet er wel van. Wel nog gevoelige tepels en gerommel in mijn buik wat ik niet kan plaatsen. Verder heb ik het gevoel dat mijn buik opgezwollen is. Maar zoals ik het heb gelezen beginnen de kwaaltjes pas echt vanaf week 6 dus ik ben benieuwd. Voor jou ook nog een spannend weekje nu!
Hey dames, Hoe is het bij jullie? Ik ben me weer druk aan het maken. Vanochtend bij de ochtendurine een beetje bloed verloren. Ik natuurlijk gelijkw eer buikpijn van de spanning. Heb net op internet gelezen dat het bij 20% van de zwangerschappen voor kan komen en meerdere redenen kan hebben. Even in de gaten houden of je geen ernstige buikkrampen gaat krijgen. Maar buikpijn heb ik nu wel een beetje maar ik denk dat dat eerder is van de spanning. Toch maak ik me ook wel druk omdat ik verder niet echt last heb van "kwaaltjes". Ben niet misselijk en de pijn in mijn borsten is ook minder. Misschien moet ik er toch een beetje rekening mee houden dat het mis is. Of misschien is het nog te vroeg om er al echt iets over te zeggen. Even afwachten hoe de aankomende dagen gaan verlopen en anders bel ik wel weer even naar het ziekenhuis.
Hey Kimsel, Kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Het is allemaal nog zo pril! Ik kan wel tegen je zeggen, ontspan en het komt allemaal wel goed, maar dat zal denk ik niet veel helpen.....Of het nou een goed of slecht teken is....Maar positief blijven en alles is vast helemaal in orde! Hier nog drie pillen slikken. Joepie, de tijd vliegt!
@kimsel.... PROFICIATTTTTTTT!!!!!! Wat gaaf! En onwerkelijk, lijkt me zo. Echt super! Probeer je niet te druk te maken (makkelijker gezegd dan gedaan). Het heeft inderdaad zo moeten zijn! Ik had vrijdag mijn 1e FM (CD9) en het zag er super uit! BMS was weer heel goed (Dat is bij mij iedere keer heel goed) en ik had meerdere eitjes, maar nog geen grotere of zo, maar daar was het te vroeg voor. Dinsdag de 2e FM (CD13). Als er dan nog niet gegroeid is dan de dosis ophogen met spuiten. Spannend! Merkten jullie iets van de eitjes??? Ik heb soms rechts wel wat last, met bukken en zo. Kan natuurlijk ook iets anders zijn! @nijn, ben benieuwd naar je paasei! Ik hoop het voor je.
@kimsel; probeer je niet te druk te maken. Misschien is er wel mooi 1 eitje bevrucht en heb je een beetje bloedverlies door de overige eitjes, het kan idd vanalles zijn. Als het niet echt een bloeding is zou ik me nog niet te druk maken en volgende week weet je meer!! @kitty; fijn dat jij ook weer bijna kunt gaan starten!! @pinkpearl; nog 5 daagjes.. Spannend!! Mijn cyclus is afgebroken vandaag Er zaten echt heel erg veel eitjes, van 14mm, 16mm zelfs eentje van 18mm maar echt een heleboel grote dus hier kunnen ze niet mee door gaan... Eigenlijk moet ik blij zijn natuurlijk dat ik weet dat er eitjes zitten maar toch voel ik me kut... Nu nog maar de vraag of aankomende cyclus doorgezet kan worden, de gyn. zei dat het best kan dat mijn eierstokken nog te onrustig zijn op CD3, dus maar weer even afwachten.. Waarschijnlijk is er te snel opgehoogd van 100EH naar 125EH. Moet aankomende maand gaan starten met 100EH en dan maar weer afwachten..
@pluusje; ik zie net dat wij op precies hetzelfde tijdstip ons bericht hebben geplaatst.. Ik wilde graag een paasei maar ik heb een hele mand gekregen haha. Schrok me rot toen ik mijn eierstokken tijdens de echo zag, de reactie van de gyn. was meteen; ojee.. Dus toen wist ik het zeker! Ik besefte me alleen dat mijn man en ik gister geklust hebben dus heb voor de zekerheid nog maar even naar het ziekenhuis gebeld voor het geval er wel al een aantal gesprongen zijn.. De gyn. was alweer naar huis maar de verpleeging heeft hem hiervoor gebeld omdat zij van mening was dat de eitjes ook zonder de pregnyl prik kunnen springen. De gyn. zei dat het zeer onwaarschijnlijk is dat er al eitjes gesprongen zijn en mag gewoon door gaan met de provera kuur. Nu maar hopen dat mijn eierstokken gauw weer rustig zijn. Ik voel ook vanalles in mijn buik, zeker afgelopen dagen, maar dat is ook niet gek denk ik, want er is in twee dagen vanalles gebeurd, dus denk wel dat je iets kan voelen, zolang je maar geen pijn hebt. Fijne paasdagen meiden!!
@Kitty, klopt, meer kan ik inderdaad niet doen. Heb er verder de hele dag geen last meer van gehad alleen je denkt van alles te voelen. Ik probeer inderdaad positief te blijven maar het zit me nog niet lekker. Heb net wel 1,5 uur op bed gelegen omdat ik niet lekker was en erg moe. Dus misschien hoort dat er ook wel bij. Je let nu toch overal op he. Dus ook als je zwanger bent is dat gevoel nog niet over Vooral niet omdat het nog zo pril is. Fijn dat je nog maar 3 pillen moet. Dan weer nieuwe ronde, nieuwe kansen . @Pluusje, nee ik doe mijn best met me niet te druk maken Fijn dat het er bij jou allemaal goed uitzag. Ik voelde het eitje wel als het zo groot was dat het op sprongen stond. Daarbij werden bij mij de echo's steeds gevoeliger ook vanwege de groei van de eitjes. @Nijn, ik heb inderdaad al verschillende verhalen op internet gelezen en het kan inderdaad van alles zijn. Toch maak je je wel ongerust. Het is afwachten, meer kan je toch niet doen. Als het fout gaat, gaat het toch wel. Morgen over een week weet ik meer. Het geduld bij ons allemaal wordt steeds op de proef gesteld toch? dus deze week zal ik ook wel weer overleven. Hopelijk gebeurt er in de tussentijd niks. Jammer dat je cyclus is afgebroken. Van de andere kant wel fijn om te zien dat het wel aangeslagen heeft. Waarschijnlijk hebben ze nu wel de juiste behandeling en dosis gevonden. De volgende ronde moet je eigenlijk dus succes opleveren, dat kan bijna niet anders toch?! Inderdaad geen paasei maar een hele mand vol! Fijne dagen meiden en geniet van het mooie weer! Ga ik ook doen en een beetje duimen voor mezelf en jullie allemaal
Fijne pasen allemaa!!! @nijn: balen hoor.... Wil je een ei krijg je er heeel veel. Hopen dat je lijf de volgende ronde alle aandacht in 1 ei stopt! @Kimsel: Kan van alles zijn hoor. ontspan!! lijkt me ook super moeilijk hoor. @Pluusje: Ik voelde het ei wel toen het wat groter was. Of ik dacht in ieder geval dat ik het voelde Mijn 'kwaaltjes' zijn inmiddels bijna allemaal weg ;( ik vrees het ergste. Ik ga echt proberen om netjes tot vrijdag te wachten want ik ben veel te bang voor een vals positieve test door de pregnyl injectie....
@kimsel; nou het is nog niet zeker of volgende ronde wel succes oplevert, kunnen ze echt niets van zeggen zei de gyn. Vooral omdat ik zoveel follikels heb is de kans op overstimulatie gewoon heel groot.. De volgende keer ga ik hoger starten en als ik dan reageer misschien wat afbouwen, we zullen wel zien. Ben benieuwd!! Ik ga eind mei 5 dagen weg maar ik heb ong.20/21 cyclusdagen dus gaan wel nog een ronde proberen voor ons uitje. Hoe issie met jou? Nog last van bloedverlies gehad? Nog 1 weekje en dan weet je meer!! @pinkpearl; wat spannend voor jou meid. Wanneer ga je een testje wagen? Ik zou idd. niet te vroeg doen, valt het misschien alleen maar tegen.. Spannend!
@Pinkpearl; ja, ik weet dat ik me moet ontspannen. Mijn hoofd weet dat wel alleen doet het nog niet helemaal Maar ik had verder ook geen kwaaltjes hoor behalve dat mijn menstruatie uitbleef en gespannen borsten. Hoeft dus niks te zeggen. Mag je vrijdag testen? @Nijn, ok. Wordt dus wel weer even een spannende periode de aankomende cyclus voor jou. Wel lekker dat je nog even 5 dagen weggaat. Even er tussenuit. Met mij gaat het wel aardig. Gisterochtend dus bruin bloed verloren en vanochtend weer een beetje. Maak me nog steeds ongerust al lees ik verschillende verhalen dat het inderdaad niks hoeft te betekenen. Zolang het bruin bloed is schrijven de meesten is het goed en zolang je geen krampen hebt. Maar ik heb wel een beetje buikpijn maar dat is meer van het druk maken. Ik ga in ieder geval geen verhalen meer lezen want dat helpt toch niet. Voldoende afleiding zoeken en hopen dat het niet door gaat zetten. Ik ben wel moe en heb geen eetlust dus misschien is dat wel weer een "goed" teken. Fijne 2e paasdag!
Nijn, ik vond al dat je zo snel meer mocht gaan spuiten. Heel irritant dat er dus nu te veel zijn. Eigenlijk net zoiets als Kimsel. Krijg je nu ook een 'klus' verbod? En ik hoop voor je dat er geen eitje tot een cyste uitgroeid. En meiden, geniet nog lekker van het mooie weer vandaag! Ik ga zo lekker naar buiten .
@kitty; de gyn. heeft niets gezegd over klussen. Ik heb wel later nog naar het ziekenhuis gebeld omdat we een dag eerder geklust hadden. De gyn. heeft me geadviseerd gewoon door te gaan met provera en verwacht niet dat er al eitjes gesprongen zijn. Had wel al een paar dagen buikpijn links en mijn afscheiding was wat anders, maar goed dit kan ook zijn omdat er wel eitjes waren die in principe op springen stonden. We zullen wel weer afwachten, neem aan dat er geen eitjes springen als je met provera start.. Hopelijk voorkomt dat ook het risico op een cyste, maar we zullen het eind volgende week wel weer zien. Jou 3 lange weken weer bijna om! Wanneer verwacht je weer te kunnen starten? @kimsel; hoe issie met jou? @pinkpearl; wanneer ga je testen? Wat spannend voor jou zeg, hoop dat je net als kimsel met goed nieuws gaat komen!!
Met mij gaat het goed. Vandaag weer gewerkt dus dan heb je ook lekker afleiding. Heb nog wel last van wat bloedverlies maar dat zijn echt maar een paar druppeltjes. Heb er verder totaal gee buikpijn bij dus dat schijnt wel een goed teken te zijn. Ik had vanochtend toch nog even gebeld maar ze kunnen er niks van zeggen. Het hoeft namelijk niks te betekenen; ze make he wel vaker mee maar het kan ook verkeerd aflopen. Maar dan moet het eigenlijk toe gaan nemen, rood bloedverlies worden en krampen veroorzaken. Dus zolang dat niet gebeurd kan et in principe niet veel kwaad. Toch afwachten tot maandag en hopen dat er niks gaat doorzetten. Verder voel ik me goed. Wel minder trek en vermoeid maar dat is alles. Ik weet niet of dat een goed teken is @Nijn; ben je al begonnen met de Provera? Wel fijn dat je daarna snelongi wordt dan kan je ook wee sneller starten met de volgende ronde. @Sasjuh; hoe is het nu bij jou? Waar zit jij nu in je cyclus? @ Pinkpearl; al voorgevoelens???
Kimsel fijn te horen dat het bloedverlies niet erger is geworden! Hopelijk gaat deze week een beetje snel, ben benieuwd naar je echo! Ik zit op cd9, morgen is mn 1e follikelmeting. Vind het erg spannend want is allemaal nieuw voor me.. Denk zelf dat er nog niets te zien is, aangezien ik van die lange cyclussen heb.
@Sasjuh; het neemt inderdaad eerder af dan toe dus ik ga er maar vanuit dat dat en goed teken is. Op cd9 is er meestal nog niet veel te zien. Dus ik zou dat in ieder geval in het achterhoofd houden. Wel spannend hoor voor j zo'n eerste keer maar je zal zien dat het steeds makkelijker gaat. Ik vond het eerst heel raar me uit te kleden en dan daar met je benen wijd te liggen om het zo maar te zeggen, maa he went... Succes, ik ben benieuwd!
Vandaag 2e FM gehad... en jawel 1 groter ei (11,5)... dat moet 'm worden zei de gyn. Moet wel vanaf vandaag dubbele dosis spuiten dus 150 ipv 75. Vrijdag CD16 weer terug. Ben zo blij..... eindelijk een reactie!!!! Bij de clomid de laatste 2 keren helemaal niets. Dat was balen en toch maar hopen...