@kimsel; gelukkig wordt het niet erger! Ik begrijp wel dat dit spannende weken voor je zijn. Ik ben na de laatste dag meteen gestart met provera (vandaag al dag 3), ik verwacht volgende week woensdag of donderdag mijn ongi, dus eind volgende week kan ik ook weer starten met prikken.. @sasjuh; wel spannend zo een eerste FM. Maar zoals je zelf al zegt zul je nog niet veel kunnen zien, ook gezien je geen stimulerende middelen krijgt. Toch evengoed succes morgen en wie weet is deze cyclus weer iets korter en anders volgende maand met een beetje hulp En je weet dadelijk wel wanneer je moet klussen omdat ze je in de gaten houden @pluusje; wow wat een goed nieuws!! Maar ik sta er echt van te kijken dat ze zoveel ophogen. Toen ik van 100 naar 125 ben gegaan had ik 4 dagen later overstimulatie.. Maar jij gebruikt geen puregon toch? Heb jij ook zoveel follikels in je eierstokken of niet? Dat had ik nl wel. Succes en hopen dat je gauw 1 mooi groot ei krijgt Ik heb al een paar dagen ontzettende buikpijn.. Denk dat dit komt door de overstimulatie.. Hoop zo dat ik de volgende ronde gewoon kan starten!!
Ik wil ook naar de volgende ronde! Vandaag de laatste pil, dus hopelijk zaterdag ongesteld. Ik ga vrijdag iig al bellen of misschien al eerder. Dan kan ik eindelijk een keer vroeg komen voor een echo....
@kitty; fijn dat je de laatste pil hebt vanavond. Zou fijn zijn als je voor het weekend nog voor een echo kan. Kan je gelijk zien of de cystes geslonken zijn. Goed van je dat je de hele pilstrip hebt afgemaakt. Voor mijn gevoel is het snel gegaan die weken. @nijn; fijn dat je waarschijnlijk zo snel alweer mag beginnen. Ik hoop echt voor je dat je deze ronde een mooie eisprong mag krijgen.
@Pluusje: Fijn dat je eitje aan het groeien is. Verdubbeling van de dosis lijkt me wel veel maar ik ben dan ook geen gynecoloog ! Ik zit momenteel echt in een emotionele achtbaan... De ene dag ben ik ervan overtuigd dat ik zwanger ben en het andere moment weet ik zeker dat het niet gelukt is. Ik had gister heel veel krampen in mijn buik dus was er zeker van dat mn ongi eraan kwam maar tot nu toe.. niets. Heb sinds vandaag ook weer een beetje gevoelige borsten. Zou het dan toch?? Nog 3 nachtjes wachten en dan ga ik testen
@PinkPearl, Komt echt door de pregnyl! Had ik ook. Maar ik werd op dag 11 dus al ongesteld. Hoe langer het duurt dat je niet ongesteld bent, hoe beter . Ik hoop het zo voor je dat het raak is!
@pinkpearl; ja dat lijkt me idd ook erg.. Wachten of het wel of niet gelukt is. Hoop zo dat je zaterdag goed nieuws brengt!! Ik heb ook al een aantal dagen gevoelige tepels, heb ik echt nog nooit gehad. Zou dat kunnen komen omdat mijn eitjes aan het rijpen waren? Nou maar hopen dat er niet al een aantal gesprongen zijn gezien mijn man en ik al geklust hadden. Heb ook nog steeds steken in mijn buik, als ik moet plassen kan ik bijna geen druk zetten, is echt heel gevoelig allemaal.. En als er dan stiekem toch een eitje gesprongen is dan laten we hopen dat het maar 1tje is geweest.. Maar volgens mij zou ik dan niet ongesteld mogen worden van provera dus we zien het volgende week wel, ga er in ieder geval niet vanuit!! Vandaag nr.4 van de provera, bijna op de helft
Pinkpearl ik hoop op een hele goede koninginnedag voor jou! Ik ben net terug uit het zh. Het viel me mee, gelukkig Ze zag al wel eiblaasjes, maar idd nog klein. Rechts de grootste 7.6 mm en links de grootste 6.2 mm. Volgende week woensdag weer terug.
@Sasjuh; fijn dat het allemaal mee viel. Fijn dat er toch al iets te zien was, ook al was het nog heel klein. Hoef je nou woensdag dus pas weer terug? @Nijn, die gevoelige tepels kunnen ook van de hormonen komen. Dat hoeft dus niks te betekenen. Ik heb dat eigenlijk elke cycls wel, de ene keer erger dan de andere keer. Nou, bijna op de helft!
Nog steeds niet ongesteld!!! Had aan het begin van de week veel krampen maar nu helemaal niet meer. Ga misschien morgenochtend al testen.... M'n man vind wachten tot vrijdag maar ik ben zoo ongeduldig. Ga het vanavond nog even aankaarten! @kity: ik hoop dat je snel ongesteld wordt! @Sasje: Dat klinkt goed! Hoe was je BMS?
@Pinkpearl; spannend hoor. Ik hoop het zo voor je! Wel laten weten he als je morgenochtend gaat testen! Ik houd het goed in de gaten. Bij mij is het bloeden gelukkig gestopt. Ben al wat geruster. Zal wel oud bloed zijn geweest of een innesteling. Ben benieuwd maandag, dan is het pas "echt" voor mijn gevoel.
Kimsel fijn dat het bloeden gestopt is! Kan me voorstellen dat het na maandag echter aan gaat voelen. Ik hoef woensdag idd pas weer terug. Ze vroeg welke dag me het beste uit kwam en woensdag is mn vrije dag. Ze zij wel dat normaal gesproken je na 4 á 5 dgn terug moest maar gezien mn lange cyclussen en de grootte van de follikels nu durfde ze het wel aan me pas woensdag terug te zien. Pinkpearl spannend! Ik zou ook eerder willen testen hahaha. Hoe mijn bms was weet ik niet. Ze heeft het wel laten zien op de echo maar niet gemeten, ze legde wel uit dat het moest groeien idd. Ik heb geen idee van de groei van die follikels eigenlijk.. is 7.6 mm erg klein voor cd10? En hoe snel groeit zoiets eigenlijk? (sorry maar het is allemaal zo nieuw voor me..)
@pinkpearl en nijn86: ik dacht ook verdubbeling Maar ja, ik ga er toch van uit dat zij het beter weten dan ik. Het gaat bij mij al die tijd al heel langzaam. Mijn ei groeit heel langzaam, dus daarom verhoogd. Ik spuit Fostimon. Ik had niet heel veel eiblaasjes, en gelukkig maar 1 grotere aan de rechterkant. Schijnbaar heb ik ook kleine eierstokken, dus dan heb je ook niet zo veel eiblaasjes. @Sasjuh, de gyn heeft me eens uitgelegd dat bij iedere vrouw de groei tot 14 mm verschillend is, bij sommige gaat dat snel en bij andere langzaam (waarvan ik er 1 ben). Maar na 14 mm tot 18mm gaat het bij iedere vrouw hetzelfde (binnen een paar dagen). Dus maak je niet ongerust. Komt goed! @kimsel... SPANNEND Ben benieuwd maandag! @pinkpearl: ook spannend! Ik zou niet te vroeg testen... ik zou even wachten, want als je vroeg test kan het ook negatief zijn. En dan baal je daar weer van; ik zou even geduldig afwachten. Maar ja, dat zou ik doen! Ik vind het evengoed heel spannend voor je!
Nou ik heb mn man omgepraat We gaan morgenochtend testen! Ik heb een test die je al vanaf 6 dagen voor NOD mag doen. Dan moet 1 dag voor NOD toch kunnen? Ik word anders echt gek. Ik ben deze week vrij (manlief niet ) en ik ben vandaag serieus wel 20x naar de WC gelopen om te checken of ik niet ongesteld was. Daarom morgen maar testen dan heb ik hopelijk wat meer zekerheid.. @sasjuh: Bij mij was er op CD14 nog geen groot 'ei' te zien. De grootste was 7 mm geloof ik. Ik spoot toen 50 IE. Daarna is de dosis verhoogd naar 75 IE en toen had ik op CD 17 opeens een ei van 17mm. De gyn ging ervanuit dat dat ei in 2 dagen nog meer zou groeien en ik mocht toen op CD19 pregnyl prikken. Bij mij vertelden ze ook niet zo veel tijdens de echo maar ik ben het op een ggeven moment gewoon gaan vragen. En op weg naar huis schreef ik dan alles op in een boekje. Wel fijn om te weten hoe het zit.
OO ik word echt gek!!! Ik heb net een test gedaan (nadat ik de hele nacht over streepjes gedroomd heb ) Ik had zo'n sensitest en je mocht na 3 minuten kijken. Na 3 minuten.. geen streepje. Dus lief en ik een beetjeteleurgesteld. Toen dacht ik na 10 minuten ik zal toch nog eens kijken.. en toen wel een licht streepje!!! Op de vervakking stond dat je na 15 minuten niet meer mocht kijken....dus het was nog binnen de tijd! Wat denken jullie?? Ik zal even proberen een foto te plaatsten!
@sasjuh; fijn dat er al iets kleins te zien is! Nu maar hopen dat ze gaan doorgroeien. Ze zeggen dat ze ong. 2mm per dag groeien maar volgens mij geld dat pas wanneer ze boven de 10mm zijn. Ik heb nl standaart wel 20 eitjes van die grote en bij mij gebeurde er uit mezelf niks mee Maar goed onlangs je lange cyclussen heb je wel al een eisprong gehad van jezelf dus komt goed! @kimsel; wat fijn dat het bloeden gestopt is!! Spannend maandag, hoe laat moet je? @pluusje; wanneer moet je weer terug? Hopelijk is dat ene eitje dan mooi doorgegroeid! @pinkpearl; pfff, weer onzekerheid, maar een streepje is wel weer een goed teken!! Misschien moet je gewoon morgenvroeg nog een testje doen! Maar als je naar 3 minuten nog geen streepje had kan want je moet na 10 min eigenlijk pas kijken, ik heb ook van die sensitesten in huis. Succes meid!
@Pinkpearl; spannend meid. Ze zeggen een streepje is een streepje. Maar anders moet je zo'n digitale test kopen van Clear Blue en dat morgenvroeg nog doen. Dan komt er duidelijk te staan zwanger of niet zwanger. Dan hoef je ook niet te twijfelen. @Nijn; het bloeden is toch weer een beetje begonnen ;-( Heb echt weer buikpijn van de spanningen. Ik kan toch niks anders doen dan afwachten op maandag 11.00 uur.
Zien jullie ook een streepje? Ik ben trouwens ook bang dat het misschien nog van de pregnyl kan zijn? Stom he.. ik dacht als ik een streepje zie dan heb ik meer zekerheid maar ik weet het nu helemaal niet meer! Ik ga morgen sowiso nog een kruidvattest doen. Hopelijk is daar ook een streepje op te zien