Heb al een half jaar geen menstruatie, iemand ervaring met provera en clomid?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nijn86, 7 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik had een hoop bij te lezen! Jeetje, wat is er veel gebeurd!
    @Kimsel, ik vind het knap hoe je met je situatie omgaat. Eerst helemaal happy ivm zwangerschap en een week later dit nieuws....Je blijft er nuchter onder. Het was ook nog erg pril, maar toch. Wel fijn dat je nu toch weer met Clomid mag beginnen. Waarom nog een ronde wachten als jij je er goed bij voelt?

@PinkPearl, Gefeliciteerd! 1e ronde (met hulp) en gelijk raak! Super. Ik ben heel erg blij voor je. Vandaag op de koninginnemarkt gelijk voor leuke babyspulletjes gekeken ;).

@Nijn, Nog even doorzetten met de Provera. Dan gaan we er samen weer voor!

@Pluusje, Kijk, het komt in de buurt met je ei! Fijn dat er vooruitgang in zit.

Hier komt nu ook wat schot in de zaak. Ik heb gisteren gebeld voor de uitgangsecho op dag 3. Ik verwacht vandaag of morgen ongesteld te worden. Ik kon maandag al terecht, maar dan pas om 9 uur. Dat is wel erg laat. Vandaar ik nu op dinsdag een afspraak heb. Gelukkig kan ik de Gonal-F gewoon bij de apotheek in het ziekenhuis halen, dus hoef ik me daar ook geen zorgen om te maken.
    Ik ben al best zenuwachtig. Ik verwacht nl zo rond mn verjaardag mn 2e IUI te hebben :). Eerst dinsdag afwachten of ik mag starten. Ik begin dit keer gelijk met 112,5E.

Nog een fijne dag vandaag! Lekker aan de oranjetompouce!

2. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @kitty; al een ongi te bekennen? Wel spannend, hopelijk is de cyste weg. Een vraagje he, had jij veel last van buikpijn met die cyste, heb je die voor jou gevoel gevoeld? Ik had nl in het begin van mijn provera kuur erge buikpijn maar nu ik er bijna mee klaar ben is ook mijn buikpijn weg, hoop zo dat dat betekent dat het rustig is van binnen.. En die buikpijn is natuurlijk niet gek als je mijn eitjes had gezien haha..

Nou sta ik gister gezellig op een plein een biertje te drinken (drink trouwens alleen als ik aan de provera zit, dadelijk wanneer ik weer "begin" dan doe ik dat niet) staat ineens een gyn. achter mij.. Best gek om je arts tegen te komen met een biertje in je hand. Ik had mijn moeder daarna verteld dat hij achter haar stond en die moest natuurlijk meteen kijken, hoop niet dat hij dat in de gaten heeft gehad haha, daarna was die weer weg..

Fijne dag nog!!

3. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeh, vanochtend ongesteld geworden! Echt toevallig, dag 1 op 1 mei. Vorige ronde was 3 maart dag 3. Lekker makkelijk rekenen!
    En Nijn ik heb wel veel last van een opgeblazen buik gehad en ook wel wat buikpijn, maar niet noemens waardig zo na de pijn die ik na de IUI heb gehad. Dinsdag de echo, ik wacht het af!
    En heel apart om je gyn in een hele andere setting te zien. Het is ook maar een mens en het beetje vrije tijd dat je als gyn hebt, daar moet je het goed van nemen :).

4. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    Hallo dames,

Allemaal een goede Koninginnedag gehad? Ik wel in ieder geval. Geheel alcoholvrij dat wel. Durf dat niet aan in combinatie met de Clomid ;).
    Gisterochtend heb ik het wel nog even moeilijk gehad. Toen kwam toch wel even het verdriet van iets waar je een weekje stiekem heel blij mee bent geweest. Maar dat hoort er natuurlijk ook bij he. Even een plekje geven en dan weer doorgaan. Vandaag weer dag 2 van de Clomid en CD 4.

@Nijn, lijkt mij inderdaad raar als je gyn achter je staat. maar inderdaad, het zijn ook maar mensen. Bijna klaar met je kuurtje he!

@Kitty; fijn dat je ongi is gekomen. Ik ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen dinsdag. Wat is jouw eigen gevoel?

5. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @kitty; wat fijn!! Nieuwe ronde nieuwe kansen! Te hopen dat je BMS dit keer wat dikker gaat worden, of krijg je hier iets voor? Want mijn gyn. zei dat die zeker 6mm moet zijn voor innesteling. Hopen dat je snel op de 112,5 gaat reageren en je cyclus wat korter is. Leuk om je weer te kunnen gaan volgen!!

@kimsel; verdriet moet er toch een keer uitkomen, is ook helemaal niet gek en juist heel begrijpelijk op een moment dat je weer met de clomid gaat starten. Hopen dat de gyn. gelijk heeft en je nu een beetje extra vruchtbaar bent ;) en dat er dan maar mooi 1 eitje springt! Spannend. Mijn kuur provera is bijna op ja.. Nog 2 pilletjes te gaan! Wel spannend hoor, hoop zo dat ik aankomende cyclus een mooi eitje ga krijgen! En je ziet wel bij pinkpearl, dan kan het toch ineens snel gaan.. Gelukkig is het zaad van mijn man super goed :) 34 miljoen met een uitstekende kwaliteit haha, dus dat kan dan niet missen ;)

6. PinkPearl

PinkPearl Actief lid

16 jan 2011
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kitty: Fijn dat je alweer ongesteld bent geworden. Op naar een nieuwe ronde!!!!

7. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Nijn; daar gaan we zeker voor. 1 mooi eitje (evt. 2) Hopelijk duurt mijn LF nu ook lang genoeg en was dat de eerste keer zo kort omdat mijn lichaam moest wennen aan de Clomid. Dat zou toch best wel kunnen of niet? Nou ja, anders iets anders erbij voor een volgende ronde.
    Het kan inderdaad soms heel snel gaan. Van de andere kant mag ik ook niet klagen; bij ons was het eigenlijk de 2e ronde al raak alleen heeft het niet doorgezet. Dus we houden goede moed anders houd je het ook niet vol he. Het zaad van mijn vriend was inderdaad ook heel goed en actief. Ze hebben alleen geen aantallen genoemd. Ik hoop echt voor je dat je deze ronde een keer een mooi eitje krijgt die je ook een mooie eisprong oplevert!

8. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @kimsel; dat zou idd best zo kunnen zijn. Hopelijk krijg je deze ronde een mooie cyclus en anders maar goed dat ze ook voor jou probleem weer een middeltje hebben! Nog 1 provera te gaan, hopelijk komt mijn ongi weer net zo snel als de vorige x :)

9. Pluusje

Pluusje Niet meer actief

Heey meiden... goed nieuws!!! Vandaag was mijn ei van 11,5 mooi gegroeid tot 14,9. Ooh, wat ben ik blij!!!! Eindelijk weer schot in de zaak, na 2 keer met Clomid 150 helemaal geen reactie. Woensdag moet ik weer terug!

10. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed Pluusje! Als het meezit, dan is je ei woensdag groot genoeg :) :).
    Ik mag morgenochtend voor de echo. Spannend!

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Pluusje mooi nieuws! Welke dag zit je nu?
    Kitty succes morgen, hopelijk zijn je cystes verdwenen en kan je met de nieuwe ronde starten!

Ik mag woensdag weer voor een echo maar vind het eng.. ben bang dat er niets gebeurd. We zullen zien!

12. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @pluusje; Wat fijn meid!! Nu duimen dat die mooi door groeit. Ik moet nog 1 provera nemen, had net al wat gekleurd slijm gespot met plassen dus verwacht dat het nu ook wel weer op tijd door zet.

@kitty; spannend morgen!! Heel veel succes! Ik ben wel bang voor een eventuele cyste, gezien de eitjes die er zaten door de overstimulatie.. Maarja over een paar daagjes zal ik het ook weten :)

@sasjuh; goede moed blijven houden meid! Je cyclussen zijn wel lang maar je weet in ieder geval dat je wel een ei krijgt uiteindelijk en je zult dadelijk ook precies weten wanneer!

13. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Pluusje; dat is fijn zeg! Hopelijk groeit deze mooi door! Op welke CD zit je nu?
    Ben benieuwd woensdag!

@Kitty; spannend morgen. Ik ben erg benieuwd of het rustig genoeg is van binnen!

14. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Kitty; hoe was het vandaag in het ziekenhuis? Ik ben benieuwd!

15. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    Ha meiden,

Hoe is het ermee? Hier gaat alles z'n gangetje. Ik heb momenteel 2 weken vakantie dus dat is wel genieten. Gelukkig zit ik nog niet op het wachtbankje anders waren dit 2 hele lange weken geweest. Als je werkt heb je toch andere afleiding.
    Bij mij verder alles rustig; morgen alweer de laatste tablet clomid dus ik ben benieuwd zaterdag. Wat kan zo'n cyclus toch lang duren he!

@Nijn; al ongi geworden?

@Sasjuh; succes morgen, ik ben benieuwd!

@Pluusje; ook succes morgen. Hopelijk is het mooi verder gegroeid!

16. Pluusje

Pluusje Niet meer actief

Ladies, vandaag is het voor mij CD20. Ja, inderdaad het gaat heel langzaam, maar het gaat in ieder geval! Ik ben zoooooo benieuwd naar morgen.

@Sasjuh, zoals je leest gaat de cyclus bij mij ook heel langzaam. Met Clomid 150 2x geen reactie, maar nu met Fostimon 150 dus wel! Bij jou komt het ook goed! Ik weet dat het heel frustrerend is als er niets gebeurt, maar ook dit komt goed.

@nijn, hopelijk ben je snel ongi, maar als ik dat zo lees, moet dat geen probleem zijn.

@kimsel, geniet van je vakantie! Is ook wel heel goed... even iets anders. En gelukkig zit je niet op het wachtbankje, anders:$

Ik laat morgen wel even wat weten. DUIMEN!!!!!

17. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @kimsel; dat gaat lekker snel he die clomid! Wel lekker om even 2 weekjes vrij te zijn! Ik verwacht morgen mijn ongi, heb wel al vanaf gister avond wat lichtbruinig slijm verlies.. Dus zal morgen wel doorzetten en zo niet ga ik me toch afvragen of er toch niet voor de laatste echo al eitjes gesprongen zijn want mijn man en ik hebben toen wel nog geklust.. En ik heb gelezen dat innestelingsbloeding niet echt helderrood bloed is. Maar daar ga ik nog niet vanuit hoor, verwacht morgen of donderdag gewoon ongi te worden! Dus hou jullie morgen weer op de hoogte.

@pluusje; spannend!! Hopelijk kun je pregnyl gaan spuiten morgen. Ben wel benieuwd. Succes!

@kitty; hoe issie vandaag gegaan? Ben ontzettend benieuwd!

18. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Kitty ik ben ook benieuwd!
    Nijn hopelijk zet je ongi snel door zodat je met een nieuwe ronde kan beginnen!

Ik ben erg benieuwd morgen.. Hopelijk is er wat vooruitgang en anders nog meer geduld hebben :)

19. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!
    Drukke dag weer vandaag op t werk, maar ik heb goed nieuws! Alles is helemaal schoon! Ik mag beginnen met spuiten! Joehoe. Dus zometeen mn eerste prik zetten. Maandag 9 mei moet ik weer terug.

Sasjuh, veel succes morgen! En Nijn, ik hoop dat je snel ongi word!
    Kimsel, fijn dat je vrij bent. Ik ben ook echt aan vakantie toe. Helaas zit het er voorlopig nog niet in.

Fijne avond!

20. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Heej Kitty,

Dat is tenminste weer goed nieuws... spannend hoor!
    Hopen dat mei jouw maand gaa worden...

Succes!

Deel Deze Pagina