@pluusje; waarom hebben ze zo vaak jou bloed gecontroleerd? Dat hebben ze bij mij pas 1x gedaan tijdens de eerste cyclus op dag 3, daarna nooit meer. Inderdaad wel even fijn om er niet mee bezig te zijn Wanneer ga je op vakantie? Alvast fijne vakantie! @pinkpearl; snap je angsten maar als ik dat zo lees zit het wel goed hoor.. Je beschrijft echte zwangerschapskwaaltjes Snap wel dat je man die grotere borsten fijn vindt haha. Ik heb in het verleden in een TBS kliniek gewerkt en een collega die werd zwanger en de mannen op die afdeling die hadden het eerder door dan de collega's die dachten dat ze een borstvergroting was ondergaan haha. @kitty; wow, goed nieuws!! 6mm is super goed! Nu maar hopen dat niet alle eitjes doorzetten. Idd is het bij jou makkelijk tellen nu @kimsel; hmm dat is niet zo fijn nee, wat raar dat je lichaam telkens anders reageert, maar het is nog vroeg in je cyclus. Ik kreeg tot CD21 echo's toen ik clomid gebruikte voordat de cyclus afgebroken werd. Als er donderdag geen vooruitgang is wordt die dan al afgebroken? Hopelijk zet die van 12mm toch mooi door!! Ik weet echt niet of een miskraam daar invloed op kan hebben, ik zou dat donderdag gewoon vragen tijdens de echo. Wel echt slordig van dat bloedvat.. @sasjuh en kitty; succes morgen!! Hopelijk is er iets te zien!
@Nijn, ze zeiden dat ze inderdaad tot cd21 door gingen. Hopelijk is er toch een groei te zien. Ik heb op internet gelezen dat de eisprong bij clomid best pas op dag 17-19 kan zijn. Het is inderdaad vervelend dat mijn lichaam elke keer weer anders reageert maar het doet wel iets in ieder geval zal ik maar denken. Nou ja, we wachten donderdag maar weer af....
Hier zoals verwacht niets te zien, nog steeds geen eitje boven de 10 mm en zit al op cd24. Heb nu dus weer Provera meegekregen en start de volgende cyclus met Clomid 50mg. Ben niet echt teleurgesteld ofzo, had het stiekem al wel verwacht eigenlijk.
@kimsel; het is idd vaker zo dat je pas later in je cyclus een eitje krijgt, heb dat ook vaker gelezen op forums van meiden die pas rond dag 17 een ei hadden dus het kan nog alle kanten op In ieder geval wel te hopen dat er morgen iets te zien is, want er zit immers iets van 12mm dus dat is al heel positief! @sasjuh; balen meid!! Maar fijn dat je aankomende ronde een beetje hulp krijgt! Hopelijk slaat clomid50 bij jou wel mooi aan en krijg je een mooie cyclus wat was je BMS?
@Nijn; ja het is inderdaad nog vrij vroeg in mijn cyclus. Ik heb gelezen dat het in het begin heel langzaam groeit en dat het daarna heel snel kan gaan. We wachten morgenvroeg maar weer even af. Ik vind het alleen zo gek dat 1 maand geleden 75 mg nog voor overstimulatie zorgde en nou zou 50mg misschien te weinig zijn ;-(. Moeilijk te begrijpen soms een lichaam. Maar ik wacht wel af wat ze morgenvroeg zeggen. Ga gewoon voldoende vragen stellen ter verduidelijking. @Sasjuh; hopelijk slaat straks de Clomid wel aan. Dan word je ook weer gevolgd met metingen of niet?
Kimsel ja dan krijg ik ook weer metingen idd. De 1e op cd10. Ik hoop dat 50mg bij mij aanslaat! Nijn mijn bms was 5,5 mm, maar goed zonder eitjes heb je daar ook niets aan
Sasjuh, balen dat je nu aan de Provera moet. Ik hoop voor je dat Clomid wel gaat helpen. Ik ben vanochtend weer geweest en zoals ik al verwachtte, mijn bms was nu maar 4 mm. Raar toch? Maar rechts wel een ei van 15 en 16 mm dus ik moet morgen weer terug. Ik hoop dat ze allebei mooi 18 mm zijn morgen en dat mn bms ook eens dikker wordt. Ze vond het ook aan de dunne kant....Ja, hallo, gisteren nog 6 mm. Die gelaagdheid kon ik ook helemaal niet zien?
Kitty wat vreemd zeg! Hoe kan dat ineens dunner zijn? Hopelijk zijn je eitjes morgen nog verder gegroeid en kun je zaterdag je IUI hebben!
@Kitty; wel mooi dat je nu al 2 grotere eitjes hebt terwijl je best vroeg in je cyclus zit toch? Jammer alleen van die Bms maar ook die kan nog dikker worden toch? Zou ze het de 1e keer toch verkeerd opgemeten hebben? Had je de laatste ronde ook voldoende eitjes trouwens? Dat weet ik niet meer namelijk. Ik weet wel dat er 1 toen doorgegroeid is. Maar krijg je deze ronde nu IUI?
@iedereen: Bij mij hebben ze iedere keer op Oestrogeen geprikt om te kijken of 't ei groeide. Ik denk ook omdat het bij mij zooooo langzaam gaat, dat ze het vaak niet zien met de echo, maar aan het bloed wel kunnen aflezen. Ik vond het in ieder geval wel prima! @nijn, zaterdag gaan we weg... lekker een weekje naar Italie!
Aan de hand van Oestrogeen kunnen ze ook zien hoever je in de cyclus zit. Richting je eisprong moet je een piek hebben. Is je waarde laag, dan komt er dus nog geen eisprong. Deze ronde is er bij mij gelukkig nog niets geprikt. Hopelijk blijft het zo. Kimsel, dit is mijn 2e ronde IUI. Ik zit nu op dag 11, en ik hoop dat de twee eitjes goed doorgroeien. Liever twee dan een eitje. Dan heb je toch meer kans. Vorige ronde had ik pas op dag 21 een ei van 19 mm. De andere eitjes waren kleiner dan 15 mm. Ik spuit nu ook een hogere dosis. Al durf ik nog niet te enthousiast te zijn, omdat ik weet hoe je lichaam je voor de gek kan houden.
sasjuh:balen hoor dat je weer provera moet slikken. hopelijk gaat het volgende ronde beter Kitty: Die eitjes klinken goed! Ben erg benieuwd. En dat BMS was mij ook steeds een raadsel hoor. Bij mij was het ook minder bij de laatste meting. En de ene keer zeiden ze weer dat het prima was terwijl er daarna weer een probleem van werd gemaakt. Volgens mij was hij bij mij met de laaste meting net 6 mm. En ons kindje kan zich er tot nu toe goed aan vasthouden!! Ik heb trouwens vrijdag een afspraak met moeders voor moeders! Dus wie weet help ik 1 van jullie weer!
@Kitty; nou dan helpt die hogere dosis in ieder geval goed Spannend hoor. @Pinkpearl; zo fijn dat het tot nu toe allemaal goed gaat. Ik kreeg van een vriendin van mij een leuke tip: www.berichtjeuitjebuik.nl Dan krijg je elke week een berichtje hoe groot je kindje is en tips etc. Ik vond het heel grappig al heb ik het maar 1x gehad en me inmiddels er voor afgemeld Maar komt goed. Geniet er van! We zullen allemaal maar zeggen: goed werk heeft tijd nodig Ik ben echt ontzettend benieuwd morgenvroeg. Hopelijk is het eitje toch aan het doorgroeien. Het kan natuurlijk best zijn dat het nu wat langer duurt dan de vorige ronde omdat ik nu 25mg minder krijg. Het lijkt mij gewoon sterk dat ik nu helemaal niet reageer terwijl ik vorige maand op een iets hogere dosis overstimulatie had.
@sasjuh; je bms moet wel voldoende gegroeid zijn om een ontrekkingsbloeding te kunnen krijgen van de provera, vandaar mijn vraag.. Hopen dat die kuur snel voorbij is! @kitty; raar hoor dat ze zich 2mm vergist hebben!! Maar het goede nieuws zijn je eitjes! En je BMS is wel al dikker dan de vorige keer. Je cyclus gaat in ieder geval korter duren dit keer! Succes morgen en hopen dat je BMS nog een beetje groeit! @pluusje; lekker zeg!! Heerlijk gaan genieten saampjes, en eventjes opladen voor een nieuwe ronde @pinkpearl; goed dat je mee doet aan moeders voor moeders, denk dat ik dat ook ga doen wanneer het lukt.. En idd. net 6mm kan genoeg zijn voor een innesteling @kimsel; heel veel succes morgen, ik hoop op een goed bericht voor jou. Lijkt me idd sterk dat je nu ineens geen reactie zou krijgen..
Nijn ow vandaar! Hm ik neem aan dat mn bms dan wel voldoende zou zijn, anders zou ik geen Provera hebben gekregen denk ik? (hoop ik??) We zullen het zien..
Tuurlijk Sasjuh! Bij mij was mn bms iets van 2 mm en daar werd ik dus niet ongesteld van. Bij de 1e ronde IUI had ik op de laatste echo een dikte van 3 mm. Misschien is deze nog iets dikker geworden, maar ik ben daar dus wel ongesteld van geworden. 5,5 mm is dus echt genoeg! Pinkpearl, dank je voor je berichtje. 6 mm is ook niet veel, ik geloof dat het minimaal 7 mm moet zijn. Wat ik begrijp is dat alles onder de 7 geen reden is om niet zwanger te raken. Er kan in een paar dagen na de laatste FM nog een hoop gebeuren. Alleen de kans op een zwangerschap (innesteling) wordt kleiner. Stelt me wel iets gerust. En anders ga ik toch vragen om Menopur of Progynova. Kimsel, jij veel succes morgen! Zullen we voor een mooi ei gaan deze keer?
@kitty; dat is wel de bedoeling ja! Dus jij ook succes morgen. Ik heb het toevallig met mijn gyn over het bms gehad afgelopen dinsdag en zij gaf aan dat het minimaal 5 mm moet zijn.
Nou niks te zien bij mij vanochtend. Nog steeds 12 mm. Dinsdag terugkomen. Kon niet eerder omdat ik een weekend wegga. Ze moeten namelijk tot dag 20 doorgaan voor ze het afbreken. Dan krijg ik waarschijnlijk provera en ophoging. Wat een geduld moet je hebben! Baal er wel enorm van dat het telkens weer iets anders doet
@kimsel; wat vervelend zeg!! Echt raar dat je lichaam nu ineens niet meer reageert! Heb je nog gevraagd of het mogelijk door de MK kan komen? Je zult wel flink balen nu!