Nou heb vanaf zondag elke dag een ovutest gedaan en er was er geen 1 positief dus kan er niet overheen zitten. En je hebt gelijk, ik moet geen testjes doen.. Maar het is zo moeilijk het te laten hihi.. Ben gewoon zo bang dat mn ei niet springt ofzo.
@Sasjuh..wwat vervelend zeg... Ik hoop dat ie snel springt. Welke ovulatietesten gebruik je? Ik heb gehoord dat daar ook veel verschil in gevoeligheid in zit... @Nijn: Lukt het met prikken..ik hoop dat je snel 1 (of2) mooi ei hebt! Met mij gaat het goed! Ik ben veel zekerder geworden na de (spoed) echo van vorige week. Voel me ook beter. Niet meer zo erg misselijk. heb wel nog veel last van mn darmen.. maar ik klaag niet hoor! Volgende week vrijdag de laatste echo in het ziekenhuis (als alles goed is). Spannend! Succes met wachten/prikken enz!!!!
@Sasjuh, ik zou ook geen testen meer doen! Daar maak je je alleen maar gek mee. Een echo lijkt me toch zekerder dan een testje... en ik hoop dat je de eisprong voelt. Ik heb dat een keer heel duidelijk gevoeld. Dan heb je een aantal uren een soort vreemde kramp in de lies-streek zoiets. Ik hoop dat je 'm voelt, dan weet je het zeker. Ooh ja, en de dag erna moest ik naar het zh en toen zag je ook duidelijk dat die gesprongen was. Dan is het zwarte bolletje niet meer mooi rond, maar heeft die meer een gekartelt randje. Ik hoop dat dit je een beetje helpt...
Ik heb wel een vreemd gevoel linksonder laag in mn buik, is gevoelig als ik er op druk. Mn ei zat ook links dus dat zou wel kunnen dan.. Moeilijk te beschrijven wat ik voel maar ik voel wel dat er iets is daar.
Dat zou het best kunnen zijn.... ik kan het ook niet echt omschrijven. Het is niet pijnlijk, maar je voelt gewoon een soort spanning of zo. Het zou het dus heel goed kunnen zijn...straks is het gevoel weg. Heel raar! Het is ook niet heel erg aanwezig, of wel. Ik had dat toen niet. Je merkt dat er iets is en straks denk je... hey het is weg! Moet je morgen nog terug naar het zh?
Ja dat klopt precies. Ik voel wat, maar als ik me er teveel op ga concentreren voel ik weer niets. En toch merk ik dat er iets is. Nee hoef niet meer terug, volgende week woensdag pas om bloed te prikken op progesteron.
Dan ga er maar vanuit dat het de eisprong is! Ik heb het nu 2x zo meegemaakt... dus ik weet wel hoe het voelt. En je hebt het op de plaats waar ook je ei zat, dus dat kan niet anders! Aaaah spannend!!!!
ik heb een vraagje, ik heb namelijk de kuur provera geslikt en ik heb nu hele vreemde ontrekkingsbloeding. Ik ben al iets meer dan een week aan het vloeien, soms blijft het een dag uit en dan komt er weer een lading. Het is niet hetzelfde als wanneer ik een ontrekkingsbloeding tijdens mijn stopweek van de pil. Herkent iemand mijn verhaal?
@oudjaarsvlinder... helaas ik herken je verhaal niet. Maar misschien iemand anders. Ik ben vandaag weer naar het zh geweest voor een fm... niets bijzonders te zien. Net belt de gyn me om te zeggen dat de waardes in mijn bloed zelfs zijn gedaald, dus moet ik nu ophogen tot 112,5 Fostimon. Zondag weer terug! Baal... baal... baal!!!!! Enige positieve mijn bms was 7,3, maar dat is nog iedere keer niet het probleem geweest.
Pluusje he balen zeg! Wel fijn dat je kunt ophogen, ben benieuwd zondag. Hier vandaag een positieve ovutest, eitje nog niet gesprongen dus denk ik. Las ook dat de eitjes met Clomid vaak groter zijn als ze springen dan 'gewone' eitjes. Ik moet alleen woensdag bloed gaan prikken op progesteron, maar als mn ei nu nog moet springen is woensdag toch veel te snel?
@oudejaarsvlinder; ik herken jouw verhaal helaas ook niet @pluusje; balen dat het nog niet voldoende aanslaat. Nu dus ophogen en wanneer mag je dan weer terug? @sasjuh; ik weet niet hoe snel ze het al kunnen zien. Anders moet je het even aangeven als je bloed gaat prikken. @nijn; hoe is het bij jou? @pinkpearl; fijn dat je de laatste echo binnenkort hebt in het ziekenhuis. Hoe voel je je verder? Doe je nog mee met moeders voor moeders? @kitty; hoe is het bij jou? Ik heb nog 2 dagen te gaan. Woensdag komt al in zicht!
Hier gaat het zn gangetje. Eigenlijk weinig te melden. Niets anders dan anders. Ook nog geen vakantie geboekt. Manlief en ik kunnen het niet echt eens worden. Ik wil een zonvakantie en hij een stedentrip. Omdat ik erg graag van de volgende ronde gebruik wil maken, moet ik proberen om in de 1e week, of in de wachtweek weg te gaan. Dus ik ben benieuwd of we eruit gaan komen.....
Kitty balen dat jullie het niet eens kunnen worden over de vakantie! Het schiet gelukkig al op met je pilstrip! Hoe komt het eigenlijk dat jij steeds zo'n cyste hebt of weet je dat niet? Kimsel jij mag ook bijna weer beginnen!
Geen idee Sasjuh! Ik dacht juist dat je met Pregnyl altijd een eisprong hebt. Maar nu las ik ook dat je een lui ei ofo kan hebben die maar niet springt. Heb ik daar misschien last van? Dat mn ei net even een duwtje moet krijgen om te springen? Ik ga dat zeker de volgende keer navragen. Want ik hoop natuurlijk dat de 3e IUI gaat lukken, maar als deze mislukt, dan krijg ik weer een gesprek met de gyn. Ik heb nl ook gelezen dat je na 3 x Gonal-F over gaat stappen op Menopur. Dat is voor mij denk ik beter. En je eitjes worden beter van kwaliteit en het is gunstig voor je bms. En ik zou heel graag willen dat mijn Progesteron wordt gecontroleerd om te bevestigen dat mn ei niet goed springt. Het kan natuurlijk allemaal toeval zijn, maar liever op deze manier een bevestiging dan weer een ronde voor niets, toch? Ik heb afgelopen week nog met mn zorgverzekeraar gebeld en alles wordt vergoed vanuit basispakket. Dat wist ik wel, maar toch even een bevestiging....
Vanmorgen in het zh geweest. En heb 2 eitjes van 10,6 en 10,8... heel goed dus. Dinsdag weer terug... ze willen het deze keer heel nauwkeurig volgen, zodat ik geen overstimulatie krijg.
@Pluusje; fijn zeg dat er een groei zichtbaar is! Ben benieuwd hoe het verder gaat deze cyclus. Vanochtend de laatste provera genomen dus ik mag ook weer bijna aan de gang!
Kimsel, gelukkig komt er eindelijk een eind aan. Wanneer verwacht je ongesteld te worden? Want ik verwacht volgende week donderdag ongesteld te worden. Zou leuk zijn als we straks een beetje gelijk op gaan. Pluusje, dat is niet verkeerd! Ik hoop voor je dat ze nog even doorgroeien. Niet te hard, maar gestaag
@Kitty; ik verwacht woensdag of donderdag ongesteld te worden dus ik hoor als het goed is woensdag ook gelijk wanneer ik mag beginnen en waarmee. Waarschijnlijk loop ik straks dus net een weekje voor op jou.