@pluusje; wat een super goed nieuws! Ben benieuwd of jou afscheiding veranderd door de pregnyl want ik heb daar namelijk niks van gemerkt en maakt me wel onzeker.. Of merk je nu al het verschil? Hoeveel pregnyl moet je spuiten? Ik zou morgenavond en donderdagavond klussen, want dat was ook het advies van mijn gyn. toen ik zaterdagochtend (11uur) de prik mocht zetten. Wij hebben toen zaterdagavond en zondagavond moeten klussen. Konden ze tijdens jou eerste cyclus op de echo zien dat het ei gesprongen was dan en hoe zie je dat?? Dat is nl wel fijn om te weten, heb ik donderdag al iets meer duidelijkheid! Succes morgen!!
@nijn, ik merk nu nog niets aan de afscheiding. Ik moet Pregnyl 5000 spuiten. Ik heb m'n man al voor bereid dat hij morgen en overmorgen aan de bak moet. hihi Op de echo kon je het bij mij toen duidelijk zien. De gyn zei me wel waar ik naar moest kijken, want anders weet je het ook niet. Normaal als er een eitje zit dan is het randje van het zwarte bolletje mooi glad en egaal, maar als die gesprongen is dan zie je wel nog een zwart bolletje maar is het randje rafelig; daar heeft die dan gezeten. Je moet wel goed kijken, en anders gewoon vragen! Het is niet zo dat je met 1 blik kijkt en denkt oh hij is weg. Dat niet! Succes donderdag! Ik ben benieuwd! Ik hoop dat ik de sprong donderdagavond duidelijk voel! Ooh ja, nog iets... zit ik vandaag in de wachtkamer komt daar een jongen en meisje binnen. Het meisje had zo'n band om haar buik (die nog niet te zien was), dus was ze zwanger. Ik dacht hoe oud zijn die kinderen.. ik dacht max. 16 jaar dat kan toch niet. Later stond ze achter mij in de rij om een nieuwe afspraak te maken en toen heb ik stiekem op haar file gekeken en zag haar geboorte datum: 19 jaar!!!! En al zwanger!!!! Echt ongelofelijk! Kinderen die kinderen krijgen. Ze waren echt nog heel kinderlijk in hun gedrag! Echt ernstig vind ik dit... moest ik effe kwijt!!!
@pluusje; oneerlijk is dat he.. Mijn nichtje is ook bevallen op haar 19e maar toen waren ze al 2 jaar bezig... Echt niet normaal. Zij was 14 en haar vriend 28, nu is het kind 1 jaar en zijn ze uit elkaar.. Succes zo met het zetten van de prik!! Hoe laat ga je hem zetten? Ben erg benieuwd of jij iets gaat merken. Ik vind het morgen wel spannend, tis de eerste keer dat ik er zelfs van gedroomd heb. Ik kreeg te horen dat het ei gesprongen was en dat de samenlevingstest super goed was.. Ik heb helemaal geen samenlevingstest gedaan haha, dus onbewust toch ook erg mee bezig!
Pluusje succes met de spuit zo! Nijn kan me voorstellen dat je het spannend vind.. zou toch wel super zijn als je eindelijk een eisprong hebt! Ik had de gyn gisteren nog aan de telefoon, over de uitslag van de samenlevingstest. Hij zei ook dat het een momentopname was en dat het misschien de volgende ronde wel goed was. Hij zei ook dat Clomid een negatieve invloed kon hebben op je bms en als het deze ronde weer niet goed was ik moet stoppen met Clomid en iets anders krijg om mn eitjes te laten groeien. Ben benieuwd! Nu eerst op mn ongi wachten en dan gaan we er weer tegenaan!
Dames... Volgens mij heb ik hier ondanks een negatieve samenlevingstest toch een licht positieve zwangerschapstest voor mn neus! Kan het nog niet echt geloven, heb namelijk niets geen symptomen of kwaaltjes en heb helemaal niet het gevoel dat het raak is. Ben zelfs vanmorgen al bij de apotheek geweest en weer Clomid opgehaald.. Kan geen foto maken want heb geen goede camera hier maar er is echt geen twijfel over het streepje, hij is licht maar duidelijk roze. Zit ook nog 2 dgn voor NOD en heb geen ochtendurine gebruikt.
Wow sasjuh; wat een goed nieuws!!! Een streepje is een streepje dus je moet wel zwanger zijn! GEFELICITEERD! Het kan ook best dat je nog niets voelt, dat had pinkpearl helemaal in het begin ook niet en ik voel nu ook niks van de pregnyl (is ook het zwangerschapshormoon). Bij veel vrouwen komen de kwaaltjes pas vanaf de zesde week. Wat fijn om weer eens goed nieuws te lezen, nu duimen dat alles goed blijft gaan!!
Nijn dank je.. het is nog zo moeilijk om te geloven haha! Morgen maar weer testen en dan met ochtendurine, vind het zoooo spannend. Wat zou het super zijn zeg...
@sasjuh; ik zie duidelijk een licht streepje!! Super meid! Heb je het ziekenhuis al gebeld? Nou lekker gaan genieten met je mannetje
Nijn nee nog niet gebeld, wil het weekend even afwachten. Zit nog voor NOD en er kan nog van alles misgaan hou ik mezelf telkens voor. Ga maandag het zh bellen als ik nog niet ongi ben en nog positief test!
@sasjuh, ik wil niet kei negatief doen, maar ik zou ook nog even wachten. Ik heb vorig jaar voordat ik met de medische molen begon ook zo'n test gehad met een heel licht streepje... ik blij, maar een paar dagen later toch ongesteld geworden. In ieder geval heel spannend en ik hoop voor je dat het echt is.
@Sasjuh; het is inderdaad een heel licht streepje. Ik hoop voor je dat deze nog donkerder wordt. Je zit inderdaad tenslotte nog voor je NOD. Maar wat Pluusje zegt heb ik ook al een keer gehad toen ik nog niet met de MMM bezig was. Ik zou evenhet weekend afwachten en heel hard gaan duimen!
Kimsel en Pluus ik snap jullie wel hoor! Maar iedereen begint denk ik met een licht streepje.. En ik heb net een test van de kruidvat gedaan omdat iedereen zegt dat die goed zijn en daar heb ik echt een hele duidelijke 2e streep op. Dus ik ga toch een beetje blij zijn.. en weet dat het idd altijd nog mis kan gaan!
@Sasjuh; iedereen begint inderdaad met een lichte streep. En je zit ook nog voor je NOD toch? Ik zou het zeker ook doen... blij zijn. Geniet ervan. Ik heb toen trouwens een digitale test gedaan van Clearblue. Die zijn wel wat duurder maar ik vond het hel "echt" toen er "zwanger" kwam te staan. Dus misschien een tip!
Hopen dat het streepje steeds donkerder gaat worden... Maar een streepje is een streepje he Fijn joh!
Sasjuh, wat spannend!!! Echt, dit moet je een goed gevoel geven. Dat zal toch wat zijn als het raak is. En al zo snel. Nu afwachten dat het streepje donkerder wordt en dan hup t zkh bellen Kimsel, 1e FM dus gehad. Een bms van 4,7 mm daar teken ik voor hoor! Echt goed, en dat nog ruim voor je eisprong. En nu nog een mooi ei Nijn, al zenuwachtig voor morgen? Ik denk dat ik meer moet spuiten, omdat ik IUI krijg? Dit is nl standaard bij IUI, iig bij mijn zkh. Ik verwacht morgen ongesteld te worden. Echt, je wilt niet weten hoe graag ik wil beginnen! Mn 3e kans na ruim 8 mnd.....
@pluusje, hoe voel je je na de pregnyl? Merk je al iets? Ben vooral benieuwd of jij iets gaat merken nu aan je afscheiding. @sasjuh, hoe voel je je, al symptomen? Lijkt me zo fijn om zo een test in handen te krijgen! Die 14 dagen nod is ook een beetje een richtlijn, misschien is de innesteling bij jou iets eerder geweest waardoor je al eerder kan testen. Vanochtend echo gehad, geen grote eitjes of eiblaasjes meer te zien dus de gyn gaat ervan uit dat ze gesprongen zijn. De grootste waren 13mm die er nog zitten. Omdat ik er zelf na vroeg mag ik maandag bloed laten prikken dan weet ik het zeker, maar de gyn weet het nu eigenlijk al zeker dat de eitjes gesprongen zijn.. Wat is dit spannend zeg, hij zei zelfs dat wanneer het raak zou zijn we nog even moeten bekijken hoeveel het er gaan worden. Daar schrok ik wel even van, een drieling lijkt me een beetje teveel van het goede..
@Nijn; nou dat is goed nieuws toch?! Weer een eerste eisprong sinds lange tijd. Zou wel wat zijn als het nu gelijk raak is he! Ik hoop het voor je. Heb je al over een eventueel vervolg gesproken? Wel fijn dat je nog bloed mag prikken dan weet je het helemaal zeker. Spannende 2 weken voor jou dus. En mocht het daarna raak zijn dan is het natuurlijk ook spannend hoeveel het er zijn. Van jouw gyn mocht je dus wel gemeenschap hebben nu er 3 eitjes zaten? @Sasjuh; vanochtend nog een test gedaan met ochtendurine? @Kitty; al ongesteld geworden? Wanneer moet je nu weer naar het ziekenhuis? Ik heb morgen weer een afspraak. Vind het erg spannend. Ik hoop zo dat er 1 of 2 eitjes doorgroeien. Als er morgen iets van groei te zien is dan heb ik goede hoop. Mijn ervaring van de afgelopen rondes is dat het als het eenmaal groeit wel doorgroeit maar dat het niet later nog ineens gaat groeien. Maar je weet het niet. Ik weet ook niet wat ik zou doen als ik nu weer te horen krijg dat alle 3 de eitjes doorgroeien. Wat zouden jullie doen?