Heb al een half jaar geen menstruatie, iemand ervaring met provera en clomid?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nijn86, 7 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Kitty; tjee zeg, dat is fijn dat je BMS nu zo dik is. En het ei groeit ook lekker snel. Op welke cyclusdag zit je nu? Misschien een gekke vraag; maar moet je voor zo'n inseminatie elke keer vers zaad inleveren of vriezen ze het in? (Of hoe gaat dat?)
    Ik hoop zo voor je dat het deze ronde raak is. Je cyclus verloopt nu zo mooi. Ja, achteraf is dat wel altijd makkelijk gezegd. Dat heb ik ook weleens gedacht. Maar ze willen denk ik toch vaak eerst het ene uitproberen voordat ze overstappen op iets anders. Gewoon genieten dat het nu een goede kant op gaat! We gaan heel hard voor je duimen!

Weten jullie wat je als CD 1 moet tellen? De dag dat de (bruine) afscheiding begint of de dag dat het doorzet?

2. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kimsel, ligt eraan. Is het in de avond, dan zou ik het niet als dag 1 rekenen. Als het de volgende dag wel doorbreekt, dan zou ik dat als dag 1 rekenen.

Ik zit vandaag op dag 11. Op dag 13 krijg ik dus de inseminatie. Die dag moet ik tussen 8 en half 9 eerst naar t zkh met het kwakje van manlief. Dan gaan ze dat bewerken in het lab en dan wordt dit om 12 uur bij mij geinsemineerd. Echt vers is het dan niet meer :D.

3. Pluusje

Pluusje Niet meer actief

Waaw, Kitty! Heel veel succes... en wat een mooie cyclus! Ik ga ook duimen voor je!

@kimsel, je moet pas tellen als het echt doorzet. Ik had vorige week donderdag avond bruinverlies met een beetje bloed, maar heb de vrijdag pas als dag 1 geteld, want toen zette het echt door.

Ik heb maandag weer mijn 1e FM. Ben benieuwd!

4. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @kimsel; CD1 is de dag dat je echt helderrood bloed verliest. Wel fijn dat je meteen door kunt zeg! Ben benieuwd hoe nou je tweede fase gaat verlopen, zijn dat pilletjes die je moet innemen? Succes ermee!

@kitty; wow, goed nieuws man, een BMS van 8mm is perfect! Ik ga voor je duimen.

@pluusje; succes maandag!

Ik mag morgenmiddag naar het ziekenhuis, hoop dat die stomme cyste al een stuk kleiner is geworden!!

5. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Nijn; hoe was het in het ziekenhuis?

Ik ben alweer begonnen met de Clomid.

Hoe is het met de rest?

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Nijn hoe was het?
    Kimsel jij kreeg in deze ronde Utrogestan toch?
    Kitty hoe is je IUI gegaan?

7. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @sasjuh; ik krijg deze ronde utrogestan ja (of iets anders). Dinsdag heb ik een tekefonische afspraak dan krijg ik het definitief te horen. Dus ik hoop op een goed ronde deze keer ;)

8. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afgelopen vrijdag IUI gehad. Alles is goed gegaan. 2,3 mln zwemmers geinsemineerd. Dat zou voldoende moeten zijn. Nu afwachten....

9. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    Spannend hoor kitty. 2 spannende weken. 2,3 miljoen, is dat veel/weinig/normaal? Heb echt geen idee namelijk.

10. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kimsel, de grens is 1 miljoen. En 2,3 mln is niet verkeerd. Wel aan de lage kant. Dit zijn de goede zwemmers. Dus het zijn er ongetwijfeld meer geweest. En ik geloof dat je normaal tussen de 20 en 50 of wel meer zwemmers hebt.

11. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Kitty; nou fijn hoor We gaan heel hard duimen voor je!

12. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks :). En ook voor jou! Ik hoop echt dat je LF langer gaat worden deze ronde.

13. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    Ik hoop en ik hoop ook stiekem dat niet alleen... ;)

14. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    Sorry voor mijn late reactie, druk weekend gehad. Ik ben dus afgelopen vrijdag voor een echo geweest. De cyste zat er wel nog maar was wel al een stuk kleiner. De gyn. zegt dat er niets anders op zit dan wachten tot hij weg is voordat we verder kunnen gaan. Over 2 weken (vrijdag 9 september) heb ik weer een afspraak, hopelijk is hij dan weg en kan ik weer met een provera kuur beginnen. Voor mij duurt het dus wel een week of 4 voordat ik hopelijk kan beginnen met spuiten, ik baal er enorm van, nog langer wachten :(

@kimsel; fijn dat je weer begonnen bent, ben benieuwd wat je gaat krijgen, dat hoor je morgen dus?

@kitty; spannend hoor.. En er hoeft maar 1 zwemmertje tussen te zitten die raak kan zijn, ik ga voor je duimen meid! Moet je ook bloed laten prikken om je eisprong te checken?

@sasjuh; hoe issie met jou?

15. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Nijn bah wat zul jij dat wachten zat zijn.. Gelukkig is je cyste wel kleiner geworden!
    Met mij gaat het prima, krijg steeds meer vertrouwen in mn zwangerschap en mn buik begint ook te groeien. Zijn begonnen met klussen op de aanstaande kinderkamer dus dan wordt het ook allemaal wat echter! Verder voel ik me prima, geen last van misselijkheid oid.

16. Pluusje

Pluusje Niet meer actief

Ik ben vandaag naar de gyn geweest... natuurlijk was er nog niets bijzonders te zien op CD11. Dat is alle andere keren ook zo geweest, maar toch valt het dan weer tegen. Nu de dosis opgehoogd en donderdag weer terug. Hij was wel erg afwezig vandaag. Hij zei alleen kom donderdag maar terug... ik zeg ik heb wel nieuwe Fostimon nodig... ooh ja! En ik vraag moet ik niet ophogen dat heb ik de vorige keer ook gedaan. Hij bladeren zegt 'ie ja dat zullen we maar doen. Dan denk ik als ik nu niets had gezegd.... Maar ja, helaas loop ik al wat langer mee dus weet ik ongeveer hoe het in elkaar steekt.

17. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Pluusje; misschien had hij een zwaar weekend gehad ;)
    Goed dat je ondertussen zelf onderghand al een deskundige bent op dat gebied he! Ben benieuwd donderdag!

@Nijn; balen zeg dat je toch weer zolang moet wachten. Ooit zal al het wachten beloond worden en ik hoop voor je dat dat snel mag zijn!

18. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nijn, had je toch maar een maandje aan de pil moeten gaan ;).

En Pluusje, waarom ben je niet gelijk met 112,5 gestart? Zo zonde van je tijd! En ik herken het hoor. Het moet echt uit jezelf komen!

19. Pluusje

Pluusje Niet meer actief

@Kitty, ik snap ook niet waarom ik niet met 112,5 mocht beginnen. Maar bij de uitgangsecho had ik niet mijn eigen gyn. En zij heeft gewoon aangehouden wat het de vorige keer was. Och ja... we wachten geduldig af!

20. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @pluusje; ben benieuwd wat er de volgende keer te zien is.

Ik heb vandaag een telefonische afspraak gehad. Ik krijg utrogestan en clomid. Daarmee mag ik een paar maanden vooruit (zonder ziekenhuis). Maximaal 6 maanden. Deze cyclus op dag 21 bloed prikken en een week later bellen voor de uitslag. Wel fijn dat ik niet meer naar het ziekenhuis hoef. Maar ook spannend. Hopelijk gaat de druk er nu een beetje af (ook bij vriendlief ;))

Deel Deze Pagina