@kitty; Ik vind het echt super balen voor je! Had zo gehoopt dat het deze ronde raak zou zijn! Mag je nu morgen meteen weer starten met een nieuwe ronde? De hoop niet opgeven, menupur doet wel goed zijn werk bij je! Maar je zult je vandaag wel even k*t voelen lijkt me..
Voel me echt rot ja . En op dag 3 begint de ellende weer. Ik krijg eerst een echo voor ik mag starten. Nu maar duimen dat ik geen cyste heb....
@kitty, balen zeg! Ik vind het heel, heel erg voor je. En we begrijpen allemaal dat je je verschrikkelijke kl*te voelt. Maar inderdaad Menopur werkt bij jou wel, dus misschien de volgende ronde! Vandaag en morgen mag je nog balen en boos zijn, maar daarna weer met goede moed beginnen, he! xxx
@kitty; inderdaad balen zeg! We hadden het zo gehoopt. Proberen om van de week weer wat positieve energie te vinden om door te gaan. Hopelijk zit er geen cyste. Moet je donderdag weer terug? Succes meid! @nijn; ook alvast succes vrijdag! @pluusje; hoe is het bij jou?
Thanks meiden! Morgen dus weer terug. Gelukkig heb ik een lang weekend weg geboekt, dus dit weekend heerlijk ontspannen!
@kitty; dat is wel fijn dat je lekker even kunt gaan ontspannen, waar ga je heen? Heel veel succes morgen, ben erg benieuwd!! Hopelijk geen cyste want ik weet hoe zuur dat is.. Ik heb wel al een beetje zenuwen voor vrijdag, wel spannend! Hoop zo dat die weg is en ik eindelijk weer iets kan doen al is dat waarschijnlijk eerst weer die stomme kuur provera..
@kitty, geniet van je weekendje weg! Heerlijk even ontspannen! @nijn, heel veel succes vrijdag. ik ben erg benieuwd! Bij mij is nog niets bijzonders te melden... ben bezig met 112,5, maandag de 1e FM. Hopelijk is er nu wel gelijk iets te zien nu ik hoger gestart ben. Spannend!
Geen cyste!!! Jeeh, dus ik mag starten! Op naar een nieuwe ronde met nog wat meer geluk. En Nijn, jij succes morgen!
@kitty: balen zeg... maar wel fijn dat je gelijk mag beginnen. Veel plezier dit weekend!! @Nijn: succes vrijdag!
@kitty; wat fijn zeg!! Ik mag om 11.40uur naar het ziekenhuis, wel spannend weer. Hoop zo dat die stomme cyste weg is!
Mijn cyste is zo goed als weg Je zag nog wel waar de cyste gezeten had, was nog ongeveer 1,4 bij 0,7 maar heb receptje provera gekregen Echt fijn om eindelijk weer iets te kunnen doen, moet dadelijk op CD3 weer komen om te kijken of het er dan nog steeds goed uit ziet en dan ga ik 75EH spuiten (minstens 10 dagen voordat we gaan ophogen) de vorige ronde heb ik nl overstimulatie gehad van 100EH. En tijdens de eerste cyclus reageerde ik na 7x spuiten nog niet op 75EH maar we gaan dat nu wat langer aanhouden. Liever een cyclus die wat langer is dan weer overstimulatie.. Hopelijk krijg ik weer snel mijn ongi na de provera. Hoe issie met jullie??
@nijn, gelukkig mag je weer beginnen! Succes deze ronde en hopen dat je snel ongi wordt na de Provera. Ik ben zoooooo benieuwd wat morgen bij mij al te zien is! Gisteren de hele dag het eisprong-gevoel gehad, wat eigenlijk niet kan op dag 11, maar ja toch voor de zekerheid even geklust!
@nijn; fijn dat het zo goed als weg is en dat je weer met provera mag beginnen! @pluusje; ik ben erg benieuwd hoe deze ronde voor jou gaat verlopen. Ik heb ook weer pech. Vriendlief is vanaf donderdag al ziek . Vandaag heb ik mijn eisprong. Weet niet of ik hem vandaag nog zo ver krijg. Als dat niet zo is dan zijn er deze ronde dus geen zwangerschapskansen voor mij. Ik denk dat ik dan ook niet met de utrogestan start. Maakt dan toch niet uit dat ik snel ongesteld wordt. Kan ik juist weer 1,5 week eerder starten. Wat denken jullie?
Kimsel het zit jou ook niet mee rondom je eisprong! Maar 1 troost.. mijn vriend was ook ziek in de 'klusweek' en het resultaat staat in mn banner Hopelijk is hij fit genoeg om vanaaf nog te klussen. Anders zou ik denk ik idd niet starten met Utrogestan. Nijn fijn dat je weer verder kan, jij werd altijd wel snel ongi na Provera toch? Succes weer deze ronde! Pluus ben benieuwd of het daadwerkelijk je eisprong was!
@kimsel; wat vervelend meid.. Is het nog gelukt of niet? Begrijp dat het voor hem natuurlijk niet fijn is om te moeten presteren als hij zich ziek voelt maar goed, jij moet er ook een heleboel voor doorstaan, ziekenhuisbezoeken, echo's en dat is ook niet niks he!! Hopelijk is het toch nog gelukt, ben nl erg benieuwd of utrogestan je gaat helpen om zwanger te worden @sasjuh; meestal krijg ik meteen op dag 10 of 1 dag na de provera mijn ongi al.. Alleen de vorige keer zat er een week tussen, denk dat dat te maken had met de cyste. Hoop dat het deze keer weer lekker snel komt, mooi verjaardagscadeautje volgende week maandag ofzo wel weer spannend om te gaan beginnen, sta nu al zolang stil.. Met jou nog alles goed? Wil je dadelijk weten wat het wordt? @pluusje; hoe was je echo vandaag, ben zo benieuwd!
Jaaaaaa, goed nieuws!!!!! Geen eisprong gehad dit weekend, maar wel een mooi ei van 15,2 op dag 13. Dat heb ik nog nooit mee gemaakt! Meestal had ik dat pas rond dag 25. Ik ben dus superblij! Het ei zat wel rechts, waar ik dus zaterdag last heb gehad. Misschien gewoon groei-pijntje van mijn super ei! Woensdag weer terug en ik verwacht dat ik dan donderdag wel Pregnyl mag spuiten... en dan weer wachten! Zou het dan toch deze ronde gebeuren?!?!?!?! Laten we het hopen! @kimsel, balen dat je man ziek is. Van de ene kant denk ik: kom op hij moet even doorzetten. Jij hebt ook al heel veel meegemaakt, net als Nijn zegt. Maar aan de andere kant zul je ook wel een beetje denken van als het zo moet dan laat maar. Lijkt me zo!?! Succes!
@Nijn; hopelijk komt je ongi nu inderdaad weer lekker snel! Kan je weer snel starten. @Pluusje; Zo dat is fijn zeg. Je hebt nu dus de juiste dosering. Zou fijn zijn als je donderdag al de pregnyl mag zetten. @Sasjuh; hoe voel jij je verder? Gelukkig is het gisteravond nog gelukt om te klussen. Voor vriendlief ook wel fijn dat hij deze keer kon presteren onder druk want ik had hem toch maar even verteld waarom we gister moesten klussen. Anders had hij het niet gedaan aangezien hij zich echt niet lekker voelde. Maar ben toch bang dat het niet "voldoende" was en waarschijnlijk is het kwaliteit van het zaad ook niet zo goed nu. Maar... we hebben in ieder geval op de meest vruchtbare dag geklust waarschijnlijk en er is dus een (kleine) kans. Ik ga morgen dus gewoon starten met de Utrogestan. Dan weet ik in ieder geval of mijn 2e fase nu langer is. En ik ben blij dat ik weer een goede eisprong heb gehad. En inderdaad Sasjuh.... hopelijk heb ik net zoveel geluk als jij had toen je zwanger werd.