Kimsel, wat een gedoe! Gelukkig is het toch nog gelukt . Nu afwachten of het resultaat boekt. Pluusje, fijn dat je ei mooi groeit. Hoe dik was je bms? Nijn, de aankomende dagen zullen niet snel genoeg gaan. Eindelijk weer wat actie in de tent. Ik heb heerlijk genoten dit weekend. Even helemaal niks. Ben nu ook met de injecties bezig. Woensdag 1e FM....
@kitty, mijn bms was prima, zei hij! Ik weet niet hoe dik, maar het is nog nooit een probleem geweest, dus nu denk ik ook niet. Morgen moet ik weer terug.... ik ben benieuwd.
@Kitty; ja wat een gedoe steeds he. Hoe kient hij het ook uit zo precies rond mijn eisprong Succes morgen! @Pluusje; jij ook veel succes morgen. Ik ben benieuwd. Ik ben vandaag begonnen met de Utrogestan. Stelt niet veel voor, je moet er alleen even steeds aan denken. Morgen nog bloedprikken voor een keer.
@kimsel; wat fijn dat het toch nog gelukt is!! Nu duimen en weer wachten.. Wat wordt ons geduld toch op de proef gesteld he.. Wat fijn dat je wel nog een keer bloed kan laten prikken, toch een extra bevestiging dan he.. Hoop dat je dit keer sneller de uitslag krijgt! @pluusje; super meid!! Spannend, hoe was je echo vandaag? @kitty; hoe was je echo vandaag? Echt fijn dat je na zo een negatieve dag (menstruatie) meteen door kan. Hoop zo aankomende cyclus ook eens een eisprong te krijgen!! Ik ben al over de helft!! Nog 4 pilletjes te gaan Hopelijk kan ik volgende week ook weer gaan beginnen met injecties, deze cyclus zal wel langer gaan duren, vorige keer reageerde ik nl niet op 75EH, maar goed, liever een langere cyclus dan weer overstimulatie!!
Vorige ronde ging ik als een speer, deze keer wat minder. Mn bms was 4 mm en mn grootste ei 13 mm. Valt dus wat tegen. Vrijdag weer terug, dus duimen voor beter nieuws.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... ik heb goed nieuws!!!!! Mijn super ei was 18,4 mm en mijn BMS 12,3 mm. Dus morgenvroeg Pregnyl spuiten.... yes, dit is eigenlijk pas mijn allereerste cyclus die 'normaal' verloopt. De gyn was heel erg tevreden hoe het er uit zag. En ik ook @kitty, ik duim voor je vrijdag! @nijn, succes met de laatste 4 pilletjes... je bent al royaal over de helft! @kimsel, hoe was het bloed? Goed! En nu weer wachten! Succes!
@kitty; nog niet de hoop opgeven meid, tis echt nog heel vroeg in de cyclus dus je BMS en eitjes hebben nog even de tijd om mooi te groeien!! @pluusje; wat fijn meid!! Spannend zeg.. Wanneer ga je klussen hihi.. Ben weer benieuwd!
@Pluusje; fijn zeg. Ook fijn dat de cyclus zo goed verloopt. @Nijn; nog 4 te gaan. Bijna op het eind. Hopelijk word je deze keer snel ongi. @Kitty; je bent inderdaad nog vroeg in je cuclus dus er kan nog van alles gebeuren! Ik heb vandaag bloed geprikt. Krijg over 2 weken pas de uitslag omdat mijn gyn. op vakantie is. Maar in principe maakt het toch niet zo veel uit. Heb nu al 2 cyclussen een goede eisprong gehad. De afgelopen keren was alleen de 2e fase te kort. Heb de eisprong nu weer gevoeld dus wat dat betreft denk ik wel dat het goed zit.
@pluusje; spannend he.. Ga voor je duimen! @kimsel; moet jij niet 7 dgn na je eisprong bloed laten prikken? Ik moest dat toen precies een week erna anders zou het een verkeerde uitslag kunnen geven.. Dat je je eisprong gevoeld hebt is wel fijn, voor jezelf toch een extra bevestiging. En nu maar wachten.. Het ergste van iedere cyclus of daarbuiten.. Mijn schoonzus was gister uitgeteld.. Erg spannend maar ook wel weer confronterend gezien zij dezelfde tijd als mij gestopt is met de pil en ervoor gekozen heeft om de eerste 3 maandjes niks te doen.. Maar goed, onze tijd komt ook wel, hopelijk..
Net weer geweest en ik moet morgen weer terug. Bms was nu 7 mm en mn grootste ei 16 mm. Ene kant fijn dat ik niet in het weekend mn IUI heb, maar aan de andere kant dan zal ik maandag of dinsdag weer vrij moeten nemen. Ik heb wel een rotweek achter de rug. Ik voel me gewoon niet happy. Mn haar valt echt met bossen uit en mn gezicht zit helemaal onder de pukkels. En weer een kennis die zwanger is. Waarom ik niet? En echt bij elk klein dingetje kon ik wel janken. Zo belabberd heb ik me in geen tijden gevoeld. Gisteren heeft manlief tegen mn ouders verteld dat we al bijna een jaar proberen zwanger te raken, maar dat dit niet lukt en we hiervoor bij het zkh lopen. Ik was aan het werk, dus was er niet bij. Ik voel me eigenlijk wel opgelucht nu zij het weten. Zo, dat is er ook weer uit . Hoe is het verder met jullie? Pluusje, spannend he, zo in je vruchtbare dagen Nijn, al zenuwachtig dat je eindelijk weer kunt beginnen met de injecties? Kimsel, hoe voelt het op de wachtbank? En hoe bevalt Utrogestan?
@kitty; ik weet precies hoe je je voelt. Ik heb soms ook echt momenten dat ik er helemaal door heen zit. Heb zelfs dagen gehad dat ik thuis kwam van mijn werk en effe een uur ben gaan slapen op bed omdat ik nergens zin in had en me kut voelde.. Telkens maar proberen te genieten van de leuke dingen en ik probeer me er maar bij neer te leggen dat het misschien nog wel heel lang kan gaan duren.. Wel fijn dat je er nu met mensen over kunt praten, bij mij weten best veel mensen het maar dat vind ik juist fijn. Voor mij vandaag het 8e pilletje provera en had net al rood slijm.. Ik kijk het even aan maar als het echt blijft dan bel ik het ziekenhuis, een vorige keer werd ik ook al op dag 9 ongesteld en de gyn. zei later dat ik dan het 10e pilletje niet had hoeven slikken. Maar ik vind het altijd zo verwarrend, het is wel helderrood maar niet echt erg.. Stomme onzekerheid altijd.
@Kitty; vervelend zeg dat je je zo voelt. Kan me wel voorstellen hoor. Er komt vast een tijd dat je hier met een lach op terug kan kijken. De utrogestan gaat goed hoor. Geen bijwerkingen. Alleen lastig dat je wat afscheiding krijgt van die witte bolletjes. @Nijn; het ziet er dus naar uit dat ej nu weer snel ongesteld gaat worden. Fijn dat je dan weer snel kan beginnen en weer bezig bent!
Voor mij vandaag CD 1 Het bloeden heeft toch doorgezet dus heb gebeld en gezegd dat de gyn. de vorige keer zei dat wanneer ik ongesteld zou worden ik zou kunnen stoppen met de provera, ze zei dat ik dat dan maar moest aanhouden. Morgenvroeg krijg ik een echo, dit omdat mij zondagochtend niet zo goed uitkomt. Morgenavond vier ik mijn verjaardag en verwacht dat het nogal laat gaat worden voordat de laatste naar huis is. Als morgen alles er goed uit ziet ga ik zondag beginnen met spuiten! Eindelijk!! @kimsel; ben erg benieuwd naar jou uitslag. Nog 9 dagen
@Nijn; fijn zeg dat je nou al kan starten. Ben benieuwd naar de echo morgen. Voor mij inderdaad nog 9 wachten. Maar ik verheug me nergens op deze cyclus en ga voor de volgende. Maar wie weet..... Fijne verjaardag alvast morgen!
Nijn, wat goed dat je morgen mag komen voor de echo. Zou een mooi verjaardagskado zijn als je mag gaan starten. Eindelijk weer voor het eggie. Ik mag ook morgen weer. Hopelijk maandag dan de IUI.
@nijn, super dat je weer mag starten... ben benieuwd wat ze morgen zeggen! En alvast gefeliciteerd! @kitty, heel erg balen dat je je zo voelt. En ook bij mij heel herkenbaar. Geef de moed niet op! Over tijdje ben je deze stomme periode snel vergeten. En is het het allemaal waard geweest. Wij hebben 2 dagen actie gehad, dus nu 2 weken wachten. Ik heb vandaag niet echt de eisprong gevoelt, maar ik had wel heel veel afscheiding, dus dat is wel goed. Volgende week bloed prikken, dan weet ik het zeker. Ik zei al tegen mijn man... nu komen die 2 stomme weken weer en tegen NOD ga ik denken... mmm voel ik me nu anders? Wat is dit krampje? En volgens mij heb ik gevoelige borsten!? Om gek van te worden! En je zou zeggen na een jaar MMM doe je dat niet meer, maar helaas ik betrap er me iedere keer weer op. Nu maar hopen dat het nu wel echt is!