Jaaaaaa.... ik heb een super eisprong gehad. Mijn progesteron waarde was 53,3. Erg hoog en heel goed dus! Super blij er mee! Nu nog een spannende week afwachten. Eindelijk een keer een 'normale' cyclus gehad en een hele goed eisprong. Nu afwachten of ze hard genoeg gezwommen hebben en een mooi nestje gemaakt hebben in mijn BMS van 12mm. Nog een keer: ik ben super blij!!!!
@pluusje; wat fijn!! Wanneer kun je gaan testen? Spannend ook wel weer he. Nu duimen op een mooie afloop!
Volgende week zaterdag is mijn NOD, maar ik heb gelezen dat als je Pregnyl spuit je beter 4 dagen later pas kunt testen. Dus dan 4 oktober... als ik zo lang kan wachten!
Pluusje, goed nieuws! Ik mag altijd op dag 14 testen. Dus je hoeft echt niet langer te wachten door de Pregnyl prik. De HCG is geloof ik na een dag of 10 uit je bloed. Ik hoefde nooit te wachten tot die dag. Ik werd altijd eerder ongesteld. Hoe is dat bij jou? Spannend hoor!
Ik heb trouwens sinds vanochtend buikpijn. Zal wel een teken zijn dat mijn ongi eraan zit te komen. Ben wel blij dat ik nu een goede cyclus heb gehad: en een eisprong en een goede 2e fase. Hopelijk gaat het de volgende cyclus ook zo en is manlief niet ziek fijn weekend!
Kimsel heb je al getest?? Pluus fijn dat je eisprong goed was, nu nog een spannende week voor de boeg. Succes met wachten!
Nou dames, ben me helemaal rot geschrokken vanochtend. Gister had ik de hele dag al last van mijn buik. 's Avonds na het sporten ook een beetje bruine afscheiding. Dacht echt dat mijn menstruatie er dus aankwam. Vanochtend weer last van de buik en lichte afscheiding. Ik zei tegen mijn vriend; "ik doe gewoon vandaag die test, want ik weet zeker dat deze negatief is. Heb het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Dan stop ik met de Utrogestan en dan hoop ik dat het snel doorzet". Ze gezegd zo gedaan. Dus ik ff mijn best gedaan, die digitale test erin gehouden en echt na een paar seconden verscheen er "ZWANGER" in beeld. Ik schrok me rot. Had dit echt niet verwacht! Ik durf het ook nog niet te geloven. Zou het kunnen zijn dat de Utrogestan invloed heeft op de test? Kan het zijn omdat ik maar een klein beetje urine had dat dat invloed heeft op de test? Morgenvroeg ga ik eerst nog een test doen en dan wil ik het pas een beetje geloven. Want ben nu eigenlijk nog een dag te vroeg. Vriendlief is vandaag jarig dus het is wel een leuk verjaardagscadeautje!
Nou Kimsel, volgens mij ben je gewoon zwanger! Utrogestan is Progesteron en geen zwangersschapshormoon. Echt leuk nieuws, zeker omdat het ook onverwachts is. Zou een erg mooi kado zijn. Geniet ervan. Nu duimen dat je testen positief blijven! X
Bekijk bijlage 185310 Bekijk bijlage 185311 Dit was het resultaat vanochtend. Ben benieuwd nog morgenvroeg.
Kimsel Utrogestan kan geen invloed hebben op je test, dat bevat geen HCG wat Pregnyl wel bevat. En ook de hoeveelheid urine zegt niets hoor.. Dus ik denk dat je gewoon zwanger bent En dat bruinverlies had ik ook he in het begin... Ik ga duimen voor een plakbeeb!
@sasjuh; dat bruinverlies had jij inderdaad ook ja, nou je het zegt. Ik heb het maar heel licht. Maar een paar druppeltjes gister en vandaag. Had jij in het begin ook een beetje "last" van je buik? Soms een beetje alsof je ongesteld moet worden maar dan toch weer net anders. Nu ik die utrogestan gebruik heb ik wel een klein beetje meer het gevoel dat het misschien nu wel blijft plakken (moet trouwens doorgaan tot 12 weken) @pluusje; dank je wel. Denk het inderdaad ook. Morgen toch nog een testje doen. En dan ga ik heel hard duimen voor jou. Zou leuk zijn als we een beetje gelijk op kunnen aan. Wanneer ga jij testen?
Kimsel ja dat gevoel van ongesteld moeten worden had ik ook. Dat hoort er gewoon bij, voel het nu nog steeds wel eens. Ik had het toen nog gevraagd aan de gyn van dat bruinverlies maar dat is geheel onschuldig. Heb het verder in de zwangerschap ook nog 2 keer gehad. Ik ben benieuwd naar je testje van morgen!
Pluusje; spannend weekje nog voor jou hoor. Nijn; succes morgen. Ben erg benieuwd of er iets te zien is. Kitty; al bijna de laatste Provera weer genomen? Sasjuh; willen jullie weten wat het wordt? Nou ik werd vanochtend wakker en kon dus niet meer in slaap komen. Heb dus al een test gedaan en er verschijnt weer "zwanger" in beeld. Weer een digitale test van Clearblue en 2 duidelijke streepjes. Dus dan zal het toch wel echt zo zijn. Kan het bijna niet geloven. Morgen toch al maar bellen met het ziekenhuis om een afspraak te maken voor een eerste echo. Dinsdag krijg ik nog de uitslag van het bloed en moet ik ook een vervolgrecept krijgen van de Utrogestan. Dat moet ik nu dus gaan gebruiken tot de 12 weken. Wel een gedoe maar wel voor een goed doel. Ik hoop zo dat het deze keer goed blijft gaan. Het geeft me wel een beetje meer hoop nou ik die Utrogestan gewoon moet blijven gebruiken. Nou ik duik nog even mij bedje in.
Zo, jij was er vroeg bij! Echt, ik ben zo blij voor je! En de Utrogestan voor 12 weken gebruiken, als dat het ergste is....
@kitty; precies. We hebben al zo veel doorstaan op dat gebied dat die utrogestan eigenlijk een eitje is. Dat doe ik dan graag!
Kimsel wat een mooie banner! Geniet ervan meis, het is jullie gegund. En ja die 12 wkn nog utrogestan gebruiken is misschien lastig maar geeft idd denk ik ook wel een goed gevoel. Wij willen graag weten wat het wordt! Aankomende zaterdag weten we het, dan hebben we een pretecho. Vind het heel spannend!
@sasjuh; die banner heb ik van iemand afgekeken (de site) Spannend hoor zaterdag maar wel een leuk moment. Ga je het ook vertellen of houden jullie het geheim?
Haha Ja heel spannend maar vooral erg leuk. Mn moeder en schoonmoeder gaan mee, die hadden beiden nog nooit een echo gezien. We houden het ook niet geheim, iedereen mag het gewoon weten! Kan mn mond toch niet houden.. Ben benieuwd wanneer je je 1e echo hebt, mag je een vroege echo omdat je ook bij de gyn onder behandeling bent?