Kitty; in ieder geval goed om te horen dat er 2 eitjes aan het groeien zijn!! Heb jij ook zo een "kralenkrans" in je eierstokken of niet? Dat is bij mij namelijk altijd heel goed zichtbaar. Je BMS zal nog wel dikker worden! Tijdens mijn eerste echo op CD10 was die nog heel dun en op CD13 was die 8mm dus dat kan snel gaan. Heel veel succes vrijdag met je tweede FM!
Gos wat spannend allemaal Kitty. Mooi dat er twee eitjes aan het rijpen zijn. Nou ja, jammer dat je lichaam niet alle energie in eentje steekt. Maar dat is dan maar niet anders. Succes de 11e en zeker ook de 14e!! Ik ben zelf telkens bij dezelfde. Ik mocht meteen naar een fertiliteitsarts ipv een gewone gyn. En ben elke keer ook gewoon bij haar. Dat vind ik wel prettig. Ze is wel heel klinisch en zakelijk. Maar ze doet haar werk goed vind ik en dat is het belangrijkste. Bij mij worden helemaal geen getalletjes genoemd. Daar moet ik dan zelf om vragen. Het eiblaasje de vorige keer was 14 mm, maar zat geen rijpend eitje in. Hopelijk nu wel. Pfff. Hoop maandag op goed nieuws. Baarmoederslijmvlies zegt ze ook alleen dat het mooi dun of juist mooi dik is. Maar volgende keer wil ik ook weten hoe dik het dan is. Heb drie van de vijf Clomid tabletjes gehad nu. Merk er weinig van. Ben alleen maar steeds heel moe. Maar dat kan wel van iets anders komt, heb 't ook druk dus tsja.
Vanavond starten met Clomid... Spannend, ben benieuwd of ik iets voel van een dubbele dosis.. @vpkaatje; fijn dat je telkens dezelfde arts krijgt, ook voor je informatie. De laatste keer vroeg een andere gyn. aan mij wat er afgesproken was mocht het niet lukken, maar hier had ik geen afspraken over gemaakt, heb mijn eigen gyn. pas één keer echt gesproken. Ben blij dat ik 15 maart een afspraak heb want heb zoveel vragen.. Nog 2 clomids te gaan voor jou!!
Hee Meiden, Lees nog met jullie mee en vind het super spannend voor jullie! Bedankt trouwens voor de tips. Ik kan niet wachten tot het maandag is... M'n man gaat gelukkig met me mee dus dat zit wel goed. Het word echt een spannende week voor ons allemaal, he! Vpkaatje, kitty en ik maandag en nijn dinsdag een afspraak.. Succes!XXX
Jij ook heel veel succes pinkpearl.. Idd wel leuk dat we allemaal zo dicht bij elkaar zitten Nou heb van de eerste dosis nog niet zoveel gemerkt.. Hopelijk blijft het zo. Fijn weekend ladies xxx
Hey meiden! Ik ben net weer terug van de 2e follikelmeting. Vandaag zit ik op dag 11 en mn eitjes zijn nog niet zo groot als ik had gehoopt. 14 en 10 mm rechts en 12 en <10 mm links. Mn linkereitje is zelfs gekrompen?? Vaag, ze zei dat het misschien een oud eitje was.... Morgen mag ik weer terug. Ik hoop dat er dan iig eentje groter dan 15 mm is. En mn bms was nog steeds 2mm...... Maandag gaat mijn inseminatie waarschijnlijk niet door. Afhankelijk van morgen zal er denk ik een nieuwe datum gepland worden.... Voor jullie ook spannend! Echt leuk dat we zo dicht op elkaar zitten en dat we allemaal volgende week weer terug mogen. Dan hebben we elkaar veel te vertellen. Leuk! Succes allemaal en we houden elkaar op de hoogte .
Nijn, ja ben ook benieuwd of jij er straks iets van merkt. Ik was gisteren de hele avond erg koud en had de hele dag een zere onderbuik. Die is nu ook nog erg gevoelig. Zou dit van de Clomid komen? Nog eentje vanavond. Pinkpearl, ja wel fijn dit zo met mekaar te kunnen bespreken... en iedereen maakt nu best wat mee. Ben erg benieuwd hoe lang het duurt voor we allemaal zwanger zijn.
@kitty; wat een domper meid.. Snap dat de teleurstelling groot is maar misschien groeit die van 14mm wel door Aan één ei kun je immers genoeg hebben, anders is de kans groter op een tweeling. En als ik echt heel eerlijk ben zou ik daar niet zo blij mee zijn, aan één kindje heb je al je handen vol aan.. Maar goed, liever twee dan geen. Heel veel succes morgen, ben benieuwd!! @vpkaatje; die zere onderbuik kan denk ik wel van de clomid komen, ik had dat de vorige keer ook wel een beetje, net alsof je voelt dat er in je eierstokken iets gebeurd haha, alleen was dat bij mij niet zo Misschien let je er nou ook extra op.. Maar laten we hopen dat het iets positiefs is! Ik was de vorige keer soms ook een beetje misselijk, nu nog niet gehad. Spannend maandag... Ben zo benieuwd! Gister toen ik mijn eerste dosis in nam voelde ik me heel raar, bang dat het weer niet aan slaat denk ik.. Het fijne aan dit forum vind ik dat we maar met een paar meiden kletsen, heb een tijd terug ook meegeschreven op een ander forum maar daar waren zoveel meiden dat ik niet meer wist wie wie was. Vindt het echt fijn om met jullie te kletsen!! X
Op een tweeling zit ik idd niet te wachten. Ik hoop dat ik morgen beter nieuws heb. Ik heb trouwens ook last van mijn onderbuik, al vanaf het moment dat ik de echo heb gehad. Ze ging best te keer. Staat het raar om er morgen wat van de zeggen? Dit heb ik nl nog niet eerder gehad.
Kan me voorstellen dat je bang bent dat het weer niet aanslaat Nijn. Is ook stukje zelfbescherming. Die buikpijn is niet omdat ik er etra op let nu. Het is bij vlagen extreem pijnlijk. Als ik zit en ik ga staan dan moet ik dat heel voorzichtig doen. En ik kan er slecht van in slaap komen. Steken linksonderin en een zeer pijnlijk en zeurend gevoel in mn gehele onderbuik. Er gebeurt zeker van alles, dat merk ik wel. Maar ja, misschien zijn er wel meerdere eiblaasjes (zonder eitjes) aan het groter worden; die druk geven. Dat van dit forum dat vind ik ook. Heb ook al es met een ander forum meegekletst en dat was niet bij te benen. Sowieso ging het de helft van de tijd over wat ze gingen koken enzo. En daar gingen hele zwamverhalen over en als je dan een keer een dagje niet hebt gelezen dan liep je al zo ver achter bah. Wat voor bloeduitslag krijg jij ook alweer? Ik heb even op het papier gekeken waar bij mij op getest wordt, op dag 3 vlak na de startecho. Antistoffen Chlamidia. Tssss, er wordt gewoon op een soa getest, ik dacht op hormoonwaardes. Kitty, ja erg is dat he. Ik had dat bij de huisarts bij het inwendig onderzoek. Ze ging zo ruig met de eendebek op en neer langs mn baarmoedermond dat ik er nog twee dagen bloedverlies van had. En toen ging ze voelen van binnen, nou ik was net een kalkoen die gevuld moest worden. Jemig wat deed ze dat ruig. Gaat bij mijn gyn allemaal veel subtieler. Ik zou er wel wat van zeggen... gewoon op een rustige manier van dat het wel wat vervelend voelt ofzo. Heel veel succes!!
@Kitty; tuurlijk kun je er iets van zeggen!! Hoe was vandaag je echo?? Ben zo benieuwd! @vpkaatje; Vandaag alweer dag nr. 3 van de clomid Gaat best snel, zeker volgende week, spannende week voor ons allen. Ik denk ook dat het een stuk zelfbescherming is, het is gewoon zo een grote teleurstelling als ze zeggen dat ze niks zien groeien.. Maarja, volgende week weet ik meer.. Bij mij hebben ze ook op chlamidia antistoffen geprikt, want mocht je een onbehandelde chlamidia hebben, daar kun je onvruchtbaar van worden. Gelukkig hebben mijn man en ik een soa test laten doen aan het begin van onze relatie, dus maak me daar geen zorgen over. Ben meer benieuwd naar de hormoon waardes..
Nijn, nee ik maak me er ook geen zorgen over, heb geen soa, daar durf ik mn hand wel voor in het vuur te steken. Idd spannend weekje voor ons allemaal. Fijn dat we er met mekaar over kunnen kletsen. Merk dat ik er niet te veel over moet beginnen bij mijn man. Heb enorme buikpijn gehad gisterenavond, echt zo ontzettend heftige steken in mn linker onderbuik en continue zeurend overal. Vanmorgen viel het mee toen ik wakker werd en aangezien mn ongi voorbij is hebben we vanmorgen meteen ons weekend "ingeklust". Op het laatst weer enorme buikpijn. En dat is niet meer over gegaan. Zou er zich een cyste ontwikkeld hebben? Dat kan.... dit voelt echt niet goed. Ben blij dat ik maandag heen kan.
@vpkaatje; dit klinkt niet goed meid, kun je niet effe naar de gyn bellen dan kan je misschien vandaag of morgen nog even terecht. Hopelijk heeft het niet iets negatiefs te betekenen. Succes ermee, denk aan jullie X
@Vpkaatje: Ik zou ook even bellen hoor. Klinkt niet goed. Beter een keer voor niets aan de bel getrokken dan te laat, toch? Ik heb trouwens die bloedonderzoeken naar Chlamidia al gehad. (Gelukkig (zoals verwacht) niet aanwezig ) Gek dat dat overal anders gaat.. Ik vind het super jammer dat ik nog niet echt met jullie mee kan praten... maar ik lees wel alles mee hoor! Het lijkt me fijn dat als ik straks ga beginnen ik jullie om raad kan vragen..als een soort ervaringsdeskundigen !!! Succes allemaal en tot snel! x
Klinkt zeker niet goed Vpkaatje! Heb je al iets van paracetamol ingenomen? Is het geen bijwerking van de Clomid? En Nijn, wanneer heb jij een 1e follikelmeting? Ik mag maandag weer terugkomen, voor mijn 4e alweer. Ik had vandaag mn man meegenomen. Hij vond het reuze interessant . En pinkpearl, jouw tijd komt ook sneller dan je denkt!
@kitty; ik heb volgende week donderdag mijn eerste FM. Hoe is die van jou vandaag gegaan? Was het eitje alweer iets gegroeid? Ik was net even met mijn man in de stad en ik kreeg in elke winkel opvliegers, dus hopelijk is dat een goed teken!! As dinsdag krijgen we uitslagen en wil ik mijn vragen stellen die ik heb (voor het geval clomid dadelijk weer niks doet). Dus volgende week een spannende week. Mocht de 2e echo in het weekend vallen kan mijn man ook een x mee, wel fijn! @pinkpearl; kan me voorstellen dat het voor jou nou heel vervelend is, ook stom dat je niet gewoon meteen mocht beginnen, ik heb mijn bloeduitslagen niet eens en ik kreeg wel meteen provera en clomid.. Maarja, helaas werkt iedereen weer anders. Jij kan misschien maandag beginnen met provera Ik hoop het voor je!!
Pinkpearl, ja bellen heeft nu geen zin, gun is er het weekend niet en maandagochtend kan ik er al naartoe. Heb gelezen op internet en het kan zijn en ga er zelf vanuit dat er heel veel blaasjes groter worden (net als de vorire keer), maar dat er geen een zal springen. Dan krijg je soort van druk. Voor jou wordt maandag ook een belangrijke dag! Kitty, ja kan een bijwerking zijn, maar tis echt niet een beetje. Ik ga het maandag gelijk noemen. En mn maag is ook klein beetje in de war vandaag. Mn eetlust niet geweldig. Voor iedereen die clomid ofzo gebruikt of gaat gebruiken:algemene informatie Super interessante website! Hier staat ook dat eitjes die aan het rijpen waren en niet springen; afsterven; wanneer het grootste eitje is gesprongen. Dat vroeg ik me al een poosje af, wat daar dan mee gebeurt.
Hey Nijn, Helaas was mn eitje niet verder gegroeid. Daarom moet ik doorspuiten en moet ik maandag weer terug. Ook mn bms was nog steeds dun. Daar doen ze deze cyclus niets aan. Mocht deze ronde mislukken, dan gaan ze (de gyn) daar de volgende cyclus pas wat aan doen. Balen dus, maar je weet nooit hoe het gaat lopen.