Zo, ik heb nu effe wat meer tijd. Lekker druk weekje. Afgelopen maandag dus de eerste echo gehad. Alles zag er goed uit en we hebben het hartje ook nog gehoord. Zo bijzonder! Volgende week donderdag krijg ik nog een echo in het ziekenhuis om uit te sluiten dat het een tweeling is en dan 2 november het eerste gesprek bij de verloskundige. Wel leuk en spannend allemaal hoor. Voel me gelukkig ook een stuk beter dan vorige week. Ook wel een stukje spanning denk ik wat eraf valt. @Nijn; het was inderdaad een inwendige echo. Volgens mij doen ze pas na 8 weken een uitwendige echo. Hoe gaat het verder met jou? Kan je het al een beetje bevatten? Wel fijn dat je zo snel al een echo krijgt. Gewoon op voorbereiden dat je nog niet heel veel kan zien, dan kan het altijd meevallen! @Kitty; hoe was de echo vandaag?
Kimsel wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad! En lekker snel dus nog een echo. En daarna dus over naar de vk, helemaal leuk! Nijn hoe is het, kan je het allemaal al een beetje bevatten? Kitty hoe was de fm, was je eitje mooi gegroeid? Ik ben net terug van de 20 wkn echo, wat spannend zeg! Zo uitgebreid wordt er gekeken en gescreend.. maar alles was helemaal perfect! Zag er allemaal helemaal goed uit en het was nog steeds een meisje haha
Kimsel en Nijn, fijn dat alles goed is! Ik ben vandaag dus geweest, maar weinig vooruitgang. Grootste eitje nu 14 mm.....twee dagen geleden 13 mm. Vrijdag dus weer terug.
@kimsel; wauw, wat lijkt me dat bijzonder zeg! Fijn dat je volgende week nog een echo krijgt, maar hebben ze vermoedens van een tweeling dan?? Mijn gyn. zei die keer dat er meerdere eitjes zaten bij mij dat ze op 6 weken al kunnen zien hoeveel er bevrucht zouden zijn.. Wel erg spannend, zou je een tweeling leuk vinden? Met mij gaat het wel goed. Heb nergens last van. Geen bloed verloren alleen wat meer afscheiding dan normaal en mijn borsten zijn een beetje gevoelig maar doen absoluut geen pijn. Doe je mee aan MVM?? Ik ga dat wel doen, voelt toch wel als een verplichting gezien ik er zelf ook door geholpen ben! @sasjuh; super dat je een goede echo gehad hebt en dat alles goed is!! Toch wel weer een geruststelling he.. Het besef bij mij begint steeds meer te komen, en heb ook wel wat meer rust nu alles er nog goed uit ziet. Ben nou officieel overtijd en heb nog helemaal geen bloed of bruinige afscheiding gehad dus dat ziet er super goed uit! Nu maar blijven duimen en dan volgende week dinsdag al een echo @kitty; succes morgen, ben erg benieuwd! Maar beter dat het iets te lang duurd dan te snel en teveel. Welke CD is het morgen? @pinkpearl; hoe issie met jou? Heb jij ooit bloedverlies gehad tijdens je zwangerschap? Hopelijk blijft het bij mij zo positief, zou daar wel onzeker van worden denk ik.. @pluusje; hoe is het met jou meid?
@nijn: Met mij gaat het het prima.t Ik merk dat ik iin het laatste trimester ben gekomen... Mijn buik zit soms echt in de weg. De baby schopt steeds in mijn maag waardoor ik maagzuur krijg . Maar ik mag niet klagen hoor. Ik voel met verder nog steeds prima en geniet volop van de zwangerschap! Het kamertje is bijna klaar.. Als ie af is zal ik een fotootje plaatsen! Ik heb in mijn zwangerschap wel een keer bloedverlies gehad. Dat was met ong 9 weken. Ik was heel erg geschrokken want het was echt helderrrood bloed. Ik heb gelijk het zh gebeld en mocht gelukkig gelijk komen... Ik dacht zelf echt dat het mis was maar op de (inwendige) echo was gelukkig en duidelijk hartje te zien! Daarna gelukkig geen bloedingen meer!
Wauw PP, al bijna 30 weken! Ik ben wel benieuwd naar de kamer . Kan je ook via PB sturen hoor Ik ben vandaag voor de 4e FM geweest en eindelijk goed nieuws! Mn grootste ei was 17,5 mm. Nog een dagje doorspuiten en dan woensdag IUI! Ik ben zo blij! Eindelijk weer een kans op een zwangerschap!
Kitty mooi nieuws! Eindelijk weer een kans voor jullie, ik ga alvast beginnen met duimen! PP idd alweer bijna 30 wkn! Wanneer ga je met verlof? Fijn dat het kamertje klaar is.
@pinkpearl; dat lijkt me echt heel erg schrikken ja, had je ook kramp? Gelukkig is alles goed gekomen want je laatste trimester is idd. aangebroken, spannend nu he. Ben erg benieuwd naar je kamertje en als je wilt ben ik zeker benieuwd naar je foto @kitty; dat is goed nieuws meid!! Ik ga heel hard voor jou duimen dat dit jou vruchtbare ronde mag worden! Alvast succes voor het gevreesde wachtbankje.. Ik heb dinsdagavond een gesprek met iemand van MVM. Vanaf week 6 kan ik mee doen en hoop daarmee veel meiden zoals ons te kunnen helpen. Wie weet mezelf ooit wel weer in de toekomst voor een tweede beeb
Nijn goed dat je meedoet aan MvM! Ik heb zelf ook ruim 10 wkn meegedaan en gaf me een erg goed gevoel. Moet wel zeggen dat ik het op het laatst echt flink zat was hoor, en blij was toen ik voor de laatste x die flessen aan de weg kon zetten!
Gister gesprek gehad met MvM en een super duidelijke test toch weer een extra bevestiging! Verder gaat het goed met me, heb nog nergens last van.. Hoe issie met jullie allemaal??
Nijn dus nu staan de blauwe flessen en de maatbekers klaar? Fijn he weer zo'n bevestiging dmv een test? Hier alles goed, mag over een half uurtje weer op controle bij de vk, altijd leuk!
Sasjuh, hoe was het bij de verloskundige? Alles goed? Nijn, ik heb vandaag mijn IUI gehad. Echt heel spannend wat mijn lichaam gaat doen de komende tijd En wat goed van je dat je meedoet met MvM. Valt het mee? En hoe voel jij je nu? Weet je al wanneer je het gaat vertellen aan je ouders en je zus?
@sasjuh; ja ik heb ze al klaar staan, mag volgende week gaan starten en dan komen ze het over 2 weken voor het eerst ophalen. Hoe was je echo vandaag?? Lijkt me telkens zo leuk als je een echo krijgt, kan echt niet wachten tot wij onze beeb voor het eerst mogen bezichtigen al is het nu nog niet zoveel.. @kitty; ooohw wat spannend weer.. Dus jij mag weer op dat vervelende wachtbankje.. Hoe was het zaad van je man dit keer? Ik ga heel hard voor je duimen. Vanaf volgende week woensdag ga ik beginnen met MvM, ik moet dan in een maatbeker plassen en dat overgieten in blauwe flessen. En dat zoveel mogelijk, als ik thuis ben dan. Verder gaat het met mij prima, ik voel niet echt iets eigenlijk alleen mijn borsten zijn een beetje gevoelig maar doen zeer zeker geen pijn. Mijn schoon- en ouders, broer en schoonzus weten het al haha, hun wisten van mijn traject in het ziekenhuis en waren heel betrokken dus wisten ook van de eisprong en wanneer ik kon testen. Gelukkig kwam het nog een beetje als een verassing omdat ik voor mijn NOD heb getest.. Er zijn ook heel wat vrienden die ondertussen weten dat we in het ziekenhuis lopen dus zal aankomend weekend op een verjaardag zeker vragen krijgen als ik niet drink, denk dat we het gewoon vertellen dan. Als het mis gaat is dat geen schande en mogen ze ook best weten. Ik wacht wel nog even met het groot verkondigen op hyves of facebook haha dat hoeft voor mij nog niet zo snel.
Dat is waar. Bij mij weten mn ouders het ook, dus die zullen ook wel vroeg weten als ik zwanger ben. En voor vrienden zou ik het persoonlijk nog even voor me houden. Moet je zelf weten natuurlijk. Maar vandaag 2,6 mln goede zwemmers. Dat is voldoende. De grens is 1 mln. Nou ja, je weet het toch nooit. Dus afwachten maar .
Hallo meiden! Ik heb even een beetje bij gelezen! Met mij gaat het prima... zondag is mijn NOD. Ik heb heel erg het gevoel dat de ongi gaat komen en mijn borsten zijn super gevoelig. Maar ja, dat was de vorige keer ook. En ik heb enorm veel zin in chocola... dat heb ik altijd als ik ongi word. Och ja, we zien wel! @nijn, wanneer had jij getest? Hoeveel dagen voor NOD? @kitty, weer spannend op het wachtbankje succes!
@kitty; dat klinkt positief! Ga hopen op een mooie afloop meid! @pluusje; wat fijn om weer iets van je te horen, hoe gaat het verder met je? Ik heb 3dgn voor mijn NOD getest, die van kruidvat was toen echt heel erg duidelijk, sensitest was bij mij tot zelfs op mijn NOD nog twijfelachtig zo licht was het streepje maar kruidvat (2v5) echt heel duidelijk. Wanneer wil je gaan testen? Wat spannend meid, heel veel succes, ik hoop echt dat jij de volgende gaat zijn hier met een keer goed nieuws!
Hallo meiden, Ik ben ook weer terug van vakantie! @Pluusje; spannend joh! We gaan heel hard voor je duimen. Het is je zo gegund! @Kitty; ook voor jou weer spannende weken. Ook voor jou gaan we natuurlijk heel hard duimen! @Pinkpearl; spannend joh! Zo heeft ieder trimester natuurlijk weer z'n eigen kwaaltjes. Ik ben erg benieuwd naar het kamertje. Heb je ondertussen alle spulletjes al verzameld? Weet je al of je thuis wil bevallen of in het ziekenhuis? @Sasjuh; hoe was het bezoek bij de VK? Alles goed? Je krijgt niet iedere keer een echo toch als je daar bent? @Nijn; hoe waren de reacties van ed familie? Wat goed dat je meedoet met MvM. Hier gaat alles z'n gangetje. Op vakantie weinig last van gehad alleen af en toe flink misselijk en moe. Regelmatig blijven eten en rusten. Gister weer een echo gehad. Alles was goed. Het is er mooi 1 en ik heb het zelfs zien bewegen. Heel bijzonder. Gister wel erg misselijk geweest. Zal ook wel met de spanning te maken hebben dat we het het weekend gaan vertellen. Ben zo benieuwd naar de reacties want niemand weet er wat van. Het weekend vertellen we het dus aan de ouders en broer en zus. De rest vertellen we het over ongeveer 2 weken. Als het goed is zit ik nu op het moment dat de misselijkheid het ergst moet zijn (rond de 9 weken) en kan het vanaf nu alleen maar minder worden. Zo gek; sommige dagen heb ik er bijna geen last van, sommige dagen wel weer. Hopelijk wordt het inderdaad vanaf nu steeds beter.
@kimsel; reacties waren heel leuk, ouders en schoonouders waren zelfs emotioneel. Ik ga het morgenavond gewoon tegen mijn vrienden zeggen, ik krijg toch vragen omdat ze van mijn traject weten en ik heb het echt fijn gevonden om er afgelopen periode gewoon over te kunnen praten met de mensen die dicht bij me staan en kan ook echt geen weken meer wachten om eens goed nieuws te kunnen brengen haha.. En mocht het fout gaan dan kan ik er ook over praten en dat is voor mij toch wel echt belangrijk geweest anders trek ik het echt niet in m'n eentje.. Voor jou heel erg veel succes dit weekend, hoe ga je het vertellen?? Ik vond het ook super spannend, mijn hart bonkte kei hard haha.. En wat fijn om weer de bevestiging te hebben dat alles er goed uit ziet en dat je je kindje zelfs al hebt zien bewegen Lijkt me zo bijzonder! Was dit de eerste uitwendige echo?
Kimsel, wat spannend! Ik vind het al knap dat je het zo lang voor je hebt gehouden. Maar ja, je wilt natuurlijk wel zeker zijn dat alles goed is. Heel veel succes
En Nijn, voor jou ook heel spannend. Kan me goed voorstellen dat dit erg emotioneel is. Ik weet zeker dat als het bij mij is gelukt dat ik het echt niet droog kan houden. Bij mij weten heel weinig vrienden het. Dat scheelt, want ik vind het persoonlijk wat vroeg. Als zij maar hun mond kunnen houden, hahaha en nog niet gelijk op Facebook oid zetten .