Heb al een half jaar geen menstruatie, iemand ervaring met provera en clomid?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nijn86, 7 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Nijn; nee dit was nog een inwendige. Dan kon ze alles beter zien. We hebben voor ieder familielid weer een persoonlijk idee bedacht om het te gaan vertellen. Ook allemaal leuke cadeautjes bedacht dus spannend.

@Kitty; ja dat valt ook niet mee maar ik wilde inderdaad toch een bepaalde bevestiging. Heb gister ook voor het eerst een shirtje durven kopen.

2. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @kimsel; hoe reageerde je familie?? zullen wel super blij voor jullie zijn! Vertellen jullie het verhaal wel nu?

@kitty; hoe issie met jou? Al een beetje ongeduldig aan het worden hihi, ik vond die wachtweken echt verschrikkelijk!

@pluusje; hoe issie meid, al een test gedaan?

Met mij alles nog goed, nergens last van gelukkig! Kijk uit naar dinsdag..

3. Pluusje

Pluusje Niet meer actief

Geen test nodig.... het is alweer voorbij! Mijn ongi is weer in alle hevigheid los gebarsten! Geen twijfel mogelijk! Balen!
    Gisteravond zag ik het weer even helemaal niet zitten, maar nu gaat het wel weer. Ik ga gelukkig de komende tijd een aantal leuke dingen doen, waar ik me enorm op verheug... dus zo sleep ik me er wel doorheen. Wanneer ik weer ga beginnen met de behandelingen weet ik nog niet. Ik wil eerst een aantal maanden rust! Dus ga ik jullie nu tijdelijk verlaten, maar ik zal wel na 12-12 even een berichtje plaatsen over de acupunctuur.
    Iedereen heel veel succes met bevallen, zwanger zijn en Kitty heel veel succes deze ronde en evt. verdere rondes.

Dikke X

4. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pluusje, dat is balen. Ik had het je zo gegund. Knap dat je nu een rustpauze neemt. Ik ben wel erg benieuwd naar je acupunctuur ervaring, dus het zou leuk zijn als je daar nog een berichtje over plaatst.

De tijd gaat echt langzaam! Ik voel van alles, maar toch ook weer niet. Niets anders dan de vorige weken. Wanneer wisten jullie dat jullie zwanger waren? Hadden jullie daar al snel een goed gevoel over zonder nog een test te hebben gedaan? Ondertussen moet ik nog ruim een week wachten tot ik ga testen....

5. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @pluusje; balen meis. Had het je inderdaad zo gegund. Geniet van je rustperiode. Ff de druk er af. Maar laat af en toe iets van je horen; hoe het met je gaat, met de accupunctuur enz.

@kitty; ik voelde helemaal niks. Had eerder het gevoel dat ik ongi ging worden. Bij mij begonnen de klachtjes pas vanaf 6 weken. Had ook helemaal niet het gevoel dat het die ronde raak zou zijn. Ik heb 1 dag voor mijn nod getest.

@nijn; gisteravond mijn ouders verteld. Ze reageerden heel verrast en emotioneel. Vandaag de rest. Lucht wel op ook moet ik zeggen.

6. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @pluusje; ik leef met je mee meid, en baal echt ontzettend voor jullie het is jullie zo hard gegund! Goed dat je de keuze maakt om even een time out te nemen, stress kan ook een hele grote negatieve factor zijn dus goed dat je nu eerst aan jezelf gaat werken, ben erg benieuwd naar jou ervaringen bij de acupunctuur.

@kitty; ik voelde van te voren niets, alleen mijn darmen lagen een beetje overhoop, kon ineens beter naar de wc maar lees ook wel verhalen dat meiden ineens slechter kunnen. Nu zijn mijn borsten wat gevoelig maar heb nog steeds niet echt klachten, alleen soms wat moe maar zou je niet echt aanwijzingen kunnen geven waardoor je het al eerder merkt. Ik wist het pas toen ik een test deed. Succes, nog 1 weekje heel hard duimen voor jou!

@kimsel; fijn he, om het te kunnen vertellen. Ik heb het dan wel al heel vroeg verteld maar na al die maanden tegenslagen is het zo fijn om eens goed nieuws te kunnen brengen. Ik weet dat het nog mis kan gaan maar heb er een heel goed gevoel over, verlies geen bloed en ga er gewoon vanuit dat alles goed blijft gaan! Straks dan eindelijk de eerste echo, zooo spannend, ik zal straks mijn verhaal doen, eerst nog even werken!

7. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Nijn wanneer had je nu ook alweer je 1e echo??

Ook ik voelde niets voor mn NOD en mn posi test was echt een verrassing omdat ik ook al een aantal dagen bruin en rood bloedverlies had.

8. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    O lees nu dat je hem vanmiddag hebt! Ik ga voor je duimen dat jullie misschien al een mooi hartje zien!

9. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks meiden, het kan nog alle kanten op dus. Nog een week wachten. Nu maar hopen dat het allemaal goed gaat komen! En as donderdag heb ik mn intake voor IVF. Ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is.....

10. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    Bij mij was het echt super vandaag.. Zo klein maar hebben al een hartje zien kloppen, echt zooo bijzonder. Mijn man moest echt even zijn tranen bedwingen en de gyn. reageerde echt heel erg leuk! Gaf mijn man een schouderklopje en zei; mooi he!!
    Over 2 weken mag ik weer terug komen voor een nieuwe echo en dan gaan we andere zaken wat meer bespreken. Helaas is dit over twee en halve week omdat mijn man over 2 weken die dinsdag niet kon en ik de woensdag niet en de donderdag had onze arts vrij... Dus het is de vrijdag geworden. Maar goed, die paar daagjes maakt ook niet uit. Ik ben heel blij met wat we vandaag al gezien hebben.
    Morgen ga ik beginnen met MvM, zie er wel een beetje tegenop om 10 weken mijn urine op te vangen maar alles voor een goed doel!

@kitty; ik ben erg benieuwd en ga nog een weekje hard duimen voor jou! Hopelijk is het niet nodig maar wel fijn dat je donderdag wat meer duidelijkheid hebt voor een eventueel vervolg!

@sasjuh; hoe issie nu met jou? Al een flinke buik? Wanneer begon je eigenlijk een buikje te krijgen?

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Nijn supergaaf!! Wat lief dat je man er gewoon emotioneel van werd. En over 2,5 week nog een keer kijken dus, helemaal leuk!
    MvM is idd best een opgave. De laatste wkn was ik het echt zat en moet ik eerlijk zeggen dat ik toen ook wel eens gewoon weer naar de wc ben gegaan zonder op te vangen..

Met mij is het prima! Buikje valt nog heel erg mee als ik het vergelijk met andere maartmama's. Denk dat ik met ongeveer 15 wkn een buikje kreeg maar nog niet echt zichtbaar voor vreemden. Dit was mn buik gisteren:

Bekijk bijlage 195524
    22 wkn en 1 dag.

12. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @sasjuh; dat is toch echt wel al een mooi buikje!! Leuk hoor en je bent gewoon al over de helft.. Maar moet zeggen dat ik nu weer naar de volgende echo toe leef en dadelijk rond de feestdagen dat we uit die risico periode zijn en dan kunnen we spulletjes gaan kopen :) Zo kruipt de tijd toch langzaam vooruit.. Ik merk nou wel dat ik afentoe een beetje misselijk ben, niet echt ziek en hoef ook niet over te geven maar voel me gewoon anders. Tijdens onze volgende echo is ons kindje gewoon al 10x zoveel gegroeid als de foto die ik nu heb, zo bizar dat het dan al echt een mensje is.. Moet wel niet teveel aan eventuele risico's denken, wij krijgen onze 20weken echo in Maastricht omdat bij mijn vaders familie veel hartafwijkingen voorkomen. Probeer me daar nog maar geen zorgen over te maken. Maar het lijkt me wel fijn dat je eindelijk weet dat alles er goed uit ziet!

13. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    Nijn; wat fijn dat je het hartje al hebt zien kloppen. Fijn gevoel he. Dus de klachtjes beginnen een beetje te komen?
    Geniet er lekker van.

Hier alles goed. Veel leuke reacties gehad van de familie. Vandaag bij de verloskundige geweest en zij heeft voor het eerst een uitwendige echo gemaakt. Heel gaaf. Wordt nu al echt een mensje. Met de misselijkheid gaat het veel beter. Ben alleen 's avonds wel echt moe. Heb niet veel energie meer over.

Sasjuh; wel een mooi buikje hoor. Je bent zeker ook nog niet veel aangekomen?

Kitty; houd je het wachten nog een beetje vol?

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Nijn dat deed ik ook steeds hoor, weer uitkijken naar nieuwe afspraken en echo's en uitzien naar die 12 wkn. Maar toen ik zover was had ik zoiets van.. was ik maar vast 20 wkn, als die echo goed is heb ik meer rust. Nou en nu kijk ik weer uit naar de 27 wkn omdat het kindje dan levensvatbaar is buiten de baarmoeder. Zo blijf je toch wel vooruit kijken.
    Kimsel leuk de 1e uitwendige echo! Heb je nog een mooie foto meegekregen? Ik ben idd nog niet veel aangekomen, 2 kg tot nu toe dus dat vind ik erg netjes!
    Kitty hoe is het? Heb je een goed gevoel deze ronde?

Heb nog een foto van ons meisje voor jullie, van afgelopen maandag:
    Bekijk bijlage 195764

15. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw! Wat een mooie buik Sasjuh en zo bijzonder de foto!

En Nijn, wat krijg je snel weer een echo! Is dat standaard?

En Kimsel, nog een klein weekje wachten. Het gaat moeizaam. Ik voel me niet anders dan anders. Ik ben best jaloers op jullie....wanneer komt mijn tijd?

16. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @kimsel; het begint allemaal wat echter te worden nu.. Mijn klachten vallen gelukkig nog mee maar merk wel dat ik echt moe wakker wordt.. Slaap ook best onrustig. En soms met vlagen wat misselijk maar gelukkig niet heel erg. Wat leuk een eerste uitwendige echo!! Weet eigenlijk niet of ik de volgende keer nog een inwendige of ook al een uitwendige krijg, ik ben dan 8,5 week.

@sasjuh; mooie foto! Echt al een mensje.. Leuk hoor, lekker van genieten!

@kitty; begrijp dat het voor jou nou helemaal moeilijk is, allemaal zwangere hier.. Ik hoop zo dat het deze ronde raak is!! Had jij vandaag dat gesprek over IVF? Nog een klein weekje.. Spannend!
    Dat je met 8 weken een echo krijgt is volgens mij vrij normaal, omdat ik in het ziekenhuis onder behandeling ben heb ik gewoon geluk dat ik met 6 weken al een echo gehad heb :) Volgens mij is de volgende echo dan met 12 weken en kunnen ze de nekplooi meten. Wanneer alles er goed uit blijft zien mag ik gewoon naar een verloskundige heeft de gyn. al gezegd. Wel fijn! Al moet ik zeggen dat ik een hele fijne gyn. heb..

17. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks Nijn. Intake gesprek gehad. Het viel toch een beetje tegen. Ik had gehoopt wat sneller te mogen starten, maar waarschijnlijk wordt het pas januari. Ik ga na deze ronde (als het nodig is) nog IUI doen en dan.....als het dan niet raak is, dan eind december een gesprek en dan gaan we de aanpak bespreken. Wordt het IVF of ICSI, welke dosis, welk medicijn, etc.
    In de tussentijd word ik steeds zenuwachtiger of het dan toch eens raak is dit keer. Zo gek, maar ik heb een slecht voorgevoel. Ik krijg nu weer last van mn onderrug. En mn borsten doen zeer en heb wat hoofdpijn. Dat laatste zou moeten komen door de Utrogestan dat ik gebruik. Geen idee dus welke kant het op gaat......Was het maar maandag of dinsdag, dan zal ik vast al meer weten.

18. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @kitty; wat spannend nou zeg. Zeker nu je ook Utrogestan gebruikt.. Moet je die hetzelfde nemen als kimsel? Dadelijk een test doen en als die positief is doorgaan en anders stoppen? Hoop het zo, misschien is dat net de extra ondersteuning die je nodig hebt.. Laten we het hopen! Wanneer ga je testen?

19. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet het niet. Zondag of maandag? Dat is toch niet te vroeg? Ik vind het wel heel spannend, want ik heb nooit hoeven testen, omdat ik ruim voor NOD ongesteld werd. Nu met de Utrogestan is het wel nodig, mits mn ongi er gewoon doorheen komt.....

20. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @kitty; ik ben echt super benieuwd.. Ik heb 3 dagen voor mijn NOD getest, maar spuit jij 5000EH of 10000EH pregnyl? Want als je 10000EH spuit zou ik nog even wachten met testen. 5000EH is na 10dgn uit je lichaam maar 10000EH doet daar langer over. Wel spannend he!! Welke testen heb je? Die van sensitest waren bij mij zelfs op de dag van mijn NOD niet duidelijk en als ik de testen van de kruidvat (2v5) niet had, had ik niet geweten dat ik echt zwanger was.

Deel Deze Pagina