Kimsel, ik heb 10.000 E gespoten. En volgens mij is deze na 10 dagen wel zo goed als uit je lichaam. En ik wil niet te vroeg testen. Liever iets later, want ik wil teleurstelling voorkomen. Wie weet word ik toch door de Utrogestan heen ongestel. Ik heb hier een paar kruidvattesten (2v5) liggen en een clearblue, maar die gebruik ik alleen als die andere tests positiefs zijn. Het zou toch wat zijn. Kan ik gezellig met jullie meekletsen over zwangerschapskwaaltjes, echo's ed.
Hey meiden, Ik denk dat het einde oefening is. Vanochtend een test gedaan, negatief. Witter kon niet. En voor het eerst mijn temperatuur opgemeten en die was 36,6. Laag toch? Ik heb sinds zondag ongipijn, maar mn ongi breekt niet door. En dat komt door de Utrogestan. Ik ben vanochtend hiermee gestopt in de hoop ongesteld te worden. Tja, als je toch niet zwanger bent, dan maar zo snel mogelijk ongi worden. Nog niets te bespeuren. Ik heb wel eens gelezen dat het enkele dagen kan duren voor je ongi doorbreekt. Dat maakt het wel erg verwarrend allemaal. Dan wordt je te vroeg ongesteld en nu wil je ongesteld worden, komt het niet. Ik baal wel natuurlijk, maar het zal pas echt pijn doen als mn ongi doorkomt. Grrr.....
@Kitty; balen meis. Ik zal nog heel hard voor je duimen en hopen dat je misschien toch nog een positieve test krijgt.
@kitty; wat balen zeg!! Waar ligt het dan nog aan he, echt zo gek! Ik hoop voor jou dat het snel januari is en dat het met ivf mooi de eerste keer gaat lukken!
Ja, vertrouwen heb ik niet meer echt in IUI. Maar omdat januari nog zover weg is toch nog maar een poging wagen. Je weet maar nooit. En mn ongi is helaas doorgebroken .
@kitty; ik snap wel dat je niet helemaal niks wil doen die tussentijd dus super knap dat je gewoon door gaat en de moed niet op geeft. Je hebt in ieder geval weer wat duidelijkheid en iets om naar toe te leven! Ik heb vanochtend moeten overgeven.. Heb al een paar dagen dat ik 's ochtends even moet opstarten en een beetje misselijk ben, vooral als ik nog niet gegeten heb en dat was vanochtend ook het geval, was mijn haren aan het doen en was nog net op tijd.. Gistermorgen in de auto was ik ook bijna gestopt omdat ik dat gevoel kreeg dus daar ben ik wel bang voor gezien ik een half uur moet rijden naar mijn werk. Morgen maar proberen om meteen iets te eten als ik op sta, hopelijk werkt dat want ben verder niet echt ziek gelukkig! Maar wil ook niet verast worden tijdens het autorijden haha Hoe gaat het met de rest?
Jakkes, Nijn! Dat is niet fijn. Hopelijk blijft het maar bij een keer. Ik voel me verder wel goed. Ik hoop morgen weer met de volgende ronde te kunnen starten.
@kitty; hoe was je uitgangsecho vandaag?? Heeft iemand ooit last gehad van diarree tijdens de zwangerschap? Ik ben vandaag niet gaan werken, werd om 6 uur wakker vanochtend en had diarree, heb de hele dag buikkramp maar dat komt door mijn darmen maar is niet echt relax. Weet niet of dit ook een zwangerschapssymptoon is maar mijn darmen zijn al rommelig sinds ik overtijd ben.
@kitty: Echt balen dat je ongesteld bent geworden. Het is je zo gegund! Ik blijf voor je duimen in de volgende ronde!!! @Nijn: ik had ook veel last van mn darmen enz. Eerst ook diaree en later kon ik juist bijna niet meer naar de WC. 1 geruststelling.. al die kwaaltjes gaan vanzelf weer over ! (bij mij rond 11 weken). Succes ermee!
Hey meiden, Het gaat wel goed hoor. Ik ben gisteren voor de echo geweest en het wat er echt erin en eruit, want alles zag er keurig uit. Ik mag weer gaan starten met Menopur deze ronde. Bij het lab vertelden ze mij dat het niet de 1e keer zou zijn dat het de 6e ronde raak zou zijn. Ik hoop het maar, want ik ben er nu toch wel een beetje klaar mee . Ik wilde een afspraak met de gyn maken, kon ik pas over ruim 4 weken. En dat terwijl mn gyn vorige keer had gezegd dat ik wel tussendoor kon. Daar waren de dames van de bali niet blij mee. Maar hij heeft me gebeld en verteld dat ik in de week van 21 nov mag komen. Eerst wel even bellen en dat regelt hij een plekje. In die week waarschijnlijk ook mn IUI, dus dat is wel fijn. Het wordt toch een soort afscheid van mn zkh.....en maar hopen dat ik dan niet naar IVF hoef.....
@kitty; gelukkig geen vervelende cyste! En toch nog een kans dat het zo gewoon gaat lukken, ik hoop het echt voor je en anders is het gewoon de eerste keer raak met IVF @pinkpearl; ik had idd al gelezen dat je darmen zich gaan verplaatsen en dat je daar last van kan gaan krijgen. Ik denk dat het bij mij gewoon een beetje dubbel op is nu, de zwangerschap en de urineweginfectie, lees maar even mijn berichtje verder.. Hoe is het verder met jou? Al aan het aftellen hihi.. Ik had gister even een dipje, nog steeds last van diarree en in de middag kreeg ik het gevoel dat ik moest plassen maar er kwam niks en had ontzettende buikpijn en het gevoel van plassen ging maar niet weg. Dit was voor mij toch wel het teken dat er iets niet goed zit. Het ziekenhuis gebeld en hun adviseerde mij om gewoon even de huisarts te bellen om daar een plasje na te laten kijken. Dit dus gedaan en de pijn werd alleen maar erger. En wat blijkt; ik heb een urineweginfectie en moet antibiotica.. Ik baal er goed van ook al zegt de arts dat de kuur geen kwaad kan, hij zei dat ze een blaasontsteking altijd moeten behandelen anders loop je een risico op vroeggeboorte, ik ben er dus goed van geschrokken en baal dat ik die pillen in moet nemen nu. De pijn bij het plassen en het constante gevoel is gelukkig alweer weg, hoop ook dat mijn diarree klachten hiermee te maken hebben en hiervan weg gaan en duimen dat alles maar goed blijft gaan. Vrijdag krijg ik weer een echo Maar baalde echt goed gister, had kaarten voor de show van Najib Amhali maar ben niet kunnen gaan mijn hoofd stond er ook niet na en moest veelste vaak plassen.
Nijn, vervelend zeg! Dat zal pijn doen! Gelukkig mag je toch pillen slikken en hopelijk gaan je darmpjes straks ook wat minder te keer. Jammer van de show, lijkt me erg leuk! Even ontspanning is altijd goed. Ach, volgende keer beter. PinkPearl, de tijd vliegt! Hoe gaat het met je?
Ha meiden, Nijn, wat vervelend van die infectie! Hoop dat die pillen helpen. En niet te druk maken hoor! De dokters weten wel wat ze je geven. Stress is ook niet goed . Succes vrijdag bij de echo. Lekker genieten van jullie kleine wondertje! Met mij gaat het nog prima. Ik word nu echt dik maar voel me nog goed!!! Ik kan gelukkig lekker genieten van mn zwangerschap en al dat geduw en gerol in mijn buik (het word een pittige tante hoor!) Ik moet nog 1,5 week werken tot mn verlof! Daar heb ik wel heel veel zin in hoor. Het is niet zo dat het werken te zwaar is ofzo maar ik heb gewoon niet zo'n zin meer. Ik kan mn hoofd er niet zo bijhouden enz. De kinderkamer word steeds mooier en ik ben allemaal lijstjes aan het maken zodat ik niets kan vergeten... Wat er allemaal mee moet naar het ziekenhuis enz.. Het word nu spannend! Het kan natuurlijk nog 8 weken duren maar je hoort toch ook wel eens dat het te vroeg komt dus dat maakt het wel spannend hoor!!!Ik wil ook niet tot het laatst wachten. Als ik met verlof ben zal ik nog wel wat vaker op het forum komen! xx PP
@kitty; wanneer heb je je eerste FM? Als je gaat overstappen naar IVF moet je dan naar een ander ziekenhuis? Heel veel succes deze ronde, hoop zo dat IVF niet nodig is!! @pinkpearl; wat heerlijk; bijna verlof!! Is voor jou gevoel de tijd snel gegaan of juist niet? Ik denk dat ik al blij zou zijn als hij of zij op tijd komt haha, mijn schoonzus heeft bij beide zwangerschappen 2 weken overgedragen, mijn moeder vroeger ook.. Dus daar hou ik voor mezelf ook rekening mee, ik ga er eerder vanuit dat de bevalling 2 weken na de datum is dan ervoor want die weken duren dan echt heel erg lang. Maar als hij of zij eerder zou komen is natuurlijk alleen maar heel erg fijn Wel spannend hoor, maak je je zorgen over de bevalling? Mij lijkt het wel heel erg eng maar ben ook echt kleinzerig en een bangerik als het om zoiets gaat haha, maar zal er toch echt uit moeten haha. Nu lekker van je laatste weekjes en voorbereidingen genieten! Hoe gaat het met de rest?
Hallo Nijn, zat een paar van je berichten te lezen, zag alleen dat het al vanaf februari is, heb jij wat tips voor mij misschien? zie dat je zwanger bent? Gefeliciteerd, ik ben nu bezig de 2e fase van Duphaston, als het goed is volgende week starten met Clomid 100 mg, die van 50 werkte bij mij niet, veel kleine eitjes genoeg zelfs maar geen grote, wat heb jij door moeten maken, voordat het uiteindelijk is gelukt en hoe lang heb jij daarvoor nodig gehad? Een fijne zwangerschap nog en hoop dat je wat tips of verhalen voor me hebt, dat zou fijn zijn! Groetjes
Nijn, woensdag mn 1e FM. Ik hoop dat het goed gaat! En ik heb voor as vrijdag een afspraak gemaakt bij een acupuncturist. Misschien dat dit net het zetje is wat ik nodig heb. En idd, IVF is in een ander ziekenhuis, een stuk verder rijden helaas.